السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

داشتم اشک میریختم... اشک شوق...

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۸۸، ۰۳:۴۵ ب.ظ

اولین باری که دیدم سرش باند پیچی شده بود فکر کردم تصادف کرده اما بعدا فهمیدم با سه نفر مست مشروب خوار درگیر شده بود و نامردها از پشت سر تیغ زده بودند. شانس آورده بود که تیغ به گردنش نخورده بود. البته خودش بوکسور بود و بقول خودش حریف هر سه تا شده بود.

خیلی زود دوست صمیمی ام شد. یکی از ویژگیهای بسیار خوبش عشقش به آقا امام رضا (علیه السلام) بود.

مدتی بود که دچار کمردرد شده بود و بعضی موقعها بخاطر این درد در حفظ تعادل دچار مشکل شده بود.

چندبار رفته بود دکتر و همه گفته بودند دیسک کمر ست و یک سری تمرینات ورزشی و دارومسکن داده بودند. اما اینا مشکل گشا نبود. هر روز وضعش بدتر از قبل میشد.

پیامکی آمد. دوستم نوشته بود :"  ؟؟؟ از خواهرتون که دکتره بپرس ببین میدونه آتوکسی فریدریک چیه؟"

اولش فکر کردم نام یک دانشمنده یا نام دارویی.

اما بعد فهمیدم یه نوع بیماری ست. یک بیماری ژنتیکی نادر و خطرناک که بتدریج اعصاب بدن را از کار میندازه.

حالا فهمیده بودیم همه اون کمر دردها بخاطر چی بوده. دوستم از من قول گرفت که در مورد این بیماری بادیگر دوستانش صحبت نکنم. نمیخواست کسی برایش دلسوزی کنه.

دوستم قبل از فهمیدن بیماری اش یه ادم بسیار معنوی بود و این بیماری هم بر معنویتش افزوده بود. نه تنها خودش را نباخته بود بلکه با روحیه ای بالا با مرگ دست و پنجه نرم میکرد.

هرماه وضعش خرابتر میشد. حتی برای بلند شدن نیز محتاج دیگران بود. اعصاب صورتش کم کم داشت از کار می افتاد. سرفه های خشک شروع شده بودند.

لعنت بر این سرفه های خشک.

با اون وضع خرابش تک و تنها بلیط قطار واسه مشهد گرفته بود و در سرمای زمستان بدون اینکه کسی بفهمه از مراغه به سمت حرم اقا ثامن الحجج یعنی تنها چیزی قبل و بعد از بیماری به آن عشق میورزید، حرکت کرد.

ماهها گذشت همه نگران حالش بودند اما خودش روحیه اش بسیار بالا بود. انگار نه انگار که دچار بیماری ناعلاجی ست. من خودم روزهایی که باهاش بودم را هرگز فراموش نمیکنم سرشار از روحیه و انرژی. هرگز از خدا شکایت نکرد هرگز نگفت چرا من؟

می گفت: میبینی خدا چقدر منو دوست داره که از بین اینهمه ادم منو واسه این بیماری انتخاب کرده؟

می گفت: تحمل این بیماری برایم بسیار راحتتر از تحمل دیدن انسانی ست که دچاراین بیماری شده باشد.

دکترها همه اظهار ناامیدی کرده بودند.

...چند سال گذشت...

داشتم اشک میریختم اشکهایم از گونه هایم جاری میشد و روی دستان و صفحه کلید میافتاد. داشتم تایپ میکردم تا بدوستانم بگم که دوستم میتونه ده سال بیشتر زندگی کنه. پزشکان گفته اند بیماری اش کنترل شده و حتی این جای امیدواری هست که بیماری کلا مهار بشه.

داشتم اشک میریختم... اشک شوق...

"با تشکر از یه دوست"

  • کبوتر سپید

نظرات  (۳۹)

سلام

خوبی؟من یک وب زدم خیلی آمارش کمه،چی کار کنم؟
ببین قالبت خیلی نازه
دوست دارم یک وب بزنم ده پونزده نفری روش کار کنیم
پایه ای؟

اگه خواستی تبادل لینک کنی حتما بگو
فعلا به قول خودم بای تا های
سلام.
وبلاگت خیلی قشنگه
خوشحال میشم به من هم یه سر بزنی........
اگه با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن.
یا امام رضا

مختصر و مفید


به امید ظهور
  • کنگاور شهر تمدن و تدین
  • درود

    از اینکه یکی از بینندگان وبلاگ زیبا و جالب شما هستم بسیار خوشحالم و امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید.

    این گل تقدیم به شما و تمام بینندگان وبلاگ شما

    شاد شاد شاد باشید

    به ما هم سر بزنید ، منتظرم ... ... ... ... ... Kangavar.Tk

    بدرود

  • مهدی فروغی
  • سلام

    زیبا وپرمحتوا

    خوشحال شدم

    موفق باشید
    یاامام رضا
  • مسعود زارعیان
  • سلام برادر خوبم
    اتفاقی وارد وبلاگتون شدم اما چند لحظه ای واقعا صفا کردم مخصوصا از متن داشتم اشک... بسیار لذت بردم
    امیدوارم خود مولام صفای باطن به همه مان عطا نماید...
    یک پست دارم نه به زیبایی نوشته هایتان به نام هویت
    باسلام افتخار میکنم که جزو خوانندگان وبلاگ شما هستم اگه تونستی هروقت حرم رفتی ما رو هم دعا کن ما که فعلا لیاقت حرمش رو نداریم


    کوچک شما روزبه التماس دعا
    سلام دوست عزیز
    ایا از بزرگترین وبلاگ عکس دیدن کردی؟
    عکس های روز
    عکس های خنده دار و جالب
    اس ام اس های عاشقانه و .........
    کلی مطالب زیبا
    هر عکسی بخوای دارم
    عکس از سراسر اینترنت
    امیدوارم که لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید
    www.ax2ni2.blogfa.com
    www.ax2ni2.vivi.ir
  • کیوان فادرانی
  • اینجانب کیوان فادرانی آماده اعزام به لبنان
    یا امام رضا

    عرض سلام و ادب و
    آرزوی سلامتی برای دوست گرامی.

    یا حق.
    سلام

    آی کبوتر که دلت ز غم رهاست آشیانت حرم امام رضــــــــاست

    رفتین حرم خیییییییلی واسم دعا کنید..دلم برا حرمش پر میزنه

    یادتون میمونه؟؟
  • کبوتر رضوی
  • امام رضا، اگه خوب یا بدم
    امام رضا، پیش تو اومدم
    امام رضا، همه جا جار زدم
    امام رضا، عاشق مشهدم
    دلو به هر کی ندادم، چشاتو ببندی
    دلو به هرکی ندادم، تا به روم بخندی
    امام رضا، رو دلم نوشته
    امام رضا، عشق تو سرشته
    امام رضا حرمت بهشته
    امام رضا دشمنت چه زشته
    می خوام که عالم بدونن دل به تو سپردم
    به عشق کفتر حرم گندمت رو خوردم
    ........................................................

    سلام امام خوبم!
    دلم گرفته از این دنیا و از این مردماش... از این همه چشای کثیف... از نگاهای بد... دلم یه جای پاک میخواد... به دور از این همه نگاه... به دور از این دنیای؟؟؟... دلم مشهد الرضا میخواد...
    دلم گرفته از این دنیا و از این مردماش... از این همه چشای کثیف... از نگاهای بد... دلم یه جای پاک میخواد... به دور از این همه نگاه... به دور از این دنیای؟؟؟... دلم مشهد الرضا میخواد..."

    به خدا منم همین جور.....


    سلام
    عجب نویسنده ای هستی .. داشتم کم کم از ناراحتی .. اخه خبر خوبی از دوستم بهم نرسید .. دلم داشت میگرفت که به ته نوشتت رسیدم .. کلی عوض شدم .. داشتم فکر میکردم فردا چطوری کمکش کنم که بهترین کار باشه .. کم کم داشتم نا امید میشدم تا اینکه دوباره ..

    یا امام رضا
  • زینب سادات
  • سلام
    قششششششششششششنگ بود
    خیلی....
    کاش ماهم صبر داشتیم بر این مشکلات کوچک و ناچیز نسبت به خیلی از مشکلات دیگر.
    التماس دعا
  • جوان ایرانی
  • سلام خیلی وقته به وبت میام و میخونم ولی امروز خیلی دلم برای حرم امام رضا تنگ شده دلم برای ارامش و صفای اون مکان ... درسته دوماه میشه از مشهد برگشتم ولی کاش بازم به زودی زود قسمتم بشه و برگردم الهی امین
    در ضمن به دوستت بگو خوش به حالش که از این امتحان سخت خدا با نمره خوب قبول شده خوش به حالش
    salam doste man
    shab bekheir dashtam rad mishodam chesham oftad be matalebi ke neveshti khob bod goftam nazary dade basham movafagh bashi bye
    هر چی نــــــــــــــاز کنی آقا بهت می یاد اینــــــــــم بمــــــــــــونه...

    می دونــــــــــم هنوز ازم بدت میــــــــاد اینـــــــــــم بمـــــــــــــــــونه....

    دل من فقط امـــــــام رضــــــــــا میخواد اینــــــــــــــم بمـــــــــــونه...

    کردی من رو بی قـــرار بی قــــرار ضامن آهــــــــــــو.....

    منو تو خماری حرم نذار ضامـــن آهـــــــــــــو....



    بد رقم دلم گرفته..التماس دعا

    منم از راه دور خیلی صداش میکنم نمی دونم چرا نگام نمیکنه؟؟
    سلام دوست عزیز

    یا ضامن آهو
    به امید شفای همه ی مریض های ملتمس دعا
    سلام علیکم.
    وبلاگ بوی سیب امام حسین با موج جدید و قدرتمند مطالب حسینی پا به دنیای اینترنت گذاشت.
    امیدوارم مطالب بتواند مورد تایید نظرتان باشد.
    با نظرات ارزشمند خود من(ما) را یاری کنید.
    یاحسین
    سلام اشکمو در آوردید
    خیلی اسم وبتونو دیده بودم ولی زیاد توجه نمی کردم
    خدا می دونه بنده هاش چه موقع چه چیزایی نیاز دارن
    برای همین من الان بازدید کنندت شدم
    وب خیلی عالیی داری مخصوصا آهنگت
    موفق باشی به منم یه سری بزن
    بای
    یا امام رضا
    با سلام به شما دوست عزیز

    وبلاگ خوبی داری می خواستم اگه تمایل داشته باشید با شما تبادل لینک کنم با تشکر
  • نیایش نامه
  • سلام...
    ممنون از مطالب قشنگتون.
    فقط می تونم بگم امام رضا(ع) اونقدر مهربونن که وقتی وارد صحن حرم می شی این مهربونی رو به وضوح احساس می کنی...البته از راه دور هم می شه مهربونیشونو احساس کرد...یا امام رئوف...
    دوست بزرگوار سلام
    میدانستین که طی 25 سال 25000فرقه که اهداف آن فقط جهت جلوگیری ازگرایش مردم به ادیان الهی بوده است ساخته شده
    ودراین راستا برنامه هایی به نام معنویت وعرفان به خوردانسانها داده میشودکه دراین معنویت انسان درمقابل یک موجودضعیف به خضوع فراخوانده میشه.به عبارتی میشه گفت که
    عرفان منهای شریعت عرفان منهای حقیقت عرفان منهای طریقت
    به طورکلی عرفان منهای دین ازخصوصیات ویژه عرفانهای کاذب میباشه.
    به راستی که برای رسیدن به خداچه موانعی که شیاطین ایجاد نمیکنن

    امروزنوادگان ابوسفیان بالباس ونام دیگری به مبارزه دین آمده ان

    یاحق
    یعنی خرافات تا این حد تو مملکت پیش رفته بود و ما نمی دونستیم؟ بهتره تو همین فنلاند عزیز بمونم که مملکتم رو جونورای خونخواری تسخیر کردن...

    سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و پر محتوایی داری امیدوارم همیشه موفق باشی به ما هم سر بزن
    http://34mostanad.mihanblog.com/
    با تشکر بای
    با سلام
    محمدی هستم مدیریت وب سایت مرکز ترجمه قلم طلایی

    با نهایت احترام و امتنان
    مدیریت مرکز ترجمه قلم طلایی
    علیرضا محمدی
    فروش ویژه مجموعه 200 کارتون جدید دوبله فارسی در 12 DVD

    http://34mostanad.mihanblog.com/
  • .::چشم به راه::.
  • سلام علیکم
    خیلی اتفاقی از صفحه اصلی بلاگفا وارد وبلاگتون شدم
    خیلی عالی بود
    اگرمایل به تبادل لینک هستین با نام.::چشم به راه::.لینک کنین من با چه اسمی لینکتون کنم؟
    التماس دعا یازهرا س
    سلام دوست خوبم.وبلاگ جالبی دارید.منم یه وبلاگ پر بیننده دارم.دو تا خواهش درام.اول بیایید به وبم اگه خوشتون اومد منو لینک کنید بعد بگید منم لینک کنم.دوم اینکه وقتی میایید رو تبلیغاتم کلیک کنید و صبر کنید صفحه کامل باز شه.تا حمایتی از ما بشه.ممنون اگه این الطاف رو بکنید. و اگر کلیک کردید تو نظرات نگید.
    در هر کجای ایران هستید فقط کافیست روی دکمه ی خرید پستی کلیک کنید و فرم را تکمیل نمایید ما محصول شما را با پست پیشتاز برای شما ارسال خواهیم کرد و شما هم پولش رو به مامور پستچی هنگام تحویل خواهید داد.

    .……………………………………… /۞۞…………………………|
    …………………………………………… /۞۞ ……………………| همه رو لینک می کنم
    …………………………………………………/۞۞ ……………… |
    ……|۞۞……………………………………… /۞۞ـ……………|
    ……|۞۞……………………………………………/۞۞ـ ………|
    ……|۞۞ ………………………………۞…………|۞۞………|
    ……|۞۞…………………………………………… \۞۞ـ………|
    ……|۞۞………|۞۞ ………………………… \۞۞ ……… | …۞۞
    ……|۞۞………|۞۞………|۞۞ـ…………\۞۞ … …… | …۞۞
    …… /۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
    ………/۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞\
    ……………………………………………………………………………|
    ……………………………۞…۞ ……………………………………|
    با سلام به شما دوست عزیز
    وبلاگ خوب و پر محتوایی دارید
    به منم سر بزن پست های توپی دارم
    منتظر حضور سبز شما هستم
    حقا که تو از سلاله فاطــــمه ای
    با خنده خود به درد ما خاتمه ای
    زیباتر از این نام ندیدم به جـــهان
    سید علــــی حسینی خامنه ای
    مهدی جان ؛


    سوالی ساده دارم از حضورت

    من آیا زنده ام وقت ظهورت ؟

    اگر که آمدی من رفته بودم

    اسیر سال و ماه و هفته بود

    دعایم کن دوباره جان بگیرم

    بیایم در رکاب تو بمیرم


    سالروز آغاز امامت مهدی(عج) آل فاطمه (س) مبارک باد
    با این که یه ماه نشده از مشهد اومدم باز عجیب هوای زیارت زده به کلم؛قرار بود امروز برم کنسل شد.این یادداشتتون دوباره داغونمون کرد . . .

    و حرف آقای آرش! فقط امیدوارم یه بار امام رضا بطلبدش تا بفهمه دنیا تو دست کیا میچرخه.

    جدا متاسف شدم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی