السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

و مــــن نــــور شــــدم

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۸۸، ۰۱:۴۷ ب.ظ

نفسم به شماره افتاده، بی تاب شده ام،

گام هایم را سریع تر بر می دارم، طاقت از کف داده ام،

بغض گلویم را می فشارد، گنبد طلایی اش را می بینم،

می ایستم،

اشکهایم سرازیر می شوند، اشک هایم بی قرارتر از من هستند،

به هق هق می افتم: خدای من اینجا چگونه سرایی است؟؟؟

چگونه سرایی است که سراپای مرا به وجد آورده؟؟؟

چگونه سرایی است که تو را نزدیکتر حس می کنم؟؟؟

به اذن تو می گویم:

السلام علیک یا سلطان یاعلی بن الموسی الرضا(ع).

آری

خدای من اینجا سرای محب توست،

اینجاست که ملائکه بال گسترده اند و بروی زائران تو نور می پاشند.

تمام وجودم به وجد آمده،

استشمام میکنم، بوی بهشت را می شنوم.

در دلم غوغایی به پا شده اشکها امانم را بریده اند،

همه جا را سکوتی محض فرا می گیرد و زمزمه می کنم:

«آقاجانم سلام و بهترین درودهای خدا بر شما

آقاجانم سلام،

دوباره آمده ام با روی سیاه،

دوباره آمده ام و محتاج نگاهی از شما به دل زنگار زده ام هستم،

آمده ام دوباره دست نوازش بر سرم کشی،

آقاجان به کوله بار پر از گناهم منگر،

آقاجان خسته از دنیا و دنیا زدگی ام،

آمده ام سر بر دامان پراز رحمتت گذارم تا شفاعتم کنی تا دستانم را بگیری

و مرا پله پله بالا ببری و من نور شوم و تا اوج نور برسم و...»

ناگهان آرام می شوم انگار دستی روی سینه ام حدیث آرامش نوشت

و مــــن نــــور شــــدم

 

مرداد ماه ۱۳۸۸- حرم مطهر امام رضا(ع)

 

پ.ن: با سلام به همه ی شما دوستان عزیز

اول یه تشکر ویژه میکنم از دوست خوبمون ؟ به خاطر این متن قشنگی که واسم فرستادن...

از شما دوستان عزیز می خوام که اگر متن ادبی یا شعری در زمینه های مذهبی دارین واسم خصوصی بفرستین...

ممنون از همکاری همتون... التماس دعا...

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۸)

  • نرگس دریای مهربون بهاری
  • سلام عزیزم من آپم
    دست ؟ درد نکنه با این متن زیباشون...
    اولا سلام به امام رضا و کبوترای حرمش...خب ثانیا دوباره سلام به کبوتر مخصوص رضوی، جوون ایرونی عزیزم که خیلی ارادت داریم خدمتشون...
    التماس دعا
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)
    مولای من قربون لطف وکرمت، کاش کنار مرقدت دفن بشم
  • مسعود(53سال زندگی )( سالهای سوخته)
  • سلام دوست من ؟

    خوبی ؟


    خیلی دوست دارم به وب لاگ 53 سال زندگیم سر بزنی و خاطراته زندگیمو بخونی .

    چون می دونم که عمر انسان اون قدر بلند نیست که بخواد همه چیز را تجربه کنه و انسان باید بعضی از تجربه ها را فقط بخونه نه تجربه کنه .

    دوست دارم اشتباهاتی که من در زندگیم مرتکب شدم را شما نرید .

    یادت باشه دنیا کلاسه درسه و یادمون نره که از این کلاسه درس رو سفید بیرون بیاییم .

    اگه خاطراتم را دوست داشتی بخونی از پست اول بخون یعنی آبان 86

    شاید از نکته های نوشته های من به جاهایی برسی که تو زندگی به دردت بخوره


    ( آن کبوتر که از لب بام شما پر زد و رفت )
    ( دله ما بود که آمد به شما سر زد و رفت )


    منتظرتم

    در پناه حق

    یا حق

    مسعود 53 ساله از غربت
    جانم فدای آن عاشقی که با دیدن کفترای آقا دیده گریان میکنه
    آفرین
    جالب بود
    سلام وبلاگت قشنگه
    من هم یه وبلاگ برای امام رضا درست کردم خوشحال میشم سربزنید
    حس قشنگیه دیدن ضریح طلایی آقا امام رضا(ع)...تجربه خیلی خوبی بود برام رفتن به مرقد مطهرش ، دیدن کبوتراش...
    عشق است...
    موفق باشید
  • تـــــارا (چغـــک کــوچولو)
  • ...
    اسلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    ازت میخوام همین جوری که داری دور حرم میچرخی و با امام رضا درد و دل میکنی ازش بخوای یه بار دیگه منو بطلبه
    بهش بگو نسرین کلی گریه کرد و گفت آقا دلم تنگه منو هم بطلب

    matlabe

    khoobi

    bood
    مدرنیته تمدنی ضد دین!!
    سلام علیکم
    خداقوت
    لطفا در پست برداشت آزاد نظرتون رو اعلام بفرمایین
    www.nematzadeh.blogfa.com
  • نرگس دریای مهربون بهاری
  • نمیای گلم؟؟؟
    ای عشق، شکسته ایم، مشکن ما را

    اینگونه به خاک ره میفکن ما را

    ما در تو به چشم دوستی می بینیم

    ای دوست مبین به چشم دشمن ما را
  • نرگس دریای مهربون بهاری
  • سلام مهربونم...ممنون که بازم اومدی...
    امروز هم آپ کردم...هرموقع وقت کردی بیا...ممنونم
    فعلا خدانگهدار
  • عشق علیه السلام
  • یا اباصالح المهدی (عج)

    از جور زمانه ما شکایت داریم

    اندازۀ کوه و صخره حاجت داریم

    ما مشکلمان گرانی و بیکاریست

    آقا به نبودنت که عادت داریم...

    سلام .خدا قوت .حلول ماه خدا ، ماه رحمت و مغفرت و آغاز مهمانی عاشقان بر سفره دلدار بر شما و همه شیفتگان سلوک الی الله مبارک باد به فرموده پیامبر رحمت و مهربانی دعاها در این ماه مستجاب می شوند پس بیاییم باهم برای سربلندی کلمه الله ، ظهور بقیه الله ، تداوم راه انبیا و اولیا ، سرفرازی و موفقیت مقام عظمای ولایت و استفاده هرچه بیشتر از فیوضات این ماه دست به دعا برداریم در راه خدا موفق باشید التماس دعا
  • خادم الرضا
  • *ن والقلم ومایسطرون*
    حضرت امام(رضوان الله تعالی علیه)فرمودند:این قلمها که در دست شماست،درمحضر خداست.همت بگمارید که قلم وبیان خویش را برای تعالی اسلام و کشوروملت خود بکار گیرید.
    وسلام ای عزیزصاحب قلم!
    حال این امکانات وارتباطات در دست همه ی ما امانت ودرمحضرخداست .پس از حضرت احدیت جل وعلا درخواست میکنم آنچه به ذهن ،فکر،قلم وزبان ما جاری میکند در جهت رضایت خودش باشد،انشاءالله.درکنارمضجع شریف آقاعلی بن موسی الرضاعلیه السلام دعایتان میکنم.موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی