السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آمده ام تا تو بسوزانی ام!

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۸۹، ۱۱:۳۱ ب.ظ

با همه ی بی سر و سامانی ام
باز به دنبال پریشانی ام


طاقت فرسودگی ام هیچ نیست
در پی ویران شدنی آنی ام


دلخوش گرمای کسی نیستم
آمده ام تا تو بسوزانی ام


آمده ام با عطش سال ها
تا تو کمی عشق بنوشانی ام


ماهی برگشته ز دریا شدم
تا که بگیری و بمیرانی ام


خوب ترین حادثه می دانمت
خوب ترین حادثه می دانی ام؟

حرف بزن! ابر مرا باز کن
دیر زمانی است که بارانی ام

حرف بزن، حرف بزن، سال هاست
تشنه ی یک صحبت طولانی ام

ها به کجا میکشی ام خوب من ؟
ها نکشانی به پشیمانی ام

***

پ.ن: هر چی گشتم پست شادی نیافتم!... امروز یکی می گفت که تا خدا نخواد آدم دلش شاد نمیشه... شاید به طور آنی یه خنده ای بیاد رو لب آدم، ولی دلـــــــــــ...

خدایا خودت شادمون کن... دلــــــــــــــــامونو

این شعر رو هم یاس مدینه ی عزیز واسم فرستادن

التماس دعا 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۴)

دلم امروز خیلی گرفته بود...
چشم به راه 2 روز دیگه هستم,
یعنی سعادت رفتن به کربلایش را دارم؟!

سلام.وب زیبایی دارید.لطفا به وب من سر بزنید و اگر مایل بودید در ختم قرآن و ختم صلوات شرکت کنید.التماس دعا.
شادی
غم
خوشی و ناخوشی
همش حکمته
اما به ما هم بستگی داره اگه نداشت که عقل و شعور نداشتیم
در هر دو حالت اونه که به فکرمونه
چون عاشقانه دوسمون داره

سلام

خوب معلومه که تا خدا نخاد هیچی عوض نمیشه
مثلا چون خدا نمیخواد ما هنوز مشکل اقتصادی داریم
چون خدا نمیخواد ما دلمان شاد نیست
چون خدا نمیخواد غیره

عجب حرفی زده این دوستتون
اتفاقا خدا میخواد ولی ما نمیخواهیم


سلام.
سال نو مبارک...
مرسی که یادی از ما کردی.
وبلاگم هک شده متاسفانه باید باهاش خداحافظی کنم.
اما بی خیال ,جمال هرچی امام رضایی رو عشقه.
دست یاس مدینه هم مرسی!
دوست دارم .سال خوبی داشته باشی.
من تازه دیروز از شمال اومدم یکراست زنجان.
خوش به حالتون با اون هوای همیشه دوست داشتی!

بابا چرا خجالت می دین ....نیست خیلی کم روو و خجالتی ام یواشکی اومدم عرض ادبی کنم و برم....

دینگ دینگ.....با سپاس از انتخاب شما...سامسونگ

با سلام

وبلاگ زیبایی دارین.
خوشحال میشم به ما هم سری بزنین.
http://neshooone.blogfa.com

شاد باشین.
محتاج دعا هستم...

بسم رب الزهرا.
السلام علیک یا خانم یا حضرت فاطمه الزهرا.
اللهم عجل لولیک الفرج.
با سلام و عرض احترام.
به فضل الهی و به مدد خود خانم حضرت زهرا (سلام الله علیها) قصد بر آن شد تا در ایام فاطمیه که هم اکنون تقریبا در آن قرار داریم در وبلاگی دیگر اقدام به ثبت مطالبی درباره حضرت بنماییم .
برای رویت و مطالعه مطالب فوق الذکر می توانید به وبلاگ ((شاهد کوچه بنی هاشم))
به آدرس :
http://www.asemanejod.blogfa.com/
مراجعه نمایید.
در ضمن لازم به ذکر می دانم که در این مسیر ارزشمند دست تمامی عزیزان و محبین خاندان عصمت و طهارت(علیهم السلام) را جهت یاری به گرمی می فشارم.
باشد که این مختصر ذخیره ای گردد برای قبر و قیامتمان.
انشاالله.
التماس دعا.
یا علی.
سلام دختر گلم
خیلی خوشحال شدم پیغامت رو دیدم
موفق باشی
خوبم الحمد لله
التماس دعا

سلام دوست جون
خوبی؟
من هم خوبم اما نه زیاد

دانشگاه هم ای بد نیس
بازم اومدیم پیش دوستان و باز اون شربازیهامون شروع شد!!!

سلام به همه ی کبوترای رضوی


زیبا بود خیلی راستی 135 یک عدد رمز می باشد

موفق باشید
یا علی مدد خدانگهدار

سلام . وبلاگ خوبی دارید

میخاستم دعوتتون کنم به بلاگ خودم .

وایتکس شامل انواع دانلود رایگان ، آموزش های کاربردی و معرفی روشی برای کسب درآمد .

اگر دوست دارید تشریف بیارید . در ضمن اگر از مطالب ما خوشتون اومد برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید...
منتظر شما هستیم
سلام . ازاینکه توی وبلاگم شیطونی می کنین خوشحالم . همیشه شاد و موفق باشید.درپناه حق .

سلام هم ولایتی بر شما دوست خوبم

به همت گروهی از طلاب و دانشجویان مذهبی و معتقد و مومن تالارهای گفتمان کشف الیقین در نیمه شعبان 1388 راه اندازی گشت .
هدف اصلی سایت نقد ادیان و مذاهب مختلف و پاسخگویی به شبهات وارده است .
از دیگر انجمنها می توان به حدیث شناسی ، قرآن پژوهی ، احکام و ... اشاره نمود .
منتظر بازدید و در صورت تمایل ثبت نام شما هستیم:
سایت کشف الیقین : http://www.msadra.ir
تالارهای گفتمان کشف الیقین : http://www.forum.msadra.ir
یا علی
وب جالبی دارید،بهتون تبریک میگم
التماس دعا
سلام
تعدادی از پستاتون رو خوندم
دلنشین و زیبا بود
به ما هم سر بزنین
اگه با تبادل لینک موافقید خبرمون کنید
یا علی
در گوشه و کنار کوزه حرفهای من هم گاهی حرف خوبی پیدا میشه

منتها غالبا دقت نمی شه و همین طور ناپدید می گرده


لینک شدین
امیدورام این نظر رو بخونی
رفتم امام رضا مقابل حرم گریه کردم زاری کردم وحاجتم رو گفتم فکر کنم
شب شهادت حضرت علی اصغربود ما سه تا بودیم اونا حاجتاشون رو گرفتن ولی من شدم خجالت زده ی جمع یعنی اشکم رو ندیده یعنی گفت این لیاقت شفاعت رو نداره؟
دیگه با چه امید برم امام رضا با چه امید برم روبه روی حرمش اشک بریزم وناله کنم
با چه امید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پاسخ:
التماس دعا...
شکر خدا دوباره دارم می شم مسافر......

از دلم تا لب ایوان شما راهی نیست

نیمه جانیست به قربان شما...

غروب جمعه که دلم میگیرد , ان شا الله کنار بارگاه توام

و دعاگوی همه چشم انتظاران دیدارت.....
سلام

اگه می خوای جز کبوتران حضرتی ما باشی به وبمون سر بزن pm بده

اگر سر پرواز با ما داری بسم ا......
ارتوپدی لازم نیست !

فقط قلبم شکسته است ..

میدانید ؟

دیروز از ارتفاع شش هزار پایی

از چشم کسی افتادم

و قلبم شکست ..

خانم ها و آقایان !

ارتوپدی لازم نیست ...

بازم سلام
شیطنت که سال اولی و سال بالایی نمیشناسه
به قول معروف من هنوز کودک درونم زندس!!!!!
مخصوصا تو این سه روزه حسابی ترکوندیم دانشگاهو!!!!
وای که چه حالی میده این اذیت کردن استادا
خوب طبیعتا وقتی خودم هم استاد بشم این بلا رو دانشجوها سر من هم میارن!!!!!!!
به امید آن روز

سلام دوست عزیز سال نو شما هم مبارک
امیدوارم همیشه شادو موفق و سلامت باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی