السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

با عشق میگویم یا ابالفضل (ع)

جمعه, ۴ دی ۱۳۸۸، ۰۱:۰۰ ق.ظ
دلم برای کسی تنگ است که دلش به اندازه ی همه ی تنهایی من جا دارد

بیا تا برایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است.

و چقدر خدا از من فاصله دارد.

تا بارگاه نورانیت هزار کوه فاصله است

و من از ورای تمامی کوهها باز هم هر روز خورشید وار بر فراز گنبد طلاییت نماز میخوانم در دلم.

نگاه دار دلم را که برده ایی آن را بی یک نگاه از من.

و دلت را به من بسپار که پاسدار حرمت آنم.

نگاهم کن ببین چه عاجزانه می گریم.

ببین چه غریبانه تنهایم.

تو میدانی که در تکاتک لحظات تنهاییم فقط یاد دلاوری های تو هست.


و من با عشق همواره میگویم یا ابالفضل(ع) بگیر دلم را که دیگر به کار من نمی آید.


با تشکر از دوست عزیزمان "پرومته"


  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۳)

سلام

میتونم بپرسم نوشته ها از کیست؟
یه جورایی اشنا بودند
برای افزایش چند برابری امار وبلاگتان اول لینک خود را درلینک باکس ثبت کنید وسپس کد اختصاصی وبلاگتان را که سیستم به شما میدهد در وبلاگتان بزارید
لینک شما به صورت اتوماتیک فعال میشود وباهر بازدید روزانه لینک شما به روزرسانی میشود
مثلا اگر شما روزی 2000بازدید کننده داشته باشید لینک شما 2000بار به روزرسانی میشود

از همکاری شما متشکریم
سلام
مطلب قشنگی بود
خوشحالم که با وبلاگ مفیدتون آشنا شدم
مرسی
به ما هم سری بزنید و در رابطه با مطالب نظر دهید
موفق باشید
سلام
وقتتون بخیر.وبلاگتون زیبا و قابل تحسینه.

راستی ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یارانش را به شما تسلیت عرض می کنم.

اگر فرصت کردین به وب بنده سر بزنید.متشکرم
سلام.
یا علی. خدا قوت
به ما هم سر بزنید.
با مطلبی در مورد حرامزادگان طرفدار موسوی+روایت معتبر در این مورد به روز شدیم
یا حق
http://yaftan.blogfa.com/post-7.aspx
سلام
عباس یعنی عشق یعنی پاکبازی
عباس یعنی تا شهادت یکه تازی
خوشحال میشم با من همسفر بشی
قربانت مسافر
  • حسین اکــــــبری نودهی
  • .:. ســــــــــــلام بر حسین ابن علی و دلدادگـانش


    از کوچیکی عشق تو شــــد برا دلم بهونه ای
    اونقده عاشقت شدم به من میگن دیوونه ای !!

    آره منم دیوونه ی عشق " حسین فاطمه "
    دیوونگی ز عشق تو می ارزه بر عقل همه

    قلب منو ربودی و تا " کـــــــربلا " کشوندی ام
    همیشه ممنون تو ام ؛ رو سفره ات نشوندی ام

    تا جـون دارم نوکرتم غلامتم " امام حسین "
    چونکه نمودی روزی ام دیدن " بین الحرمین "

    " شبای بین الحرمین " محــاله از یادم بره
    مگه میشه که اون شبا از خاطر آدم بره ؟!

    دفعه ی اول که آقــا ضریحتو بغل زدم
    باور من نمی شده که تو حریمت اومدم

    کــــــرببلا بهشتمه به جون مادر حسین
    نور خدا رو میشه دید میون بین الحرمین

    یادم میاد که یک شبی میون بین الحرمین
    غرقه شدم تو مستی حریم " عباس و حسین "

    هر طرفو که بنگری نور خدا دیدنیه
    تو باغ آل فاطمه چه خوشه ها چیدنیه !!

    این ور بین الحرمین عطر گل یاس علی است
    اون ور بین الحرمین حریم عباس علی است

    این ور بین الحرمین مزار شاه عالمین
    اون ور بین الحرمین قبر برادر حسین

    این ور بین الحرمین قبر شه بی کفنه
    اون ور بین الحرمین دست بریده از تنه

    این ور بین الحرمین یه صحن عالی می بینم
    اون ور بین الحرمین یه مشک خالی می بینم

    این ور بین الحرمین حسین سر جدا بود
    اون ور بین الحرمین ساقی کربلا بود

    این ور بین الحرمین یه تل زینبیه هست
    اون ور بین الحرمین یه ساقی بریده دست

    این ور بین الحرمین یه باغ احساسو ببین
    اون ور بین الحرمین " 2 " کف العباسو ببین

    هر چی بگم بازم کمه نمی دونم چیجور بگم ؟
    خدا می دونه که دلم همش می خواد اونجا برم

    خدا کنه یه بار دیگه برم تو بین الحرمین
    از ته دل بازم بگم " حسین حسین حسین حسین "

    خدا کنه یه بار دیگه بیام به کربلای تو
    این جون ناقابلمو اونجا کنم فدای تو

    مثل کبوتر حرم دلم شده طائر تو
    دلیل مستی ام اینه دو بار شدم زائر تو

    قسمت من نموده ای زیارتت رو آقاجون
    قیامتم عطا نما شفاعتت رو آقاجون

    زیارت حریم تو می ارزه بر هر دو جهان
    بازم بخواه بیام ولی همره صاحب الزمان

    مهدی صاحب الزمان منتقم خون خداست
    منتظر ظهور او " حسین سر ز تن جداست "

    این الطالب بدم المقتول بکربلا ؟
    سلام
  • آریان اسپمر
  • مرگ بر منافق
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است
    سبز فقط سبز علی ، رهبر فقط سید علی
    وعده ی ما چهارشنبه
  • بی معرفت
  • سلام.
    آجرک الله یا بقیه الله
    با کمی تاخیر...
    مطلبی در باب هتاکان عاشورای حسینی بنام: مگس های کاخ سبز نوشته ام
    در صورتی که وقت کردید و صلاح دونستید سری بزنید و بخوانید...
    منتظتون هستم
    یا حق
    مرگ بر یزیدی این زمان ....


    سلام عزیزم بیا تواین سایت ثبت نام کن 15000تومان جایزه بگیر

    سلام عزیزم
    آیا تا به حال به قیام حضرت ابی عبدالله که جان عالم به قربانش فکر کرده ای ؟
    آیا تا به حال فکر کرده ای چرا حسین جان با زن و بچه به کربلا رفت با علم به اینکه در کربلا کشته و زن و بچه او اسیر می شوند؟
    آری او رفت تا به ما بیاموزد با کسانی که به نام دین جدم رسول الله حکومت می کنند و فاسدند از جان گذشته و مبارزه کنید.
    آیا تا به امروز فکر کرده ای که شهادت 10 تن از همو طنانمان در روز عاشورا ی امسال به تاسی از مولایشان حسین و اسارت مردمی در روز عاشورا و بعد از آن توسط نیروهای نظامی و انتظامی بسان اسارت زینب علیها سلام و کودکان اوست
    آری حال مردم به تاسی از مولایشان کشته می شوند اما یک عده خائن از دنیا بی خبر و کور از جاه و جلال دنیوی کفن می پوشند.
    کفن را کسی می پوشد که غیر از جان خویش سلاحی نداشته باشد. نه آنکه تا دندان مسلح باشد و هر روز دستش به خون مظلومی آلوده.
    اما می دانیم پیکر شهیدان عاشورای امسال بسان عاشورای حسین هنوز دفن نشده و می بایست بنی اسد برای دفن او به کمک سجاد شتابند.
    در ضمن مختار نیز قیام خواهد کرد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی