السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

چشمانم بارانیست و...

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۸۸، ۰۱:۰۰ ق.ظ
امشب دلم هوای زیارت دارد

امشب کبوتر چشمانم در آسمان حرمت پر گشوده اند

پس کی چهره می نمایی؟

مرا ببین عاشقانه هایم را برایت سروده ام

من از من گفته ام تا به تو رسیدم

بیش از این منتظرم مگذار. من که ادعای صبر نداشته ام

چشمانم را ببین بارانی است

مثل آسمان دلم.........

بر من ببار باران رحمتت را

ای طلایی ترین سرود هستی

مرا از من بگیر تا دوباره در تو پیدا شوم

رضای من بیش از این منتظرم مگذار........

دلم هوای مشهد تو را کرده است

از آخرین دیدار سال ها می گذرد

ومن هنوز با حسرت پرواز کبو تر ها را مینگرم....

بی بهانه برایت می سرایم سرود دلتنگی هایم را

و تو بی بهانه صدایم کن تا گم شوم در عالم هستی

با تشکر از دوست عزیزمان "پرومته"



  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۹)

  • و خدایی که در این نزدیکی است
  • سلام
    شب بخیر
  • کنگاور شهر تمدن و تدین
  • درود
    از اینکه یکی از بینندگان وبلاگ زیبای شما هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.
    این گل تقدیم به شما و تمام بینندگان وبلاگ شما
    شاد شاد شاد
    بدرود
    سلام
    خوبی؟
    چه خبرا؟

    و من هنوز با حسرت پرواز کبو تر ها را مینگرم....

    میگم امام رضایی که مریضا رو شفا میده، میشه دل منم شفا بده، یا واسه دردش دوا بده؟

    در پناه حق

    جواب از ناصر
    متاسفانه شما سرتون را کردید در برف غفلت نمی دونید اطرفتون چی میگذره .دیگه با این اتهام های نخ نما مردم را نمی تونید از دشمنی که خودتان از جهل خودتان درست کرده اید بترسانید مردم خود فهمیده اند که دشمن شماره یک این مردم کسانی اند که مانع آزادی آنها اند و خوب می دانند و یاد گرفتند. شما نمی تونید خودتان را از سقوط حتمی نجات بدهید.باید مسئولین به بیانه اخیر موسوی برای رهائی از دام های افراد خودسر ومزدوری مثل شما ها برای نجات کشور اقدام فوری به عمل بیاید .عواقب هر گونه سهل انگاری و سلب آزادی وامنیت و ارامش کشور شما مزدوران جاهل هستید که قصد دارید پای کشور های بیگانه را به خاک وطن عزیزمان باز کنید و برای حفظ منافع خودتون .جنگی خانمان سوز دیگری به راه بیندازید .این قدر بر طبل توی خالی خود نکوبید ؟امنیت و آرامش و از همه مهمتر ازادی وابادانی ایران در خطر است.

    پاسخ:
    Allah o akbar...
    بسم رب الحسین

    * وَالْفَجْرِ، وَلَیَالٍ عَشْرٍ: سوگند به سپیده‌دم و شب‌های دهگانه. (سوره فجر آیه 1 و 2)

    گذشته از احادیث فراوان که آیات پایانی سوره فجر را به امام حسین (ع) تفسیر کرده‌اند (علی بن ابراهیم، تفسیر القمی، ج 2 ص 421)، امام صادق (ع) می‌فرماید: سوره فجر را در نمازهای واجب و مستحبی خود بخوانید که سوره امام حسین (ع) است. (شیخ صدوق، ثواب الاعمال، ص 123)
    و در تفسیر «وَالْفَجْرِ» می‌فرماید: منظور از فجر، سپیده‌دم ظهور است. (سید هاشم بحرانی، البرهان، ج 10، ص 264)

    ((اللهم عجل لولیک الفرج))

    بر قاتلان آقا ابا عبدالله (علیه السلام) در دشت کربلا و یزیدیان امروز ، در هر نفس بیشمار لعنت.

    التماس دعا.

    یا علی.
  • طالب بیداری
  • خبرگزاری فارس - 12/10/1388:
    جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به سئوال جمعی از استادان و فضلای حوزه علمیه قم در زمینه مرجعیت آقای صانعی اعلام کرد: آقای صانعی فاقد ملاک‌های لازم برای تصدّی مرجعیت است.
  • طالب بیداری
  • این منافقان و ملعونان بی خرد که در ظهر روز عاشورا باعث بر هم خوردن مراسمات عزاداری شدند و دل مولایمان آقا امام الزمان (عج) و دل نایب بر حق‌شان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (حفظ ‌الله) و دل پر خون مردم شهید پرور و پیرو ولایت ایران اسلامی را شدیداً به درد آوردند و بر غم و اندوه عاشورای آنان افزودند، ندانستند که این بار نه 72 تن بلکه 72 میلیون حسینی بر سر عهدی که با پیرو و مراد خویش خمینی کبیر (ره) بسته‌‌اند زینب‌وار ایستادگی می‌کنند و پشت سر نایب بر حق امام زمان (عج) تا پای جان خواهند ایستاد. و اگر مولایمان حکم جهاد صادر نمایند، وای بر روزگارشان؛ که اگر این گونه شود مطمئنا دیگر هیچ اثری از خودشان و باورهای باطل‌شان بر جای نخواهد ماند.
    جواب از من به ناصر!! داداش اولا که کافر همه را به کیش خود پندارد... ثانیا چند ساله که از انقلاب میگذره چرا الان یادتون اومده که این کشور و با این اعتقاد نمیتونین بپذیرین؟! والا اونایی که سرشون مثل کبک تو برف فرو کردن شماهایین که دارین دستی دستی با این بچه بازی ها راه و برای عمال کشور های غربی که منتظر امثال شماها بودن باز میکنین... چشمهاتون و باز کنین... مگه این همه راهپیمایی و اعتراض ملت و نسبت به این بچه بازی امثال شماها ندیدین؟؟ فکر کردین میتونین سرتون و مثل گوسفند بندازین پایین و به اعتقادات مردم توهین کنین؟؟؟ این مملکت و همه قبول دارن و حتی حاظرن براش جون بدن... شماها و بالاتری هاتون که عددی نیستین که بخواین با چندتا شعار و تخریب اموال عمومی اعتقادات و علایق مردم به این نظام و تغییر بدین... داش ناصر سرت و از زیر این برف اندک در بیار... زیاد کار سختی نیست... یک کم فکر کن... این نظام به راحتی به دست نیومده... امثال اونایی که تو راهپیمایی ها علیه این حرمت شکنیها اعتراضشون و نشون دادن جون و مال و خونوادشون و برای این مملکت دادن... کار سختی نیست کمی تامل کردن...
    با این دل سیاه و بال شکسته نمیدونم چجوری به آقا سلام کنم.
    ولی به کبوترش سلام میدم بلکه سلاممو برسونه بهش.
    مثل همیشه های قبلتر از این ارادت داریم.
    الان 5 دقیقست شعر روی وبلاگت داره زمین گونه های منو آبیاری میکنه جوون.
    خدا خیرت بده.
    سلام.........
    عالی بود.......................


    یاحق
    جواب من

    .....................

    قابل ذکر است که سرم هم از برف کاملا بیرونه
    وقتی در کشور خودم مثه غریبه ها زندگی میکنم و مثه غریبه ها با من رفتار میشه
    بمن چه که چی به کیه
    این کشورم با تمام سرمایه اش مال خودتون هیچی هم از تون نخواستیم
    فقط با من کاری نداشته باشید
    سلام

    وبلاگ باحالی داری خوشحال می شوم به وبلاگم بیایی دوست دارم باهات تبادل

    لینک کنم اگه دوست داشتی بهم خبر بده
  • و خدایی که در این نزدیکی است
  • سلام
    اجرت با علی بن موسی الرضا
    یاعلی
    با سلام!
    خواهشمندم به وبلاگ من هم سری بزنید و در نظرسنجی آن شرکت کنید.
    بدرود!
    سلام
    وبلاگ خوبیه موفق باشی...........
    به من هم سر بزنید خوشحال میشم.........
    به روزم..........

    اشک هایت طعنه بر جیحون زده/
    آتشی بر خرمن مجنون زده/
    خواب می بینم خدایا چیست این؟/
    استخوان از سینه ات بیرون زده/
    سلام
    وبلاگ زیبایی داری . زیبای زیبا
    اتفاقی اومدم ، اما زود هوایی شدم . هوایی زیارت امام رضا
    موفق باشی
    قلب عالی از عشق امام رضا پر
  • عشق علیه السلام
  • حسین جان ؛

    این طایفه نوع ناسزا شان کوفی است

    در هلهله ها تن صداشان کوفی است

    ارباب به دل نگیر اگر می رقصند

    این عده شناسنامه هاشان کوفی است
  • الا بذکر اله تطمئن القلوب
  • سلام وب خوبی داری
    بازهم سلام ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی