السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

(اینجا مشهد... ساعت ۴ صبح)

امروز احساس می کردم دل تک تک سلول های بدنم برات تنگ شده . دوست داشتم بیام حرم و باز برات قصه بگم.

یادته پارسال این موقع آمده بودم حرم ، برات قصه گفتم . بعد دو تایی چه قدر گریه کردیم؟

به دو دلیل مطمئنم که تو هم خیلی اون شب با من گریه کردی

دلیل اولم اینه که تو طاقت گریه هیچ کس رو نداری و این برای من که 22 ساله  اینجا ....دیگه محرز شده

دلیل دومم هم اینه که قصه قصه جدت  بود و سیب و عاشقی و ..... مگه میشه یکی قصه سیب بگه و بهشت و عاشورا و ... تو گریه نکنی

حالا هم  که نیمه شبه ، ببخشید نزدیک صبحه و من دارم  گریه می کنم چون دلم برات تنگ شده

چون نیمه شبه و نمی تونم بیام حرم میخوام از همین جا برات قصه بگم، قصه ای که تا حالا هزار بار برات گفتم:

یکی بود یکی نبود. یک ماده آهو بود  4 تا بره داشت. ماده آهو خیلی تنها بود. هیچ کس نداشت ، دلش هم مثل دل گنجشک ها بود

یک روز یکی بهش گفت : باید بری غربت . باید دل بکنی از وطن

ماده آهو می ترسید. آخه هیچ کس رو نمی شناخت . هیچ کس رو نداشت. جوان بود. تنها بود و.....

یک دفعه تو یک نوری توی قلبش روشن کردی

بهت گفت : میام فقط به خاطر تو. به امید تو. به امید این که مواظب بره هام باشی. هواشونو داشته باشی

بعد دست بره هاشو گرفت و اومد سراغت... .

حالا دل یکی از بره آهو ها برات تنگ شده

چه کار کنه؟؟؟

از بس گریه کرده چشماش داره می سوزه

خودت بگو چه کار کنه که بیای سراغش؟

زخم دلشو ببندی و براش دعا کنی

قسمت بده ؟  به کی؟

به جان مادرت زهرا؟ به جان عمو جان عباست؟ به جان عموی کوچولوی مظلومت محسن؟

چه کار کنه؟ به جان کی قسمت بده که باور کنی... چه کار کنه که بیای سراغش؟

تو فقط لب تر کن

امام رضا بره آهو ها تنهایند، کسی رو غیر از تو ندارن. تو که اینو خوب میدونی

آهو ضمانت می خواد، ضمانت تو رو هم می خواد نه هیچ کس دیگه

می گن از در این خونه برو

کجا؟ بعد این همه سال؟ بعد این همه خواب های خوب دیدن؟ بعد این همه......

می دونی دل آهو هه از چی می سوزه؟

از اینکه بیاد حرم و تو...... به خاطر...............نگاش نکنی

چیزی که داره التماست می کنه

آخ اما رضا دل تک تک سلول هام برات تنگ شده

اگر چه هر روز موقع بیرون رفتن و برگشتن به خونه گنبد قشنگتو میبینم و بهت سلام میکنم

اما تشنه ام . تشنه اینکه بیام و مثل قدیما.....

دلم برای چشات که از پشت اون پنجره فولادی جوری نگاه میکنه که تمام سولهای آدم حسش می کنه تنگ شده

ازت گله ندارم. دوستت دارم . مگه میشه کسی از اون دل مهربونی که تو داری گله داشته باشه

ازت گله ندارم. اگه زیر بال و پرت نبودم خدا میدونه تا حالا باید..............

ازت گله ندارم . از خودم گله دارم که از تو دورم

از خودم گله دارم که دل نازکتو می شکنم

از خودم گله دارم که جای دیگه ای رو غیر از خونه ی تو نمیخوام حتی اگر.....

ازت گله ندارم. اون اون روز که پروندم گم شده بود یادته ؟ چه قدر گریه کردم پیشت. اصلا امید نداشتم که پیدا بشه. تازه اون روز بود که فهمیدم تو چه قدر دل نازکی. تازه اون روز بود که فهمیدم طاقت گریه کسی رو نداری

حالا هم دارم گریه میکنم . میبینی؟ از بس گریه کردم ........

امام رضا این صحرا ترسناکه ، دارم چنگال صیاد ها رو میبینم . به دادم برس

تو رو خدا.

جان عمو جان عباست.

جان مادرت زهرا اگر چه که برادرم بهم گفته هیچ مردی رو به مادرش قسم ندم . منو ببخش چاره ندارم . این هم به خاطر تویه میترسم با این وضعی که دارم بیشتر ازت دور بشم  و یک روزی به خودم بیام که .......

امام رضا صبح شد

چه قدر سبک شدم که دوباره برات گریه کردم

ممنون که گوش کردی ... ممنون که نگاه کردی

دلم داشت از دلتنگی برات می مرد

فردا منو ببر تو حرمت . بعد از لای اون مشبک های ضریح هی نگاه کن

نذار غصه بخورم، بذار برات شعر بخونم:

دوســتدارم نگات کنم      تو هم منو نگاه کنی

دوستدارم صدات کنم      تو هم منو صدا کنم......

مثل آسمان نجیب مثل یک شهاب........پشت پنجره مشبک ضریح  چشمهای تو

بذار چشمهاتو دوباره حس کنم

می وزد دو قطره اشک توی چشم من .....

 

پ.ن:سلام به همه شما دوستان روزه دار...

این متن رو یکی از دوستان عزیزمون واسم فرستادن... از قدیم گفتن نوشته ای که از دل برآید بر دل نشیند!!!... واقعا زیبا بود... مثل همیشه میخوام که واسه همه دعا کنین، مخصوصا برای دوستانی که زحمت میکشن و این متنای قشنگ رو برای من/شما میفرستن...

خدا رو شکر میکنم که یه همچین دوستای خوبی دارم... دوستایی که اگه نبودن این وبلاگ هم نبود... یا شاید هم بود، ولی اینجوری نبود...

نشد که قبل از شب های قدر بیام و التماس دعا بخوام از همتون، با این اوصاف میخوام که واسه همه ی جوونا دعا کنین که انشا الله هممون عاقبت بخیر بشیم...

التماس دعا

 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۳۱)

سلام
قسمت بود بیام اینجا.لینکتون کردم.بهم سر بزنید لطفا
سلام

با خوندن این نوشته ها دلم دوباره هوایی شد

دعایم کن که آقا مرا بطلبه

یا علی
سلام

خوندم زیبا بود

آدم وقتی اینجور ادما را میبینه از خودش خجالت میکشه.
واقعا بر دل نشست
چقدر صمیمی و چقدر راحت با مولایش صحبت کرده اند
اینچنین ادمی فکر نکنم مشکلی داشته باشند چون اقایش همیشه شفاعتش میکنند
خوشبحالشان

برای رفع مشکلاتشان و رسیدن به حاجاتشان دعا میکنم

راستی:
درمورد سئوال
اگر اسلام دینی فطری و قوانین آن با فطرت انسانی سازگار است، پس علت اعراض برخی از مردم –به خصوص قشرهای تحصیلکرده- از دین و مذهب چیست؟
یه سری مطالب میگم جهت کامل شدن جواب شما.
اول اینکه: در شناخت دین و انجام آ» تحصیلکرده و نکرده نداریم. دین یعنی شناخت خدا و پیروی از قوانین الهی. حالا خدا را با علم میتوان شناخت یا عقل. فرد تحصیل کرده فقط علمش بالاست که بدلیل مطالعه زیاده. عقل زیاد برمیگرده طرز نگرش فرد به جهان و خودش. مثلا یه فرد چوپان میتواند خیلی خیلی بیشتر از یه فرد تجصیلکرده خدارا نزدیکتر احساس کند و مطیع اوامرش باشد. اما یه فرد پروفسور علم بالا اما کم عقل باشد که حتی به وجود خدا هم شک کند.
عقل زیاد برمیگرده به زیاد تفر کردن و زیاد اندیشیدن در کار خدا. بنظر من تنها چیزی که انسان را به خدا نزدیک میکنه و متعاقبا باعث انجام اعمال دینی و متعهد بودن به ان را میکنه، همان زیاد تفکر کردن در کار خداست زیاد اندیشیدن در آفریده هاشه.
در حال حاظر چون علم ناقص است، نمیتوان با علم به خدا رسید (هرچند بعضی ها رسیده اند اما با قوانین ساده فیزیکی میشه اثبات کرد که بهشت و جهنمی و... نیست) اما کسی با عقل و منطق میتوان به خدا رسید. سئوال منطقی و عقلی: مگر میشود این دنیا با این نظم و نظام بی خالق باشد؟ مگر میشود انسان با این عظمت عدم باشد و زندگی اش در این دنیا خلاصه شود؟
سلام
ایران بزرگ به شما احتیاج دارد
  • زیبای زندگی
  • سلام...
    متن زیبایی بود.من این دوشب احیا برنامه ای رو که از مرقد امام رضا پخش می شد می دیدم و همیشه و هر روز از این راه دور بهش سلام میکنم.
    سلام. خوبی . منم مثل شما خیلی دلم هوای زیارت آقا رو کرده و دوست دارم برای آقا بنویسم . ولی نمی دانم چرا قلم مرا یاری نمی دهد و هر وقت به دستم میگرم او هم اشک میریزد.
    سلام کبوتر رضوی عزیز
    به به واقعا ایوالله، خوشا به سعادت شما
    السّلام علیک یا شمس الشّموس و انیس النّفوس ایها المدفون بارض طوس

    کبوتر رضوی عزیز تو این چند روز باقی مونده اگر لایق دونستید دم دمای افطار این حقیر رو هم از دعای خیرتون دریغ نفرمائید و نایب الزیاره ی ما هم باشید هنگام تشرف به حرم رضوی

    در پناه حق پایدار باشید و استوار
    التماس دعای فرج و شهادت

    یا ربّ الحسین، بحقّ الحسین، اشف صدر الحسین، بظهور الحجّة ان شاالله

    یا علی مدد بی حد و عدد
    با سلام به شما دوست عزیز
    با سلام به ما هم سری بزن
    افســوس که نفــس سرکشم رام نشـد
    افکـــــند مــــــــــرا به دام و آرام نشــــــد
    شامــــی که خطا نکرده ام صبح نگشت
    روزی کــــــــه گــــنه نکرده ام شام نشد
    سلام
    خوشحالم برای بار دوم هم به وبلاگ شما سر زدم باید بگم:خسته نباشید وبتون عالیه مطالب خیلی خوب هستند

    به وب من سر بزن...
    سلام
    با سلام

    وبلاگ جالبی دارید.موفق و پیروز و سربلند باشید.

    در روز جهانی قدس بدستور ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای به خیابانها میائیم و فریاد آزادی قدس از چنگال صهیونیست غاصب سرمیدهیم و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خارجی و نوکران داخلی شان خواهیم زد و برای مردم لبنان و فلسطین دعا خواهیم کرد

    وبلاگ نویسان مسلمان
    السلام علیک یا ضامن آهو.
    سلام
    واقعا وبلاگت حرف نداره ,قربون بزرگی وعظمت اقا برم
    موفق وژایدار باشید
    یا حق
    سلام
    عیدت مبارک
    سلام بر امام رئوف
    عیدتون مبارک
  • افزایش 10برابری امار وبلاگ
  • باهربازدیدی که دارید لینک خودرا دراس لینک ها قرار دهید

    اول لینک خودراثبت کرده وسپس کدی که سیستم به شما میدهد را درقالب وبلاگ خود بگذارید
    لینک شما به صورت اتوماتیک ثبت می شود
    باهربازدید از سایت شما لینک شما به بالای لینک ها میاید


    صلوات خاصه امام رضا(ع) :

    اَللّهم صَلِّ عَلَی عَلِیِّ بنِ مُوسَی

    الرِّضَا المُرتَضَی الاِمَامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ

    وَ حُجَّتِکَ عَلَی مَن فَوقَ الاَرضِ

    وَ مَن تَحتَ الثَّرَی، اَلصِّدّیقِ الشَّهیدِ

    صَلَاةً کَثِیرَةً تَامَّةً

    زَاکِیَةً مُتَوَاصِلَةً مُتَوَاتِرَةً مُتَراَدِفَةً

    کَاَفضَلِ مَا صَلَّیتَ عَلَی اَحَدٍ مِن اَولِیَائِکَ



    التماس دعا
    سلام خیلی اتفاقی از طریق به روز شده های بلاگفا با وبلاگ زیبایتان اشنا شدم.دوست عزیز برای برگشت آرامش به ایران عزیز دعا کن.راستی امسال میخوام ارشد بدم اگر اهل مشهدی حتما التماس دعا دارم.شرمنده نتونستم کامل مطلالب زیبایتان را بخونم.یا عی بن موسی الرضا
    سلام وبلاگ خوبی داری
    سلام .......التماس دعا....
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

    خیلی دمت گرمه حاجی.

    تیر ماه رفتم مکه وقتی که برگشتم دو روز بعدش اومدم اما رضا.

    برا منم دعا کن.
    سلام
    خیلی خوشحالم که باهاتون آشنا شدم
    برام دعا کنین
    التماس دعا
  • کبوتر حرم
  • السّلام علیک یاغریب الغرباء
    یامعین الضعفا و الفقراء
    و یاشمس الشموس
    و انیس النفوس السلطان یااباالحسن
    انشاالله قسمت هر دومون به زودی بشه بریم پابوس امام رضا(ع)
    سلام رفتم تو صفحه بلاگفا چشم به لینک شما افتاد خیلی مطلب قشنگی بود خیلی دلم هوای امام رضا رو کرده چند ساله که دیگه منو نمی طلبه.خیلی دلم تنگیده
  • کبوتر حرم
  • سلام
    خوبی؟
    امروز یادت بودمایکاش تو هم این دانشگاه بودی؟
    من الان کلاس دارم...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دیرم شده جدا
    سلام دوست عزیز

    پیشنهادی دارم برای اینکه یک وبلاگ جامع درست کنیم
    با حضور تمامی دوستان وبلاگنویس که سابقه نوشتن مطلب در اینترنت رو دارند
    .
    .
    .
    پیشنهاد این هست که در کنار وبلاگی که داریم یک وبلاگ مشترک با موضوعات مختلف درست کنیم و هر کدام از بچه ها توی یک قسمت وبلاگ مطلب مخصوص خودش رو با درج نام و پاسورد مخصوص خودش تو وبلاگ بزاره.
    .
    مثلا قسمت فرهنگ مال آقای x
    و غیره...

    تاکید میکنم (برای اینکه افراد مجهول الهویه و اینکه سابقه کار ندارند جزء نویسندگان وبلاگ نشوند فقط افراد قدیمی وبلاگ نویس جزء گروه میشوند و هر شخصی که جزء نویسندگان شد با آدرس وبلاگ یا سایتش به تمامی دوستان معرفی میشه و در صورت تایید تمامی دوستان وارد بخش نویسندگان میشه
    .
    واگر نظر شما در مورد این طرح خوبه در مورد جزیات وبلاگ کار صورت بگیره

    یا علی مدد...
    خصوصیتان را بخوانید
    سلام وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید اگر تمایل داشتید تبادل لینک کنیم با نام اقتصاد http://www.eqtesad.cov.ir/ما را لینک کنید در اقدامی متقابل ما هم لینک شما را در وبلاگ قرار میدهیم نظر یادت نره سهرابی sohrabibroker@yahoo.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی