السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

التماس دعا

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۸۸، ۱۱:۲۱ ق.ظ

عبدالله بن ابان زیّات –که نزد حضرت رضا(ع) از راویان صاحب منزلت بوده- گوید:

به حضرت رضا(ع) عرض کردم: برای من و خانواده ام دعا بفرمایید.

حضرت فرمود: مگر دعا نمی کنم؟ به خدا قسم اعمال شما در هر شب و روز به من نشان داده می شود.

عبدالله در ادامه گوید: این سخن بسیار گران آمده و بزرگ جلوه نمود.

حضرت چون چنین دید فرمود: مگر قرآن نخوانده ای [و قل اعملوا فسیری الله عملکم و رسوله و المؤمنون / بگو عمل کنید، خدا و فرستاده ی او و مؤمنان اعمال شما را می بینند.]

مقصود از "مؤمنون" به خدا سوگند، علی بن ابی طالب(ع) است.

خسروا حافظ درگاه نشین فاتحه خواند     وز زبان تو تمنّای دعایی دارد

 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۳۲)

  • نرگس آهوی مهربون بهاری
  • سلام موفق باشید...باز هم بهم سر میزنید؟
  • رها خانه سبز ما
  • سلام
    وبتون مطالبش خیلی خوبه اولین باره میام
    تو رو خدا اگه شما مشهد هستین برا پسر عموم دعا کنید دیروز عصر تصادف کرده و ضربه مغزی شده و دکترا کفتن فقط براش دعا کنید
    ممنون
    یا امام رضا به رضای ما کمک کن
    چه جالب ...
    من فکر میکردم کارنامه ی اعمالمون فقط بدست امام زمان میرسه ...
    بسم رب الحسین.
    اللهم عجل لولیک الفرج.

    علاقه و محبت امام حسین(ع) و زینب(س) به یکدیگر در تمام مراحل زندگیشان جلوه‏گر است: در طفولیت، زینب(س) جز در آغوش حسین(ع) آرام نمی‏گرفت و همواره به او چشم می‏دوخت. گویند: موقع ازدواج ، زینب کبری(س) با شویش، عبد اللّه شرط کرد که همه روزه به او اجازه دهد تا حسین(ع) را زیارت کند و کمتر روزی بود که زینب حسین را نبیند ... .

    با سلام و عرض احترام.
    دوست گرامی ، از این پس علاوه بر وبلاگ نسیم نور با وبلاگ جدیدی با عنوان
    (( سالار و قافله سالار )) به آدرس ( www.kelaseasheghi.blogfa.com ) هم در خدمت شما بزرگواران خواهم بود.
    انشاالله که در این مسیر هم مثل قبل ، بنده را از کمک های خود بهره مند سازید.
    در ضمن ، آدرس وبلاگ شما در این وبلاگ هم لینک خواهد گردید. لطفا شما هم اگر تمایل داشتید این وبلاگ را لینک نمایید.
    انشاالله که سرفراز و پیروز و شاد و سلامت باشید.
    التماس دعا.
    یا علی.
    قربون اون خدا برم که از یه طرف هم میگه من واسه جوونا یه پرده ای میذارم که بعضی وقتا حتی فرشته های رو شونه اش هم عملش رو نفهمن...
    یا ستارالعیوب...
    یه روایت از پیامبر خونده بودم الان دست و پا شکسته یادمه...مربوط به رحمة للعالمین بودن حضرت بود...
    اگه یادته بنویسش جوون...
    آخرش خدا به حضرت میگه اگه تو رحمة للعالمینی، من ارحم الراحمینم...
    سلام


    پایدار باشید...



    التماس دعا فراوان
    یا علی


    ذکر علی عبادت است
  • رنگین کمان
  • به نام خدا
    سلام...شهادت امام موسی کاظم رو خدمت شما تسلیت عرض میکنم..
    خوش به سعادتتون...کاش...کاش من هم مشهد بودمالتماس دعا....خیلییی
    حق هو
    سلام .می تونی به عنوانت این رو هم اضافه کنی که یه مادر گفت امام رضا فرزندمریضم رو شفا داده.بابات راست میگه من اینو با چشمای خودم دیدم.خداوند نگهدارنگاهت
    سلام علیکم..
    احسنت به شما!!!
    خیلی خوش سلیقه اید...
    همیشه دست علی یارتون...
    غیر از این بختم اگر خطی رقم میزد,چه می زد؟
    از قضا تقدیر من جز این اگر می شد,چه می شد؟
    *-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*

    تلنگر:

    اینقدر که سریال ها رو دنبال می کنی
    که ببینی چی میشه
    وقتی هم نبینی از صد تا می پرسی
    دیشب خوابم برد نتونستم ببینم...
    پرسیدی این جمعه چه خبر؟
    از امام زمان چه خبر؟
    به اندازه یه سریال واسه حضرت ارزش قائلی...!؟

    *-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*

    طبق رسم هر ساله که ختم صلواتی از میلاد اول امام عالم تا خاتم امامان داریم
    (از13رجب تا نیمه شعبان)
    امسال هم این رسم رو ادامه می دیم.
    امیدوارم این طرح چون سال قبل مورد استقبال قرار بگیره.
    نیت ختم صلوات هم سلامتی وتعجیل در ظهور ....
    مثل همیشه میگم مهم نیست چندتا باشه مهم اینه خالص باشه...
    پس یاعلی....
    یاعلی گفتیم وعشق آغاز شد...
    تا به حال 20110صلوات تقبل شده است

    *-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*-.-*
    منتظرتونیمـــــــــــــــــــــــــــــــ!
    سلام
    زائران امام رضا عید شما مبارک
    با سلام
    خداقوت دلاور
    لطفا ما رو از نظرات و انقادات و پیشنهادات ارزنده خودتون بهره مند کنین
    در پناه امن ترین سایه بان هستی مهربان و شکیبا باشید
    یا حق
  • مهدی عادل
  • 27 رجب سالروز میلاد قرآن مبارک
  • تندیس انتظار
  • عشق یعنی لحظه دیدار یار
    عشق یعنی انتهای انتظار
    عشق یعنی انتظار و انتظار
    عشق یعنی هرچه بینی عکس یار
    اللهم عجل لولیک الفرج
    عید مبعث مبارک باد
  • کعبه کریمان
  • تا به حال آرزو کرده‌ای؟ خونه، ماشین و ...
    در گوشه‌هایی از شهر تو، شهر ما، کودکانی هستند که آرزوی چیزهایی را دارند که شاید برای تو بی‌ارزش و دست یافتنی باشد ولی برای آنان تنها رویایی شیرین است.
    شاید تو بتوانی این رویا را تحقق بخشی و اشکی که از ذوق برآورده شدن آرزو بر گونه‌های این کودکان ضعیف می‌نشیند را بادستان گرم و پرمحبتت پاک کنی که فقط گل لبخند بر آن چهره معصوم باقی بماند و به آن کودک ثابت کنی که هنوز کسانی هستند که انسانیتشان را باور دارند و از یاد نبرده‌اند.

    طرح کعبه کریمان به پیشنهاد جمعیت مستقل و غیر سیاسی امداد دانشجویی – مردمی امام علی (ع) برای رسیدگی به کودکان جامعه برگزار می‌شود. در این طرح آرزوهای کودکان معلول ذهنی، بیمار، کودکان خیابانی، یتیم، محروم و ... جمع آوری شده و برای برآورده کردن، به دست خیرین می‌رسد.

    برای آشنایی بیشتر و همکاری در این طرح، به سایت زیر مراجعه کنید:
    www.kabe-kariman.com


    یا رب الحسین
    بحق الحسین
    اشف صدرالحسین
    بظهورالحجه

    آمین



    یا رب الحسین
    بحق الحسین
    اشف صدرالحسین
    بظهورالحجه

    آمین

    سلام به کبوتر رضوی........

    منم آپمممممممممممممممممم
    منتظر حضورت.....

    التماس دعا
    یاحق.
    سلام

    شمارو لینک میکنم قبلادر قسمت وبلاگ دوستان بودید..


    شرمنده که بی اجازه اینکارو میکنم...




    التماس دعا
    یا علی
    سلام
    بابات گفته که دیگه به ما سر نزنی؟
    به ادم بدا سر نزنی؟
    آره؟
    نه بابات نگفته
    آقات گفته
    هیچوقت یادم نمیره روزی رو که امام رضا جوبم رو داد.
    وقت کردی به من هم یه سری بزن.
    التماس دعا
  • ایرانی سبز
  • سلام دوست خوب من

    وبلاگ جدیدی ایجاد کرده ام برای دفاع از ایرانیانی که خواهان ایرانی سبز و آزاد هستند. گفتنی ها را شما گفته اید و شنیده اید. من هم اگر حرفی بود می نویسم.
    امروز آنده ام بگویم به نیت آزادی ایران می خواهیم همه با کمک هم ختم قرآن بگیریم. امید وارم که در این راه تنها نباشم.
    اگر مایل به همراهی هستید سری به من بزنید. برام بنویسید کدوم جز یا حزب رو می خونین
    ( حتی میتوانید فقط خواندن یک حزب یعنی یک چهارم جز را متقبل شوید)
  • قاصدک بارون
  • سلام.این عکس شمع و پسرک خسته به آدم حس زیارت میده.کبوتر رضوی! از اون بالا گنبد چه شکلیه؟؟؟
    وای خداااااااااااااااااااا
    شب شهادت امام موسی کاظم من مشهد بودم
    ای کاش همیشه مشهد بودم

    التماس دعا
    سلام دوست وبلاگ زیبا و پر محتوایی دارید.
    نظرتون راجع به نبادل لینک چیه؟
    اگر مایل به تبادل لینک با ما هستید ما را با نام تـــگــر گ شـاپ لینک کنید سپس در بخش نظرات نامی را که مایلید با ان لینک شوید به ما اطلاع دهید.
    دانلود نرم افزار عترت.
    منتظرتم.
  • ستاره سهیل
  • منم از عاشقان اما رضا هستم اگر مشهد هستید سلام منو به اقا برسونید بای
  • منتظر موعود
  • با نظر دادن در وبلاگ منتظر موعود یه قالب اختصاصی هدیه بگیرید
    بسم رب الحسین.
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    میلاد با سعادت حضرت آقا ابا عبد الله الحسین ( علیه السلام ) بر شما و بر تمامی عاشقان آل الله تبریک و تهنیت باد .
    التماس دعا.
    یا علی.
  • عشق علیه السلام
  • میلاد انوار کربلا مبارک
  • من همونم دیگه ....
  • سلام سلام صد تا سلام
    من منتظرتم نمیای پیشم ؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی