السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

امام رضا(ع)، حرمت بهشته...

دوشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۸۸، ۰۱:۰۰ ق.ظ

ادامه داستان این بود که:

نگرفتم چی میگه تا نزدیک غذا خوری حضرت شدیم، وقتی به درب ورودی رسیدیم، به نگهبان اشاره کرد و ما رو راه داد بریم توی سالن غذا خوری، هنوز باورم نمی شد، آره غذاخوری حضرت بود، مثل بچه ای که تازه به دنیا میاد، همه چی برام تازگی داشت که یکدفعه یکی از خدام دست منو گرفت، گفت خوش اومدی و من رو بد پیش یکی دیگه از خدام از من پرسید اسمت چیه، خودم رو معرفی کردم، نفر هشتم بودم که تو دفتر غذاخوری حضرت اسمم ثبت شد به یکی دیگه از خدام گفت دیگه کافیه و نیاز نیست کسی رو بیارید، بعد من رو راهنمایی کرد به محل استراحت خدام و یه روپوش سفید به من داد و پوشیدم، هنوز متعجب بودم که چی شده و اینجا چی کار میکنم، مسئول خدام غذا خوری حضرت به من گفت شما مسئول توزیع آب خوردن هستید، البته در کنارش به بقیه هم کمک کنید، یه چرخ بهم دادن و کلی آب معدنی توش چیدم و آماده بودم، آقای آرزومندی که مداح هم بود همینطور که کار می کردیم اشعاری رو مناجات می کرد و یه حال مضاعفی ایجاد می کرد، چون هنوز پذیرایی شروع نشده بود گفتند که چند کار دیگه هم کمک کنیم، اول رفتم به خدام توزیع نان کمک کردم، بعد هم رفتیم دیگهای غذا رو جابجا کردیم و کلی کمک کردیم، درب غذاخوری حضرت باز شد و مهمانان حضرت که همان خدام حرم بودند جهت صرف سحری وارد می شدند، چه کیفی داشت وقتی خادم خدام حرم امام رضا شدم و سقای اونها بودم، آرزو دارم تو چنین موقعیتی جان ناقابل رو تقدیم جانان کنم، خیلی صفا داشت، اینقدر که در همان حال کار کردن شروع کردم به پیامک دادن به مادرم و همسرم و خلاصه نیمه شب همه رو خبر دار کردم که چه اتفاقی افتاده، می رفتم سر میز خدام حرم امام رضا و به اونها آب و لیوان می دادم و به اونها التماس دعا می گفتم، حین کار کردن بود که به آقای آرزومندی گفتم از فردا شب میام تا کمک کنم، لبخندی زد و گفت، امشب تو زندگیت یه خاطره ای می شه که هیچ وقت فراموش نکنی، گفتم چطور، گفت سالهاست که غذاخوری حضرت حتی از خدام افتخاری هم استفاده نمی کنه و تنها خدام رسمی حضرت اینجا خدمت می کنن و شرایط سختی داره که اینجا خادم بشی، گفت امشب چون نیرو کم داشتن بدون مجوز از زائران استفاده کردن و اگر بازرسی متوجه بشه با این قضیه برخورد میکنه، من پیش خودم باور نکردم، گفتم میخاد من دیگه نیام تا این فیض به افراد بیشتری برسه، خلاصه شب عجیبی بود، در حین کار آقای آرزومندی منو صدا کرد و گفت، بیا سحری بخور، جای همه عاشقای حضرت مخصوصا شکموهاشون خالی، چه غذایی، چلو با گوشت و کدو سرخ کرده و سبزی خوردن و ماست، اول که شروع کردم میخاستم یه کم از غذار رو برای دوستان ببرم ولی وقتی وارد فاز خوردن شدم، چنان گرم خوردن شدم که نفهمیدم کی برنج تو بشقابم تموم شد و شروع کردم بقیه خورشتم رو با نون خرودن، به به واقعا که ما غذای بهشتی خوردیم اگه بهشت نریم، بعد هم کم کم شروع کردیم به جمع آوری ظروف و رفتیم تو ظرفشور خونه و یه نقشی هم اونجا بازی کردیم و بعد هم نماز صبح تو صحن حرم و بازگشت به حسینیه، فردا شب با یه شوقی رفتم همون اطراف ایستادم و حدود 2 ساعتی زیر نظر گرفتم ولی خبری از گرفتن نیروی کمکی از بین زائران نشد.


  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۷)

  • گروه زبان و ادبیات فارسی اسلامشهر
  • باسلام
    وبلاگت واقعا عالیه
    دوست من
    گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامشهر هم با همراهی استادان و شصت و هفت دانشجوی پرتلاش و مثبت و آینده روشن!؟وبلاگی را با آدرس:saloomer.blogfa.com به ثبت رسونده اند...از شما میخواییم صمیمانه به ما هم برای بهتر شدن کمک کنید... نظر بدید .. مطلب بدید...لینک بدید!
    شما میتونید ما رو با عنوان گروه ادبیات اسلامشهر لینک کنید و به ما هم خبر بدهید که ما شما را به چه نامی لینک کنیم؟ دوست دارید که دوست و همکار و همیار ما باشید
    پیشاپیش از لطف شما ممنون!
    منتظر حضور شما هستیم
  • عقایدشیعه
  • الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایة امیر المومنین
    سلام
    با "بررسی استدلال های اهل تسنن بر امامت ابوبکر "به روزیم.
    منتظر نظرات ودیدگاه شما هستیم

    موفق باشید
    با سلام
    وبلاگ بسیار زیبایی دارید
    خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدید.
    تبادل لینک به روشی آسان
    سلام گلم خوبی؟ سری به من هم بزن زمانی نه چندان دور سنگ صبور بودم!!!
    بابام میگه امام رضامریضاروشفامیده
    دوای درد مردمو ازطرف خدا میده
    سلام وب زیبا و پرباری دارین
    موفق باشین
    هنرعلی
    http://65.75.252.236/
    zibatarin clipe sale 2009
    hatman bebinid.
    ghahreman iran
    16 azar
    سلام

    جریان مباهله چه بود ؟

    به وبلاگ قرآنی خودتان سری بزنید ...
    ___________0000________________0000
    ________00____سلاممممم____________00
    ______0_______________________________0
    ____0__00000___00000___________________0
    ___0__0000000_0000000___________________0
    __0___000000000000000__000000000000000___0
    _0_____00000عزیزم00000____0000000000000_____0
    00______00000000000_______________________00
    0_________0000000__________________________0
    0___________000____________________________0
    0____________0____________یک خبررر__________0
    0___________________________________________0
    0___من آپممممم_______________________________0
    0______________________________بدووو________0
    _0___________000____________000___________0
    __0____________00000000000000____________0
    ___00____________000____000____________00
    _____0__بترکونی ____000000____________0
    _______00_________________بای
  • محدثه السادات
  • سلام بر شما التماس دعا.
    سلام بر شما
    وقتتان بخیر
    قالب جدید مبارک باشه
    نذارین یه دفعه برین
    خوش بگذره
    گرگها خوب بدانند ، در این ملک غریب

    گر پدر رفت ، تفنگ پدری هست هنوز

    گرچه نیکان همگی بار سفر بر بستند

    شیر مردی چو علی خامنه ای هست هنوز

    گر امام شهدا نیست کنون در برمان

    خلف صالح و مظلوم ، علی هست هنوز
    کربلا لبریز عطر یاس شد .......
    سلام خوبی ؟
    وبلاگ بسیار خوبی داری
    همین طور که تو وبلاگ ها داشتم میگشتم
    WWW.takbuy.com
  • ملیکه در تمنای وصال
  • سلام
    ضمنا :الو سلام منزل بنده ی خداست؟
    سلام


    آیات آغازین سوره انسان در مورد چه بحث میکند ؟

    این آیات به ? چه چیزی اشاره دارد ؟

    چه سوالهایی در مورد این آیات مطرح شده ؟




    لطفا با حضورتان خوشحالمان نمایید ...
    سلام

    به امید اینکه این امام رئوف ، خریدارمان شود ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی