السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مردمکهایم تو را ندیده می بینند...

پنجشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۸۸، ۰۳:۱۴ ب.ظ

در قاب چشمهای خیالم تصویر گنبد زرد زیبای تو و حریم حرم امنت نقش می بندد

و بی اختیار اشکهایم روانه می شود،

راه دور است؟ نه راه دور نیست،

فقط اصفهان- فرودگاه- بلیط- هواپیما- فرودگاه- مشهد- حرم،

این دور نیست، نزدیک است،

چشمانم را باز می کنم،

اذن دخول را با قطره های جاری اشکم شستشو میدهم ،

از ایستگاه بازرسی می گذرم و به تو سلام می گویم.

پابرهنه روی سنگ های یخ کرده راه می روم،

چه کیفی می دهد جلوی ایستگاه آبخوری بایستی!

حتی لمس کردن لیوان یکبار مصرفی که آب گوارای حرمت به آن جان می بخشد دلنواز است

و چه لذت بخش تر وقتی که آب گوارا را می نوشی.

ایستگاه آبخوری را با تمام جذبه پرشور معرفتش رها می کنم

و با عزمی راسخ تر به راه می افتم،

من اینجایم در صحن جمهوری، می گریم و تو را از ذره ذره جریان هوا می بویم.

من آرامم ولی دریای شور، ساکنم ولی در جریان.

ای معبد آرزوهای من! تو را می جویم.

وقتی کفشهایم را در فضای بخار گلاب کفشداری تحویل می دهم تازه می فهمم که رسیده ام!

راه نزدیک است، من اینجایم و تو اینجا بوده ای.

من سرگردانم ،

حیرانم ،

بی آنکه رو بچرخانم به سمت ضریح مهربان تو گام برمی دارم،

صدایت می کنم و برای شیفتگانت اشک می ریزم،

و مردمکهایم تو را ندیده می بینند.

اسفند ماه 1387- حرم مطهر امام رضا(ع)

 

پ.ن: سلام به همه شما دوستان عزیز

این متن قشنگ رو دوست عزیزمون "سایه" واسمون فرستادن... تشکر میکنم از ایشون... دعا بفرمایید واسه عاقبت بخیری همه ی جوونا... واسه رفع گرفتاری همه ی گرفتارها... التماس دعا  

 

شعر نوشت!!!:                

آهـوی بـی گـناه مرا ضامنی مباد     دامم خوشا بهشت نگاه مجرّدت

با خوب ها معامله ات چیست؟ نازنین!     وقــتی کــه ایـنچــنینی بـا زائــر بــدت!

دل، جز سلام در طمعی نیست...والسّلام!     لــب بــاز کــن بــه هــمت لـطف سـرآمدت

 
  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۷)

سلام...
وبلاگ خیلی خوبی دارید... چند تا از پست ها رو خوندم... واقعا دست شما و کسانی که براتون مطلب فرستادند درد نکنه...
از این که وبلاگ رو دیدم خوشحال شدم
...
ُسلام.. وبلاگت خیلی وبلاگ عالی و خوبی امیدوارم موفق باشی
اگه همینطوری ادامه بدی از اینم بهتر میشه.........

اگه افتخار دادی به وبلاگ منم سر بزن خوشحالم می کنی منتظرت هستم...
نماز و روز هاتونم قبول

راستی منم پسر شیطون هستم از اشنایی با وبلاگت خوشحال شدم....
  • سجده بر آسمان:::آلار
  • سلام:
    وبلاگ خیلی خوبی داری دوست عزیز....تبریک میگم..
    خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی واگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کنی.
    یا علی
    سلام ! لحظه های خجسته ی رمضانی بر شما مبارک. اگر فرصتی دست داد به پردیس مهتاب هم سری بزنید . دل تان خواست به کتاب شناسی جواد نعیمی نیز نگاهی بیندازید.
    http://javadnaeemi.blogfa.com
    http://ketabshenasi.blogfa.com
    سلام
    خیلی قشنگ بود
    وبلاگتون خیلی دلنشینه
    موفق باشید
    با سلام به شما دوست عزیز

    سلام

    سلام

    با پایین ترین سرعت اینترنت به روزم.
    تشریف بیارید.

    تابعد
    سلام
    ولادت باسعادت کریم اهل بیت، امام مجتبی علیه السلام، را بر دوستداران آن حضرت تبریک و تهنیت می گوییم
    در پناه حق...
    هدیه کردن برخی از اعمال به امام زمان (علیه السلام) در ماه مبارک رمضان

    یکی دیگر از راه های تقرَب به امام زمان (علیه السلام) قدردانی از ایشان و ابراز محبت به ایشان به وسیله هدیه دادن است. ما اکنون می خواهیم در مورد قدردانی از مهربان ترین پدر دنیا صحبت کنیم. ...
    http://maarefnab.blogfa.com/post-42.aspx
    سلام

    زیبا بود

    واسشون دعا کردم تا خداوند بهترین ها برایش رقم بزنه. و راه را نشانش بدهد

    صلوات میفرستم و در میان دو صلوات دعایش میکنم

    التماس دعا
    سلام

    تو که نیستی....
    وبلاگ‌ها هم بروز می‌شوند.

    همای شقاوت هم بروز شد.
  • زیبای زندگی
  • زیارت قبول...
    سلام همه ما رو می رسوندی به اما رضای مهربون.
    سلام
    عباداتتون قبول باشه
    برا من هم دعا کنین
    سلام دوست عزیزم . نماز روزه هات قبول باشه.
    ممنون از اینکه متن منو گذاشتی تو وبلاگت. راست می گی منم فکر می کنم که اگه عکس رو برداری بهتر باشه چون خوندن متن ها رو سخت می کنه. شیکترم می شه بی عکس
    البته این نظر منه!
    راستی خیلی خیلی ممنون که گفتی برام دعا کنن. انشاالله خدا دعاهاتو مستجاب کنه
    اگه آپ کردی خبرم کن
    می خواستم کامنتمو خصوصی بفرستم ولی حواسم پرت شد
    سلام من یه سیستم کلیکی توپ پیدا کردم تازه کاره ولی به ازای 25زیر مجموعه یه ربع سکه میده

    البته تو بلاگفا کار میکنه پورسانتش هم خوبه
    سلام این کد رو گذاشتم تو وبلاگم خیلی خوشکل و ناز شده
    می خوام یه هدیه بهت بدم!!!
    دلت رو هوایی کنم!!!
    یه شماره تلفنه

    نه!!!
    وایسا شماره خودم نه
    05112003334

    شماره حرم امام رضاست
    مستقیما وصل میشه به حرم
    خیلی با صفاست

    اگه اشکت جاری شد دلت تپید بغض گلوت ترکید منم دعا کن
    یا حق
    سلام دوست عزیز آیا میدانستید که شما می توانید به صورت کاملا" اتوماتیک لینک وبلاگ خود را در سایت آموزشی خبری آی تی گل نرگس ثبت کنید؟
    این ابزار و ابزار هایی دیگر در سایت آموزشی خبری آی تی گل نرگس
  • .•* *•.•* راز دل •*.•* *•.
  • سلام خوبی؟؟؟؟؟
    وبلاگ بسیار عالللللللللللللللللللللللللللی داری
    بهتون تبریک میگم
    به من هم سر بزنید
    منتظر حضور هستم
    دیر نکنیاااااااااااااااااااااااااا
    بای تا های
    سلام
    طاعات و عباداتتان قبول درگاه حقتعالی
    وبلاگ فوق العاده و زیبایی داشتید.
    سلام
    من آپم
    التماس دعا
    ترسم از اون روزیه که آقا تو بیایی و نتونم تو رو ببینم

    دیگه بسه این جدایی کی میشه آقا بیایی

    مهدی زهرا کجایی ...
    سلام دلاور
    خدا قوت
    با اشاره‌هایی از رهبر انقلاب درباره رسانه‌های بیگانه
    به روز هستیم
    منتظر شما هستیم
    سلام

    بیا ببین ... پشت صحنه باور نکردنی سریال جومونگ !!
    چیزی که برای ما سانسور کردن ؟!!
    برای تو وامام رضا
    اجرت با امام زمان
    سلام
    بر همه بامعرفتهای دنیا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی