السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

احادیث منتخب از امام رضا (ع)

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۸۸، ۰۲:۱۰ ب.ظ
        یا امام رضا(ع)

لیس العبادة کثرة الصّیام و الصّلوة و انّما العبادة کثرة التّفکّر فی أمر الله

نماز و روزه ی زیاد عبادت نیست، بلکه عبادت اندیشه زیاد و فکر درباره ی امر آفرینش است.

(روضه ی بحار ج 2 ص 335)

من تعوّذ بالله من النّار ولم یترک شهوات الدّنیا فقداستهزء بنفسه

هر آنکس از عذاب آتش به خداوند پناه ببرد ولی دست از شهوات و لذات نامشروع دنیا برندارد خویشتن را مسخره کرده است.

(روضه ی بحار ج 2 ص 357)

النّاس ضربان: بالغٌ لایمتفی و طالبٌ لایجد

مردم دو گروه اند: دسته ای به آرزو رسیده که قانع نیستند و دسته ای تکاپو می کنند و نمی رسند.

(تحت العقول ص 442)

 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۳۸)

  • علی کوچولو
  • سلام دوست عزیز
    واقعا آهنگ زیبایی بود خدا سید جواد را بیامرزد . آدمو به مرقد آقا میبره .
    منتظر همیشگیت علی کوچولو
    سلام . ممنون گه اومدی . درباره ی ساعت بگم که دست من نیست ساعت قدیم دیگه به قوله قدیمی ها ...........
    حدیث های خیلی آموزنده ای بود ...


    هر کمکی از دستم بر بیاد کوتاهی نمی کنم .
    با آرزوی موفقیت در امتحانــــــــــــات .

    یا حق
  • شاعر هیئت مهدی جان(عج) - پروازتابیکرانها
  • خبر آمد که ز معشوق خبر می آید
    ره گشایید که یارم ز سفر می آید....
    موفق باشید
    یاعلی مددی
    خوبه هنوز کسانی هستن که سخنان امام ها و بزرگانمون رو بنویسن.
    سبز باشید
  • زیبای زندگی
  • مثل همیشه زیبا بود.
  • نرگس آهوی مهربون بهاری
  • سلام.چرا دیگه پیشم نمیاید؟
    اگه اومدید لطفا جمله ی مادر رو بهم بگید بعدم اگه تونستید به 2 تا سوالم جواب بدید مرسی
    عشا شده ورو به آسمانم هنوز زهره ای نمی درخشد نسیمی میوزد و من از مغرب وعشای خود خوشنودم ولی چه کنم که دستم ز شاهد رضوی کوته است لطفی نما و سلامی به شاهدم برسان. موفق باشید و پایدار.
    دوست من سلیقه ها فرق میکنه من نمیتونم ساکت بشینم وقتی میبینم این همه دروغ و تقلبه.من از سیاست بدم نمیاد برخلاف شما.برای همین ترجیح میدم از سیاست بنویسم.
    شما بچه ی مشهدین؟در این صورت همشهری هستیم
    سبز باشید
  • پاییزالسلطنه
  • 100% امام رضا شفا میده
    سلام


    معلومه که شفا می ده

    قربونش برم من اقامون ضامن اهوس

    من لینکوندمتون شما چی
    سلاااااااااااااااااااااااااااااام
    وب زیبایی دارین موفق باشین
    سلام مطالب عالی بود مرسی . به من هم سر بزن .
    سلام و عرض ادب

    بسیار بسیاااار زیبا..

    کار خیلی قشنگیه..

    موفق باشین
    یا امام رضا خیلی دلم گرفته آقا یه عنایتی . . .
    سلام
    حاضری با هم تبادل لینک کنبم
    وبلاگت خیلی عالیه
    من لینکیدمت
    اگر مایل هستید که وبلاگ خود را در این جا ثبت کنید ؛ پس فرصت را از دست ندهید
    سلام دوست خوب خوشحال میشم به وبلاگم سربزنی واگه دوس داشتی لینکم کنی.یاعلی
    سلام بابات درست میگه
    بابای منم هیمن رو میگه
  • سردبیر نبردمن
  • آقا امام رضا همیشه به ما نظر داره
    سلام دوست عزیز.
    یه وبلاگ با موضوع طنز و جوک باز کردم.خوشحال میشم سر بزنی و نظرت رو بگی. اگه هم تمایل داشتید ما رو با نام شهر فرنگ از همه رنگ لینک کنید و سپس به ما اطلاع بدید تا با افتخار شما رو در وبلاگمون ثبت کنیم.ممنون و متشکر.
    سلام
    چشم
    دیگه؟
    خیلی ممنون که لینکم کردی؟
    با سلام
    با موضوعات متنوع به روز شدیم ... منتظرتونم
    .............................................................
    موضوعات پستهای امسال :

    تنهای تنها .. انتقام خون یاس کبود مدینه

    کدهای مداحی فلش شهادت حضرت زهرا

    دو یوسف زمان و مردمانش

    عشق و خدا

    قالب زیبای امام زمان

    کدهای مداحی فلش برای وبلاگ شما

    دنیا 19 ساله از تهران ، آماده ازدواج با یک پسر خوب

    اگر چنین هستید ، صبر کنید ، ازدواج نکنید

    شهید گمنام ... آشنای غریب
    ....................................................................

    منتظر نظرات شما هستیم
    از مردمی که منو به خاطر عشق به پرچم ِ کشورم دشمن ِ خودشون می دونن، می ترسم . دلم میخواد مردم همونایی باشن که به هم اعتماد داشتن
    دلم تنگه برای روزای آرامش.از اینکه میبینم تیتر اوله همه ی خبرایه جهان شدیم دلم میلرزه.
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    سلام دوست خوب
    خیلی وب خوبی دارید . به من هم سری بزنید . اگه موافقید تبادل لینک کنیم .
    سلام
    خسته نباشید
    شما که دلتون پاکه و امام رضا بهتون نظر دارن
    به آبروی زهرا قسمتون میدم برا رفع مشکلم دعا کنید
    به فال نیک میگیرم این اولین دیدار از وبلاگ شمارو
    یا امام رضا من اومدم هااا
    کی جواب منو میخوای بدی
    آخه تا کی میخوای انتظار بکشم
    نذار بگن چون بابا نداره بی کس و کاره
    اعوذ بالله من نفسی و من الشیطان الرجیم
    بسم الله الرحمن الرحیم و رب المهدی

    خبری در راه است ....................

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز و مجاهد در عرصه فرهنگی و مذهبی کشور عزیز و سرافراز ایران اسلامی

    ضمن تبریک پیروزی ملت ایران در 22 خرداد و حضور 40 میلیونی در عرصه انتخابات و همچنین سخنان گرم و آتشین رهبر معظم انقلاب - مد ظله العالی - از جنابعالی درخواست می کنم چنانکه تمایل دارید وبلاگ بنده را با نام
    " خبری در راه است ... "
    لینک نموده و اطلاع دهید تا من نیز شما را لینک کنم

    با تشکر و سپاس فراوان و آرزوی توفیق شما و ملت بزرگ ایران و جامعه شیعی

    به امید ظهور مولایمان امام زمان (عج) ...

    یا علی ... منتظر پاسخ شما هستم
  • مهســــــــــا...
  • سلام ..
    این آپتم مثل بقیه آپات حرف نداشت ...
    منم آپم دوست داشتین یه سری بزنین..

    بای ..
    با سلام
    با اجازه شما رو لینک کردم
    به امید موفقیت روزافزون برای شما
    و
    ظهور فرزند فاطمه سلام الله علیها یگانه منجی عالم بشریت
    یا حق .
  • مهســــــــــا...
  • سلام ..
    امتحان ؟؟؟؟؟؟

    امتحان که ترس نداره ..
    ببین ما هم امتحان دادیم تموم شد رفت پی کارش ..
    حالا امتحان چی هست که گریه میکنی ؟؟؟ زندگـــــــــــــــــــــی ؟؟

    امیدوارم توش موفق و سربلند بشی ..برات دعـــــــــــــــــا میکنم ..
    خیلی احادیث خوبی بود باشد تا پند بگیریم .
    سلام
    منم دلم گرفته
    با سلام
    به سایت ما هم یه سری بزنید هر چند تا آگهی که می خواهید می توانید قرار دهید
    رایگان ترین سایت تبلیغاتی ایران
    با تشکر
    www.3istgah.com



    رضوی منتظرتم.
  • عشق علیه السلام
  • اللهم عجل لولیک الفرج

    آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد . . .
    سلام

    ممنونم از حضورتون...


    لطف دارید...





    موفق باشید

    التماس دعای فراوان
    یا علی
  • دلتنگ گل نرگس
  • هر چند در هفت آسمان عشق آشنای مردم است
    اما تمام عاشقی در آسمان هشتم است
    سلام هموطن. هر موقع دلم برای امام رضا تنگ می شه به وبلاگت یه سری می زنم آهنگ خیلی خوشگلی داره. من لینکت کردم بهم سر بزن و اگه دوست داری لینکم کن

    اللهم عجل لولیک الفرج
    دعای ماه رجب ساعت ۱۱:٢٤ ‎ب.ظ روز ۱۳۸۸/٤/۱

    بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
    به نام خداى بخشاینده مهربان

    یا مَنْ اَرْجُوهُ لِکُلِّ خَیْرٍ وَ آمَنُ سَخَطَهُ
    اى که براى هر خیرى به او امید دارم و از خشمش

    عِنْدَ کُلِّ شَرٍّ یا مَنْ یُعْطِى الْکَثیرَ بِالْقَلیلِ یا مَنْ یُعْطى مَنْ سَئَلَهُ یا
    در هر شرى ایمنى جویم اى که مى دهد (عطاى ) بسیار در برابر (طاعت ) اندک اى که عطا کنى به هرکه از تو خواهد اى

    مَنْ یُعْطى مَنْ لَمْ یَسْئَلْهُ وَمَنْ لَمْ یَعْرِفْهُ تَحَنُّناً مِنْهُ وَرَحْمَةً اَعْطِنى
    که عطا کنى به کسى که از تو نخواهد و نه تو را بشناسد از روى نعمت بخشى و مهرورزى عطا کن به من

    بِمَسْئَلَتى اِیّاکَ جَمیعَ خَیْرِ الدُّنْیا وَجَمیعَ خَیْرِ الاْخِرَةِ وَاصْرِفْ عَنّى
    به خاطر درخواستى که از تو کردم همه خوبى دنیا و همه خوبى و خیر آخرت را و بگردان از من

    بِمَسْئَلَتى اِیّاکَ جَمیعَ شَرِّ الدُّنْیا وَشَرِّ الاْخِرَةِ فَاِنَّهُ غَیْرُ مَنْقُوصٍ ما اَعْطَیْتَ
    به خاطر همان درخواستى که از تو کردم همه شر دنیا و شر آخرت را زیرا آنچه تو دهى چیزى کم ندارد (یا کم نیاید) و

    وَ زِِدْنى مِنْ فَضْلِکَ یا کَریمُ
    بیفزا بر من از فضلت اى بزرگوار

    یا ذَاالْجَلالِ وَالاِْکْرامِ یا ذَاالنَّعْماَّءِ
    اى صاحب جلالت و بزرگوارى اى صاحب نعمت

    وَالْجُودِ یا ذَاالْمَنِّ وَالطَّوْلِ حَرِّمْ شَیْبَتى عَلَى النّار.ِ
    و جود اى صاحب بخشش و عطا، حرام کن محاسنم را بر آتش دوزخ.
    سلام داداش خوبی خوشی انشائ الله
    غرض از مزاحمت که رفیق فردا 5 شنبه است و من کنکور دارم تورو خدا واسم دعا کن نکنه بگی بره به درک بچه منفی کیلو چنده واسم دعا کن که خفن خفن خفن محتاجم
    یا علی
    شاد باش و شادی برسان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی