السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تسلیت و...

جمعه, ۶ فروردين ۱۳۸۹، ۰۳:۳۴ ق.ظ
وفــــــات حضــــرت معصومه(س)

را به همه ی مسلمانان جهان

تسلیت عرض میکنم



پ.ن: سلام به همه ی دوستان عزیز

می خوام که مثل قدیما این کامنت دونی پر بشه از درد و دل... هر چه می خواهد دل تنگت بگو... نکنه خجالت بکشی... اینجا همه مثل خودتن... پس، بسم الله...

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۵)

سلام دوست عزیز
من هم متقابلا تسلیت میگم

یه هدیه کوچولو هم واسه وبلاگت دارم:

<embed src="http://mah68.persiangig.com/audio/new_folder/Setareye%20Mashreghi.mp3" autostart="true" hidden="false" loop="true" width="165" height="44">

این کد رو بذار واسه وبلاگت خیلی خوبه
واسه وبلاگ خودم هم همینه
آهنگ ستاره مشرقی با صدای علی اصحابیه که واسه آقا علی ابن موسی الرضا(ع) خونده
لینکت می کنم

منتظرت هستم
سلام ...
درد و دل که زیاد دارم ... دل تنگم خیلی چیزا میخواد ....
امیدوارم همیشه موفق باشین ....
پیشم بیاین ....
خوشحال میشم ...
برای منم دعا کنین .... التماس دعا ...
بای .....
  • مجنون بی لیلا
  • درود.....









    در جنگ نرم لینالوله ای خیرات می کنند !!
  • مجنون بی لیلا
  • یا امام رضا قربون ضریح طلاییت برم دست رد به سینه ی هیچ کی نزن


    یا امام رضا....
    سلام
    6ساله میخوام برم مشهد اما هر بار سر یه قضیه ای نمیشه!!!
    دلم که پره، خیلی! خیلیاشم خودش میدونی و اصلیترینش همینیه که الان رو دلم سنگینی میکنه، حس بد جدایی از کسی که دوستش داری، نه قالش گذاشتم نه قالم گذاشته! نمیدونیم مصلحت چیه! دعام کنید، یا دلم آروم شه، یا خدا اسبابش رو فراهم کنه....
    سلام

    چی بگم؟
    از کجا بگم

    فقط میگم
    قربونت برم اقاجون
    هزار بارم از درت برانی من ول کن نیستم
    باور کن اگه آقاتر از شما تو این جهان بود و اگر میشناختمش حتما میرفتم سراغش
    اقا جان بازم مثه گگذشته ها نگاهم کن با اینکه مثه گذشته پاک نیستم اما میخوام با یه نگاه کیمیایم کنی
    خودت میبینی خیلی ها بمن میگن ریاکار. واسه همین دیگه مثه گذشته نیستم. اکثر کارهایم در خفاست و در مقابل حرمت شکنی ها سکوت

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم عجل لولیک الفرج
    درددل؟؟
    دلم پر از درده که بخوام بگم فکر کنم چندتا کامنت برات باید بذارم
    فقط اینو بگم که عاشق اقا هستم
    امسال یا بهتر بگم پارسال یعنی88 بعد از 15سال من رو طلبید و روز تولد آقا تو حرمش بودم
    وااااااااااااای که چه حالی بود
    بعد دوباره فقط تو فاصله 3ماه رفتم پیشش
    این دفعه دومی که برگشتم بدجوری دلتنگ شدم
    نمیدونم چرا شاید بخاطر این که دفعه اول میدونستم بازم میخوام برم پیشش اما این دفعه دیگه نمیدونم کی آقا من رو بطلبه
    برام دعا کن که بازم برم پیشش

    پاسخ:
    انشا الله..........................
    رفتین حرم التماس دعای مخصوص
    کشتی نساز ای نوح،طوفان نخواهد آمد

    بر شوره زار دلها،باران نخواهد آمد

    رفتی کلاس اول،این جمله را عوض کن

    آن مرد تا نیاید،باران نخواهد آمد
  • فاطمه(دریایی)
  • همه مثل هم؟؟؟؟؟
    اره همه مثل همن ولی....
    اگه نماز میخونی برا منم دعاکن
    دعاکن به تمام آرزوهام برسم
    پاسخ:
    خدایا آن کن که آن به
    وبلاگ شما بوی امام رضا می دهد موفق باشید

    به یاد اون شبــــا که زٍٍٍٍٍل می زدم به گنبــــد../ نیومده دل من تنگ برای مشهـــــد..




    همین-- التماس دعا...

    سلام

    هر چی داریم از مولاست...

    تعجیل در فرج مولای زمان صلوات
    سلام .
    در وب ما با برخی از عمار های امام خامنه ای آشنا شوید .
    موفق باشید .
    یا حق

    (( حضرت آیت الله عظمی خامنه ای ))
    (( مقام معظم رهبری ))
    (( فرمانده کل قوا ))
    (( .. نه .. ))
    (( امام خامنه ای ))
    التماس دعا
    دلم کلی درد دل میخواد هر سال میرم مشهد اما مثه قدیما نیست انگار اونجا خیلی پاکه و من ... یادم میاد بار اول خیلی بچه بودم 5 تا آرزو کردم همه ش برآورده شد
    کاشکی همون بچه میموندم دلم پاک بود تا صدام به آسمونا میرسید خدا دوستم داشت .
    تا حالا خودتو گذاشتی جای خدا من اگه بودم هیچ کدوم از بنده هامو دوس نداشتم همه مون دو روییم وقتی بهش احتیاج داریم همه ش اسمش روی زبونه مونه ولی وقتی نیاز نداریم ..
    خدا خیلی مهربونه خیلی
    خیلی حرف زذم ببخشید موفق باشید منم دعا کنین

    پاسخ:
    در پناه حق
    بسیار عالی..
    التماس دعا
    سلام

    انشا الله که خوب باشید

    بنده هم به نوبه خودم تسلیت عرض میکنم



    اگر حرم مشرف شدین خیلی التماس دعا دارم...یادتون نره خواهشا

    *دلم تنگ است
    دسته ای از گل های آرامش را میطلبد
    ولی افسوس
    باد بهاری نیز گرد پاییز را هدیه میدهند
    به من*



    یا علی
    هـــــــــــــــــــــــــــی روزگار غــــــــــــــــــــــریب ....

    من نیدونم چرا هر وقت میام وب شما حسه شعر و ..این چیزا گل میکنه!!

    این شعره هویجووری اومد..

    دسته خالی رد نمیشم این دیگه یه اعتقاده / آخه من اذن دخـــولم از در باب الجواده

    همیــــــــن داداش..التماس دعا.

  • هیئت جوادالائمه(ع) شهرستان آمل
  • پیرو خط عشقیم با دلای سادمون جون همه فدای رهبر آزادمون

    سلام
    عیدتون مبارک
    سال خوبی داشته باشین
    خیلی خوشحال می شوم با وب شما تبادل لینک کنم
    ما را با نام «هیئت جوادالائمه(ع) شهرستان آمل» لینک کنید و بگویید با چه نامی شما را لینک کنیم
    سلام
    منم دلم خیلی هوای دیدین قنبد طلای آقا رو کرده.
    سلام وقتی اومدم تو وبلاگت دلم گرفت دلم برای امام رضا تنگ شده آخه چند ساله که قسمت نمیشه برم پبش آقا امیدوارم هر کی که آرزوشو داره بره مشهد امیدوارم هیچ کسو نا امید نکنه ازش می خوام همه رو کمک کنه منم کمک کنه
    موفق باشید
    التماس دعا


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی