السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

هر چه می خواهد دل تنگت بگو...

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۸۸، ۰۲:۵۲ ق.ظ

* گوشه ی صحن روی خاک دیدمش که نشسته بود. صدایش زدم، آرام سرش را بلند کرد. اشک هایش را پاک کرد و نگاهش را به من دوخت. گفتم: اجازه هست؟ ایستاد، دستش را به طرفم دراز کرد و در حالی که با آن دست خاک شلوارش را می تکاند، گفت: بفرمایید.

* اینجا مشهد است. زمینی که هر کس دلش برای امام رضا (ع) تنگ می شود یا کاری با او دارد، یا حتی برای حاجت و گرفتاری اش یاد او می افتد و یا از سر و صدای دنیا و دل مشغولی ها و نامردی هایش که خسته می شود، راه اینجا را می گیرد. برای بعضی ها اینجا پلی است به سوی آسمان، دست دادن با آرامش، رد آغوش عشق، رها از دلتنگی ها.

* دست توی کیسه می برد. مشت گندم را بیرون می آورد و با شور به طرفشان می ریخت، ماجرایی بود صدای بق بقوی کبوتر ها و پر و بال زدنشان و بچه هایی که با شور به میانشان می دویدند و جیغ می کشیدند و مرد نشست تا پسرش از کنار سقاخانه با ظرف آب برگردد.

* اینجا مشهد است. صحن سقاخانه و پنجره فولاد امام رضا(ع) و نگاه های امیدواری که به حلقه های پنجره دوخته شده بود.

* توی جاده دسته دسته آدم ها، پیر و جوان، زن و مرد که جلویشان پرچم به دستی بود می رفتند، و زنهایی که بچه هایی را بغل زده بودند و آن پیرزن با قد خمیده و چوب دستیش، همه می رفتند تا برسند، به کجا؟؟؟

دوست دارم دسته گلاتون همشون از  نوع درد و دل باشن... ببینم چه کار می کنین...  هر چه می خواهد دل تنگت بگو...

 

 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۴۲)

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...
  • تیر چراغ برق
  • به اما م رضا سلام برسانید و بگویید هیچ نخواست!
    فقط خواست این گوشهای ناشنوا جواب سلام شما را بشنود.
    بگویید منتظر جواب سلامم می مانم
    سلام.وبلاگ خوبی داری.به من هم سر بزن و نظر بده.www.iran-wwe.com
    بنام خدا
    بابام میگه امام رضا مریضا رو شفا میده
    دوای درد مردمو از طرف خدا میده
    آقا جون
    میخوام بیام به مشهدت
    به طواف کفترای گمبدت
    براشون یه کیسه گندم بیارم
    خبر از دردای مردم بیارم
    آقا جون
    آقا جون
    یا حق
    میشه وقتی داری از امام ر ضا می نویسی بهش بگی تو دلت آقا مواظب زهرا باش داره بیراهه میره کمکش کنه میشه بگی از دنیای ...خودش می دونه چه جوری ...ت. رو خدا یادت نره
    بنام خدا
    سلام زیبا
    اشک دل. درد دل.
    چیز عجیبیست این دل
    بنازم کرمت را که چنین بزرگواری
    میبس
    معنی لغوی نداره
    ترکیب دو اسم هست
    از وجود من
    همین
    فدای شما
    وبلاگتون خیلی قشنگه
    وقتی میام توش بغض گلومو میگیره
    مخصوصا آهنگش
    خیلی خوبه
    خدا هرچی که میخوای رو سر راهت بزاره
    الله پناهت
    یا حق داداش
    سلام
    خوب باشید الهی
    هر وقت میام اینجا دلم بیشتر و بیشتر برا آقا تنگ میشه
    یه دلتنگیه غریب یه حس که وقت زیارت آخر تو هر سفر دارم
    اونوقتم همین فقط رو زبونم میاد
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا


    در پناه مولا هر روز موفق تر باشید
    فقط سلام منو به امام رضا برسونید......
    وقتی میرسم به حرمش هیچی یادم نمی یاد که برای خودم بخوام...
  • خانه ای ساخته ام پر عشق
  • سلام
    خیلی زیبا مینویسی
    سلام منو به آقا برسون
    بگو هنوزم
    هنوزم که هنوزه وکیلی بهتر از ایشون ندیدم
    بگو
    بگو خیلی آقایی ...
    التماس دعا
  • خانه ای ساخته ام پر عشق
  • علیک سلام

    والا اینا که من مینویسم یه جور دلنوشته است
    نی نی نازنین من هدیه همون آقای مهربونیه که شما همسایه اش هستی
    دقیقا 12 هفته دیگه چشمای قشنگشو به دنیا باز میکنه
    شما هم هر چی دوست داری صداش کن
    چون اسمش و جنسیتش فعلا یه رازه
    در بزرگترین سایت درآمد دنیا عضو شوید
    ۱) تمام کارها در این سایت مجانی می باشد. پس برای یک بار هم که شده امتحان کنید
    ۲) شما بدون هیچ گونه پرداخت پولی صاحب پول خواهید شد
    ۳) تنها کاری که شما باید انجام دهید پیدا کردن حداقل 10 زیر مجموعه فعال است.
    شما قادر خواهید بود
    ماهیانه 100,000 دلار ( حدود یکصد میلیون تومان )
    درآمد داشته باشید
    فعالیت این سایت قانونی است زیرا طبق مصوبه مجلس این شرکت باعث خروج ارز از کشور نمی شود زیرا عضویت در آن رایگان بوده و در طول مراحل جمع آوری عضو نیز از شما پولی دریافت نمی شود بلکه برعکس باعث ورود ارز به کشور و رشد اقتصادی کشور می شود حالا بستگی به خودتان دارد که باور کنید یا نه ولی این سایت از جمله سایت های محدودی است که شما می توانید براحتی به عضویت سایت در بیایید .... به امتحانش می ارزد.

    برای ثبت نام و توضیحات بیشتر به وبلاگ من مراجعه کنید.
  • سوالاتی که مرا شیعه کرد
  • سلام برادر عزیز
    وبلاگت یکی از زیباترین ها ست ان شا’ الله نصیب ما بشه مشهد زیارت بیاییم
    به وبلاگ من هم سر بزن و نظر بده
    منتظرتم
    یا علی
    با سلام
    عدالت و پیشرفت منفک یا توأمان!!؟
    «سیاست، فرهنگ، اقتصاد» تمدن مادی غرب مانند تار و پود یک فرش درهم تنیده است و اگر بخواهیم در مقابل این تمدن بایستیم باید چنین فرش اسلامی را ببافیم. نمی‌توان عدالت را به بخشی از جامعه واگذار نمود و پیشرفت را هم به بخش دیگر جامعه بلکه باید توآمان باشد.
    متن کامل مقاله در وبلاگ موجود است.
    منتظر نظرات مبارک شما در رابطه با مقاله هستم.
    باتشکر عدالت طلب
  • نرگس آهوی مهربون بهاری
  • سلام...وبلاگ خوبی دارید...ممنون میشم به من هم سر بزنید
    خدایا !
    خانه قلبم ویران است
    چنان آبادش کن که در خور تو شود.

    الهی !
    خانه قلبم آلوده است آن را به باران لطف و رحمت خود مطهر کن

    پروردگارا !
    چنان کن که من هر لحظه را با حضور نورانی تو در قلبم سپری کنم




    سلام

    مدتی هست که دلم هوای زیارت آقا رو کرده و وبلاگتون بیشتر دلم رو هوائی کرد

    دعا کنید که زیارت امام رضا زودتر نصیبم بشه

    میخوام برم پیششش و ازش بخوام پاک برم گردونه
    پاک و عاشق خدا

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا


    سبز باشید و آسمونی


    دوستی میگفت وقتی به امام رضا سلام میکنی این تو نیستی که اول سلام دادی

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضای تو جواب سلامیست که آقا به تو داده


    دعا کنید زیارتش با دل و جان نصیبم بشه


  • عشق علیه السلام
  • هر چند حال و روز زمین و زمان بد است
    یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
    حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
    آنجا برای عشق شروعی مجدد است

    هرکسی را مقتدایی در جهان باشد ولی
    ما به سلطان خراسان اقتدا خواهیم کرد
    سلام. دوست عزیز...
    منتظر حضور سبز شما در گردابم هستم.
    در پناه حق...
    همنشینی با خردمندان

    امام علی (علیه‌ السلام):

    عِمارَةُ القُلوبِ فی مُعاشَرَةِ ذَوِی العُقولِ.

    آبادی دلها در معاشرت با خردمندان است.

    غرر‌الحکم و درر‌الکلم، ص 220
  • نرگس آهوی مهربون بهاری
  • سلام...مرسی که بازم بهم سر زدید و تو وبلاگم نظرای خوبتون رو گذاشتید...
    سعیمو میکنم که تا حد امکان کد ها رو کمتر و یا تازه تر کنم...فقط باید صبر کنید آخه
    مرسی که بازم راهنماییم کردید
    ولی این که من نمیتونم قالبم رو عوض کنم سه تا دلیل داره یکیش اینکه دوباره باید از اول کدا رو بذارم اون دوتای دیگشم یکم خصوصیه
    ببخشیدا
    همیشه موفق باشید
  • نرگس آهوی مهربون بهاری
  • راستی لطفا نظرسنجیم یادتون نره...(شرکت در نظرسنجی همین پستم که گذاشته بودم)

    سلام به کبوتر رضوی...................
    دلم وایه حرم ..........................یه ذره شده.........
    واقعاااااااااااااااااااااااااا دلم میخواست هرچی زودتر میتونستم برم
    حرم امام رضا ولی باید خودش بطلبه........
    ماهم که از مشهد دوریم................................
    شما که نزدیکی نایب الزیاره باش........
    از امام رضا بخواه که مارو هم بطلبه خیلی
    دلم واسه حالو هوای قشنگ حرم تنگ شده خیلیییییییییییییییییییییی.
    بهم سر بزن
    من آپم
    منتظر حضور سبزت هستم
    یاحق.
    التماس دعا.
    پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب

    تا در این پرده جز اندیشهء او نگذارم





    سبز باشید و آسمونی


    سلام
    وبلاگ زیبا و خوبی دارید
    سریال امپراتوری بادها (جومونگ 2)در 10 دی وی دی با زیرنویس فارسی
    محصول 2009 کره جنوبی
    فرمت : پخش در تمامی دی وی دی پلیرهای خانگی وکامپیوتر
    کیفیت : بسیار عالی ارزانتر از همه جا
    سریال بسیار زیبا و دیدنی امپراطوری بادها (The Kingdom of The Winds) پخش از شبکه kbs کره جنوبی ،این سریال در واقع ادامه سریال جومونگ می باشد .
    جومونگ 2 (محصول 2009 کره )
    امپراطوری بادها شرح حال پسر یوری نوه جومونگ می باشد... بله سریال امپراطور بادها سرگذشت نسل بعدی جومونگ یعنی نوه جومونگ بزرگه این سریال از جلوه های ویژه منحصر به فردی برخورداره و بسیار قوی تر از سریال جومونگ ساخته شده به تمام دوستداران سریال های کره ای مخصوصآ کسانی که سریال جومونگ رو خرید اری کردند توصیه میکنم این سریال دیدنی رو هم حتمآ بگیرند و از دیدن این سریال بسیار زیبا و دیدنی لذت ببرند .
    عشق و رزم در این سریال با قدرت باور نکردنی به نمایش گذاشته شده و در طول سریال بیننده رو به دنبال خودش میکشه بازیگر نقش اول زن این سریال بسیار قوی تر از سوسونو جومونگ ایفای نقش میکنه ...
    کل سریال امپراتوری بادها ( 36 قسمت )
    به من سر بزنید
    http://www.powerset.ir/product.aspx?id=57
    با سلام
    بنده مدیر بخش تبلیغات سایتک هستم
    امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید
    وب خوب و قابل تحسینی دارید
    در طرحی جدید توسط سایتک این سایت این امکان را به شما میدهد که بتوانید تبلیغات سایت بلاگفا را با کمترین هزینه از بین ببرید
    ترفندهای زیادی در اینترنت برای این کار ارائه شده که هیچکدام فعال نیستند اما ما تضمین میکنیم
    در صورت تمایل میتوانید با ایمیل و شماره‌ی زیر تماس حاصل کنید:
    ebadgh@gmail.com
    09355031736

    مبلغ : 2500 تومان
    ==========================================
    با تشکر
    گروه تبلیغ سایتک
    -
  • انجمن پارسیان
  • سلام دوست عزیز و هم وطن بزرگوار
    سایت جذاب وپرمحتوایی دارید. من مدیر تبلیغات انجمن پارسیان هستم .ما نیز فرومی
    علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را راه اندازی کردیم.
    خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بیایی .حیف است از استعداد و تخصصت دیگران استفاده نکنن . دوست خوب به جمع صمیمی و دوستانه ما تشریف بیار و جزو مدیران خوب و فعال انجمن پارسیان بشو . مدیر کل سایت از افراد متخصص و کاردان مثل شما استقبال می کنه .
    می تونی از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنی.
    هم وطن عزیز مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
    منتظر حضور سبزت هستیم.
    حتما حتما تشریف بیار . قربانت .موفق باشید.
    http://parsianforum.com
    سلام
    اگه خواستی پخش زنده حرم امام رضا و امام حسین (ع) و همچنین حضرت عباس رو بزاری تو وبلاگت برو به:
    http://islamsara.blogfa.com
  • من تنها هستم
  • خداوندا

    در دیاری که مردمان تنها از تنهایی خود نالانند

    من تنها را در تنهایی خود تنها نگذار...
    به وبلاگم سری بزن.
    السلام علیک یا علی بی موسی الرضا علیه آلاف و ثناء
    قربون کبوتر هات آقا جون
    قربون اون همه لطف و صفات آقا جون
    آقا دلم برات خیلی خیلی تنگ شده
    به خوبا سر میزنی مگه بدا دل ندارن یه سرم به ما بزن یا امام رضا
    دوست عزیز به برکت وجود اما رضا لینکت میکنم تا همه بیان این جا
    حق پناهت
    آگاه باشید با یاد خدا دلها آرامش می یابد
    سلام علیکم
    اردیبهشت دارم میام به پابوس امام الرئوف که الهی جونم فداش
    باورت نمی شه کاظمین پراز بوی امام رضا علیه السلام است
    جامعه کبیره چقدر حال میده تواون حرم شریف خدا روزیت کنه
    بابات راست میگه حداقل من باور دارم و برای خودم اتفاق افتاد

    السّلام علیک یاغریب الغرباء یامعین الضعفا و الفقراء و یاشمس الشموس و انیس النفوس السلطان یااباالحسن

    خیلی وب معنوی و قشنگی داری خوشحال میشم تبادل لینک کنیم پسر
  • عشق علیه السلام
  • "یا اباعبدالله الحسین علیه السلام"

    اگرچه حقت رو ادا نکردم
    اونطور که باید وفا نکردم
    ولی تو رو هم رها نکردم
    رهام نکن

    برات نداشتم غیر از خجالت
    خوش نداری تا بیام زیارت
    حداقل بیا منو ز هیئت
    جدام نکن

    "جدا شدنم همانا فنا شدنم همانا"

    ارباب
    منی که کامم رو گذاشتند
    از بچگی با خاک تربت
    چطور دلت میاد بمیرم
    حسرت به دل تو خاک غربت
    قربون کبوترای حرمت امام رضا...
    یا علی یعنی اینقدر دلم سیاه شده که هیچی به زبونم نمیاد تا بگم...
    جوون اموده بودم تا یه چیز خوشگل بنویسم ولی بعد از متن و کامنتا دیدم هیچی نیستم و جز اشک هیچی ندارم تا بهشون بگم...
    التماس دعا یا علی....
    حضرت رسول اکرم (ص):
    «مَنْ ماتَ وَ لَمْ یَعْرِفْ إِمامَ زَمانِهِ ماتَ میتَة جاهِلِیَّة»
    هرکسی که بمیرد، و امام زمان
    خودش را نشناسد ، به مرگ
    جاهلیت از دنیا رفته است.
    تا حالا اما رضا نطلبیدم اما...
    شما ها که پیششین سلام ما رو برسونید و بگید حوای ما آدمای دل شکسته رو هم داشته باشه...
  • نرگس آهوی مهربون بهاری
  • سلام...من یه آپ کردم...میشه بخونیدش؟
    سلام، به امام رضا(ع) سلام ما رو هم برسونید و بگید: این بنده رو سیاه بازم درد و دل داره، آخه آقاجون چی میشه این داداشش یک کم اینو دوست داشته باشه، آقاجون خودت عنایت کن و لطف کن تا ایم مهر توی دلش بیفته، انشاءالله
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام

    خدا حافظ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی