السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آقا، آقاست ....

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۸۸، ۰۲:۱۵ ب.ظ

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا ع

از در خانه آمدم بیرون دیدم مامور اداره پست دارد زنگمان را میزند گفتم بفرمائید.

گفت آقای گودرزی؟ گفتم بله .یک پاکت به من داد. پاکت را باز کردم دیدم پاسپورتم امده است .خیلی خوشحال شدم می خواستم بگذارمش خانه ولی گفتم بروم و به امام رضا(عنشانش بدهم .بگویم ما کارمان را انجام دادیم حالا نوبت شماست که برات کربلای مارا امضا نمایید.

رفتم دنبال حاج آقا منتج و رفتیم سمت راه اهن انجا محمد منتظرمان بود ولی هنوز میلاد نیامده بود. منتظرش شدم انقدر دیر کرد که مجبور شدم حاجی و محد را بفرستم داخل و خودم بیرون بمانم بالاخره امد دوان دوان رفتیم سمت قطار سوار شدیم و حرکت کردیم.. چه قطاری اتوبوس !از کجا بگویم از شعر خواندنمان یا از غذا خوردنمان در کف سالن یا از سرو صدا کردنمان شانس اوردیم حاجی روحانی بود....

بالاخره رسیدیم .خیلی سخت ولی خوش گذشت رفتیم سمت هتل ساعت 3 بود ساکم را گذاشتم و رفتم تنهایی سمت حرم نماز .از باب الجواد وارد شدم تا چشمم به گنبد خورد السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع(بر لب هایم جاری شد و به سجده افتادم. خدا را بابت اینکه دوباره به من گناه کار اجازه داد بیام این گنبد زیبا را ببینم شکر کردم. به سمت پاتوقم تو صحن گوهر شاد رفتم روبروی گنبد نشستم .چقدر زیباست این صحن عجب صفایی دارد. اینقدر غرق گنبد بودم که یکدفعه به خودم امدم دیدم صدای اذان میاید الله اکبر الله اکبر ...رفتم نمازم را خواندم برگشتم هتل چقدر هوا سرد بود.

ساعت ده صبح بود که یکی از بچه ها بیدارم کرد و گفت بریم حرم حاضر شدم و رفتیم سمت حرم نمیدانم چرا اضطراب داشتم تا رسیدیم حرم اذان دادند. طبق معمول صحن گوهر شاد نمازم را خواندم و رفتم جلو ی گنبد ایستادم مداح حرم داشت زیارت امین الله را می خواند وسط زیارت روضه و شعر و به قول خودمان رفت کربلا عجب حالی بود دیگر نمیتوانستم ارام گریه کنم در همین حال مداح حرم به اقا گفت: " چی میشه برات کربلا مارا امضا کنی و ما عرفه کربلا باشیم" قلبم ریخت خدایا یعنی می شود؟ بغض راه گلویم را گرفت و اشک همچون پرده ای بر چشمانم فرو افتاد...

مداحی تمام شد از حرم امدیم بیرون موبایلم زنگ خورد یکی از بچه ها بود گفت :"میای عرفه بریم کربلا؟ پاست کجاست ؟"داشتم می مردم حسن جدی میگی ؟گفت :به خدا کاروان ما یکنفر جاداره پاهام سست شد همانجا نشستم روبه حرم اقا کردم گفتم خیلی اقایی ...

تلفن قطع شد ادمها می آمدند و از کنارم رد می شدند .دوباره موبایلم زنگ خورد گفت :کجایی پس میای یا نه گفتم من مشهدم پاسم هم باهامه گفت سریع تا شب برای من بفرست. حالا یکی نبودجلوی اشک های مارا بگیرد. سریع برگشتم گوهر شاد حاجی را دیدم بهش موضوع را گفتم خیلی خوشحال شد رفتیم با هم روبروی گنبد نشستیم وحاجی شروع کرد به مناجات با آقا ...

برگشتیم هتل پاسم را برداشتم رفتم سمت فرودگاه آن را بارنامه کردم و فرستادم،.

چه بگویم زبان از بیان حالم عاجز است . چشم به گنبد دوخته ام و تنها می توانم بگویم

اقا اقاست و.....

پنچره فولاد رضا(ع) برات کربلا میده

هرکی میره کرب و بلا از حرم رضاع میره

اللهم الرزقنی التوفیق شهادة فی سبیلک

***

پ.ن: سلام به همه ی دوستان

باید همینجا عرض کنم که نویسنده ی این متن چند وقتیه که از کربلا برگشتن(در واقع روز عرفه ایشون کربلا بودن)... خوش به سعادتتشون... کاش یه دستی هم به سر ما بکشند تا شاید ما هم کربلایی بشیم!

ما را به دعا کاش فراموش نسازند رندان سحرخیز که صاحب نفسانند

التماس دعا از همه شما...




  • کبوتر سپید

نظرات  (۳۰)

رضا شمع و منم پروانه ی او
منم مست از می میخانه ی او
خدا لطفی به حال خسته ام کرد
شدم همسا یه ی ضامن آهو
گدای درگهت هستم رضا جان
مگیراز این گدایت لحظه ای رو
در احسان تو باز است همیشه
به هرخوب وبدی هستی تودلجو
همیشه درد من کردی مداوا
که من بیمارم و هستی تو دارو
ببویم عطر جنت را ز مشهد
نمودی شهر مشهد را تو خوشبو
دلم دیوانه کردی زآن سحر که
به من کردی اشاره چشم و ابرو
دل نادم به صحن قدس بردی
به آن سبزینه شال روی گیسو

سلام علیکم
خوشا به سعادت ایشون که با دلی پاک از آقا هدیه میگیرن
ما هم یه عمر توی حرم رفتیم و رفتیم و رفتیم و اما....... میدونم دلم خالص نشده هنوز.

اجرکم عندالله
اللهم عجل لولیک الفرج
  • مجنون بی لیلا
  • یا امام رضای غریب دل همه رو شاد کن
  • عشق علیه السلام
  • منو نبر ز یاد
    بیا برس به داد
    ز غصه میزنم فریاد

    همه به شور و شین
    میگن باب الحسین(ع)
    پل میخوره ز باب الجواد(ع)
    بسم رب الشهداء و الصدیقین
    سایت موج سبز توسط ارتش سایبری ایران (حامیان نهضت سبز)هک شد
    www.sabzenabavi.com
    سلام وبتون خیلی عالیه
    برا ماهم دعا کنید تورو خدا دل شکسته ایم
    دعا کنید بشه که منم برم پابوس اقا
    برا همه ی جوونا دعا کنید

    یا امام رضا(ع)

    بابام میگه امام رضا مریضا رو شفا میده

    دوای درد مردم رو از طرف خدا میده
    بسم رب الشهداء و الصدیقین
    سایت موج سبز توسط ارتش سایبری ایران حامیان(نهضت سبز)هک شد
    www.sabzenabavi.com
    سلام دوست عزیز میخواستم ببینم میشه کد قالبت رو به ما بدی ممنون میشم ما هم عاشقیم
    بروزم با موضوع :
    کلاغ رو سیاه . . .

    تو دل یه مزرعه
    یه کلاغ رو سیاه

    هوایی شده بره
    پابوس امام رضا

    با چشای خیس بیرون رفتن از اینجا چه باحاله.
    عجب صفایی داره ضریح و گنبد آقام اباالفضل...
    چه حریم با صفایی
    چه بهشت دلربایی
    تا ببینی اینو میگی
    ای خدا چه کربلایی
    دیگه هیچی به زبونم نمیاد
    فقط میخوام داد بزنم خدایا تا نمردم کربلا بده
    یا امام رضا خودت به حق عزیزت برات بده، دلم خیلی تنگه.
    ما که فعلا واسه زیارت امام رضا هم موندیم تو نوبت
    آشغال‌جمع کنایی مثل منو راه نمیدن

    یه نذری کردم که اگه حاجت روا بشم باید برم کربلا، در واقع حاجت کربلا رفتن بود و نذر کردن بهانه. فقط میخوام اسبابش جور بشه
    اما اگه بشه
  • خوب من سر زدم حالا نوبت توست
  • سلام خوبی ؟
    وبلاگ بسیار خوبی داری
    همین طور که تو وبلاگ ها داشتم میگشتم
    وبلاگ شما رو دیدیم گفتم یک نظری بدم و
    سلام دوست خوبم
    ممنون که به وبلاگ من سر زدی
    راستش من دارم واسه مسابقه وبلاگ درست میکنم.
    بیشتر به ظاهرش اهمیت میدم!!!
    اما ممنون از پیشنهادت
  • نرگس آهوی مهربون بهاری
  • سلام...دیشب توی این ویلاگم آپ کردم میشه بیاید؟؟
    سلام

    نویسنده این متن دل ما رو هم برد حرم، خدا خیرش بده.

    ازتون خواهش می کنم سلام منو برسونید بگید شدید حاجتمندم، برام دعا کنن.
    حالا که آقا امام رضا(ع) اینطوری هواشونو داره برای منم دعا کنن..هر چند آبان ماه از مشهد برگشتم..ولی روسیاهم حتماً بگین برام دعا کنن.
    دوباره سلام

    من لینک این مطلبو توی وبلاگم گذاشتم، اگه راضی نیستین حتماً بگین.

  • تک ستاره ی احمق
  • سلام
    مطالبتو خوندم
    خیلی عالی بود کلی اشک تو چشمام جمع شد
    میشه واسه ما هم دعاکنی
    اگه دوباره رفتی حرم امام رضا بهش بگی اقا جون یکی هست اون دور دورا اما خیلی دلش میخواد بیاد پابوست آخه تاحالا یه بار اومده اونم خیلی وقت پیش اون موقعه که بچه بوده
    بهش بگی خیلی گرفتاره کمکش کنی دستشو بگیری
    خیلی نوکرتم
    با همه ی معصیت هایی که انجام میدم با همه ی گناهایی که روی دوشم سنگینی میکنه با همه ی بد بودنم عاشق امام رضام حتی اگه آقا نگاهم نکنه.....
    آقا جون دوست دارم ..........
    بعضی وقتا شادی توی راضی بودن به رضای خداست



    یا امام رضا، میدونم تو مرامت نیست دل شکسته‌ها رو از در خونت برونی، یه آمین به دعای ما بگو
    سلام دوست عزیزممم.وبلاگت عالیه...به ما هم سری بزن...خوشحال میشیم...
    سلام.من تازگی ها وبلاگمو راه انداختم.خواستی یه سر به منم بزن خوشحال میشم
  • مجنون بی لیلا
  • ممنونم بهم سر زدی
    سلام.وب بسیار آرامش بخشی دارید.تبریک میگم.خوشحال میشم به وب من هم سری بزنید.موفق باشید.
  • چشم به راه
  • سلام دوست عزیز و عزاداران امام حسین
    فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری امام حسین را تسلیت عرض میکنم .
    به امید ظهور مولای غائبمان و نابودی ظلم و جور


    اللهم عجل لولیک الفرج
    .....................................................................................................
    شما مشهد زندگی می کنید ؟
  • ×××(نیلوفر)×××
  • سلام عزیزم.
    وبلاگت خیلی خوبه.
    به کلوچه شیرین من هم سر بزن.
    یا ضامن اهو..........
    سلام با مرام
    ای کل ش این شب جمعه و این شب اول ماه محرم آقا یه عنایتی هم به مای درمونده میکرد. التماس دعا
    باز محرم رسید، دلم چه ماتمزده

    کسی میان این دل، خیمه ماتم زده

    باز محرم رسید، شدم چه حیران و مست

    از این همه عاشقی، دوباره‎ام مست مست

    باز محرم رسید، میکده‎ها وا شدند

    تمام عاشقانت، واله و شیدا شدند

    باز محرم رسید، این من و گریه‎هایم

    رفع عطش می‎کند، فرات اشک‎هایم

    باز محرم رسید، شهر سیه‎پوش توست

    دل، نگران رنج خواهر مظلوم توست

    باز محرم رسید، مدرسه عشق باز

    کلاس درس زینب، کار نموده آغاز

    باز محرم رسید، وعده‎گه بیدلان

    فصل جنون و مستی، صاحبِ صاحبدلان

    باز محرم رسید، تا سحر آواره‎ام

    میان میخانه‎ها، مستم و دیوانه‎ام

    باز محرم رسید، عاشقی سوداگریست

    گرمی بازار عشق، شور دل زینبیست
    سلام
    چله ختم زیارت عاشورا
    هر روز به نیابت از یکی از علما هدیه به امام حسین(ع) وشهدای کربلا

    برای شرکت در این طرح نام خودتون/نام عالم یا عارف انتخابیتون/آدرس ایمیل یا وبلاگتون رو برای ما بنویسید

    شروع این طرح از روز عاشوراست تا اربعین حسینی
    منتظرتونم
    یا علی مدد
  • دانیال گودرزی
  • السلام علیک یا ابا عبدالله
    ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله ع را به امام زمان عج ویارانش تسلیت عرض مینمایم
    امدم فقط بنویسم برای تمامی عزیزانی که این مطلب را خوندند بگویم زیارت تمامی عزیزان قبول باشه و مارا هم دعا بفرمایند
    ارادتمند تمامی محبین اهل بیت
    کلب الحسین ع دانیال گودرزی
    یاعلی التماس دعا
    در بحر حسین کاش ماهی باشیم
    پاکیزه و طاهر از تباهی باشیم
    یک عمر اسیر نفس بودیم ولی
    این ماه بیا حر ریاحی باشیم
    سلام
    خوش به حالتون. هر وقت که دلتون بگیره میرین حرم امام رضا
    سلام مارو هم برسونین.
    سلام
    واقعا ناراحت شدم آخه من ود هفته پیش اونجا بودم و الان که این رو خوندم دارم دق میکنم
    دلم خیلی برا گنبد طلاییش تنگ شده
    خدا کنه که دوباره هم شما و هم ما رو بطله
    راستی لینکتون کردم
    با اسم بابا میگه امام رضا....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی