السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سلام! ای آسمانها خاک پایت

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۸۹، ۱۲:۳۰ ق.ظ

غروب جمعه ای در شهر مشهد

در دلم یک درد پنهانی ... منو دلتنگی و

غربت... دلی غرق پریشانی

هوا هم مثل چشمم خیس بود و سرخ و بارانی

پُُُر از غم !! بی هدف در کوچه های شهر میگشتم

نه تنها از خودم، از مردم و از خانه هاشان قهر می گشتم..

نمی شد پیش ِِِِِ این مردم نشست و درد دل کرد

نمی شد قفل غم ها را شکست و درد دل کرد

صدای نم نم باران به گوشم میرسد آرام.. روی شانه هایم

و با اشک به هم آمیخت تا مخفی بماند گریه هایم

نمی دانستم از کی آمدم بیرون !!؟! کجایم؟؟!!

شب از نیمه گذشت و من هنوز از غصه جان بر لب..

عجب شام غریبی بود آن شب..

سرم پایین و غرق در تفکر... دلم تنگ و دلم تنگ و دلم تنگ ...

که ناگه چشم هایم خیره شد غرق تحیر!!

نگاهی کردم و دیدم که نزدیک حرم بودم...!!

نفهمیدم چطور آنجا رسیدم،بس که حیران ِِِِ غرق غم بودم

به غم گفتم چرا از سینة من بر نمی خیزی؟؟

من اینجا پیش ِِِِِ آقایم چرا از دل نمی ریزی!!؟

که ناگه آمد از نزدیکی ام آوای زیبـــــــــــای دل انگیزی..

نوایی که دوبــــاره بنــــــــــــد بر این رشته های پاره می زد !

تو گویی که از عرش بهر مردمِِِِِِِ ِِِِ بیچاره می زد

و یا چاووشی سلطان شهر است که بهر دعوت هر کس

شده آواره می زد

دوباره باز نزدیک اذان بود و حرم نقاره می زد.....

ببین کار خدا را....! ببین لطف خدا با بنده ها را

نگاهم خیره شد گلدسته ها را

هنوز از آسمان چشم هایم گریه می بارد

هنوز از ابرها هم پا به پایم گریه می بارید

دستم را روی ِِِِِ سینه نهادم ؛

سرم پایین و رو در روی ِِِِِ گنبد ایستادم...

دلم طاقت نیاورد..ایستاده نه!!! به روی سنگ فرش صحن افتادم...

سلامی این چنین دادم...

"سلام ای آسمان ها خاک پایت ........

سلام ای آسمانی ها گدایت

سلام ای چشم عالم در عطایت............

و صلی اللّّّه علیک یا علی موسی الرضا

ای ضامن آهوی صحرا.. سلام ای زاده ی ِِِ زهرا...

سلام آقــــــــا...!

غریبانه صدایش کردم گفتم ؛ سلام ای آشنا و ای حبیبم !!

جوابی آمد از آقا غریبه غم مخور ، من هم غریبم !!

بیا خوب آمدی ..بیا من آیه امن یجیبم..

زمین مرطوب بود و بوی ِِِِ خاک ِِِِ باران خورده ای می کرد مدهوشم..

زبانم باز شد، پیجید در صحن حرم آوای ِِِِ چاووشم

چه زیبا بود آن شب لحظه های ِِِ من

خدای ِِِ من کنار پنجره فولاد بودم ..

بر مشبّک های ِِِِ زردش قفل می شد

پنجه ها ی ِِِِ من!!

صدایش کردم و گفتم؛ ببین بیچاره ام ، بی کس !

برس بر دادم آقا جان..

ببین که دل به دستت دادم آقا جان ..

همین که با تو هستم شادم آقا جان..

میان ِِِ صحن تو از غصه ها آزادم آقا جان..

منی که از دمی که چشم باز کردم " دخیل ِِِِِِ پنجره فولادم آقا جان "

خودت می دانی من.. منی که کمتر از آهوی ِِِِ صحرایم

عنایت کن کنار خود بده جایم...


با تشکر از دوست عزیزمان "یاس مدینه"
***
پ.ن: سلام به همه ی دوستان

چرا همه دوست دارن من .....

چرا همه فکر میکنن من ....

چرا هیچکی فکر نمی کنه که من....

حالا یعنی من این قدر بدم یا اینکه خیلی خوبم که ......

اینارو همشو میتونین خودتون کامل کنین
خصوصی بود بین من و خدام... نخواستم همه بفهمن که من .......
التماس دعا

  • کبوتر سپید

نظرات  (۳۴)

  • رفیق ِِ کبوتر رضوی
  • سلام جووووون !!!

    عجب شعریه....من هزار بارم این شعر و بخونم باز واسم تازگی داره..خیلی با حس گفته شاعرش...!!

    باز دلم برا حرمش پر میزنه...



    سلام عزیز دلم دانلود آلبوم امین حبیبی (همایون ) ؛ مطالب ما شاید به کارت بیاد ؛
    اگه مایل هستید سری به ما بزنید. [ماچ]

    سلام گلوم!!
    شعرش قشنگ بود...

    پیش ما هم بیا... منتظرم...

    سلام خیلی زیباو خش بود
    بسیار زیبا بود خدا به شما توفیق دهد التماس دعا
    سلام

    زیبا بود
    شعر زیبایی بود

    بر دل نشست

  • دلسوخته ی منتظر
  • بشر ، در گوشه ی محراب خواهش های جان افروز
    نشسته در پس سجاده ی صد نقش حسرتها ی هستی سوز
    به دستش خوشه ی پر بار تسبیح تمناهای رنگارنگ
    نگاهی می کند ،سوی خدا ،از آرزو لبریز
    من امشب هفت شهر آرزوها یم چراغان است
    زمین و آسمانم نور باران است
    کبوتر های رنگین بال خواهشها
    بهشت پر گل اندیشه ام را زیر پر دارند
    صفای معبد هستی تماشایی است
    جهان در خواب
    تنها من در این معبد ، در این محراب
    دلم میخواست بند از پای جانم باز می کردند
    که من ، تا روی بام ابرها پرواز می کردم
    از آنجا ، با کمند کهکشان ، تا آسمان پرواز می کردم
    در آن درگاه ، درد خویش را فریاد می کردم
    دلم می خواست :دنیا رنگ دیگر بود
    دلم می خواست دنیا خانه مهر و محبت بود
    چه شیرین است وقتی سینه ها از مهر آکنده است
    چه شیرین است وقتی زندگی خالی ز نیرنگ است
    سلام.عالی بود.التماس دعا

    خوبه ... خیلی بیشتر از خوبه ، خوبه ...
    فقط تنها مشکلش اینه که هوائیم می کنه و راهی نیست برای رفتن به حرمش ... !!!
    فقط بدجور گونه هامو می سوزونه این اشکا ... کاشکی زودی بشه برم پیشش .. زوده زود !
    دست شما هم خیلی درد نکنه
    سلام از این که به یاد من هستی و بهم سر می زنی ممنونم راستش سرم شلوغ بود . امیدوارم در تمام ثانیه های زندگیت موفق باشی .همیشه حرفم دعاست برای همه

  • راز شاد زیستن
  • سلام خوبی ؟
    جالب بود .
    منم به روز هستم
    دوست داری من رو لینک کنی ؟
    اگه آره با عنوان " راز شاد زیستن " من رو لینک کن و اگه دوس داری که منم لینکت کنم بهم بگو که با چه عنوای لینکت کنم
    قربانت ... فعلا بای
    سلام دوست عزیز

    من میخوام یه ختم قران با شما داشته باشم برای ظهور اقا امام زمان(عج)

    اگه دوست داری در این ختم شرکت داشته باشی در قسمت نظرات به من اعلام کن تا اگه برات به ثبت رسید بهت اعلام کنم
    سلام

    قشنگ بود

    3سالی هست مشهد نیومدم

    خیلی دلم تنگ شده





    دیگه بسه این جدایی کی میشه آقا بیایی
    با نوای دل میخونم ...
    مهدی زهرا کجایی ...

    ___$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
    _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
    _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
    ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
    ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
    ________$$$(¯`(?)´¯)$$
    ___________$(_.^._)$
    ____________$$$$$$
    بازگشتم ولی دلم را در بارگاهش جا گذاشتم...
    دعا گویت بودم

    سلام دوست عزیز وب بسیار خوبی دارین.
    من واقعا عاشق امام رضا هستممم
    باعثه افتخارمه اگه بتونم با شما تبادل لینک داشته باشم.
    منتظرم خبرم کنین.موفق باشید
    سلام

    خیلی زیبا نوشتی....

    خیلی خیلی قشنگ بود احساسی که به ادم میده وصف نکردنیه منو که تا خود حرم برد

    به روی چشم کبوتر امام رضا
    سلام
    خوشحالم که اینجا اومدم
    خوشحالم...

    سلام عزیزم خوبی خانومی خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی شرمندم کردی
    گلم......

    مادرم زیاد خوب نیست.....دعا کن نازنین
    اول خدا.....بعد دعای مژشما دوستای خوبمه که آرومم میکنه

    التمااااااااس دعا.

    همیشه به یادتم مهربون

    یاحق

    دوستان به جای ما
    من دلم مشهد میخواد.صحن انقلاب میخواد.دلم میخواد تو ازدحام گم بشم.دلم میخواد نالم تو ناله های دیگه گم بشه.یا امام رضا (ع)
    سلام عزیزم
    خوبی؟
    منم دلم مشهد میخواد
    میخوام برم روبرو ایون طلا بشینم بگم امام رضا تو خدت خوب میدونی تو دل من چی میگذره
    میشه یه گوشه چشمی هم به من کنی آقا
    وقتی دلت گرفت منو هم دعا کنم عزیزم

    السلام علیک یا ضامن آهو
    یا امام رضا(ع)
    یا امام رضا
    ...................................

    .............................
    ............................
    .............
    میگن امام رضا حج فقراست ولی من حتی به حج فقرا هم دستم کوتاهه
    یا امام رضا از همین جا از این وبلاگی که به اسمته عرض ادب میکنم برات

    دوستت دارم امام رضا
    ولی بگم اینوهاااااااااااااااااا
    حج منم شده بارگاه خواهرت فاطمه معصومه (س)
    بهش میگم دوستت دارم
    بهش میگم نوکرتم
    بهش میگم غلامتم
    بهش میگم وقتی دلم تورو میخواد میام به پابوس خواهرت
    بهش میگم وقتی دلم هوای کربلا داره میام قم
    بهش میگم وقتی دلم هوای نجف داره میرم قم
    خدا خیرت بده که دلهامون و می بری تو حال و هوای حرم
    اجرت با امام رضا(ع)
    التماس دعا
    سلام. با تولد امیرکیان نجف زاده و بنیامین برادر زاده ام و سعید پورمحمودی گوینده توانای رادیو جوان به روزم.بیا


    ممنون از نوشته و شعر زیبات....عالــــــــــــــــــــــــی بود
    ممنون از نوشته و شعر زیبات....حرم رفتی یادم باش...دل من امام رضا میخواد.
    سلام به کبوتر های رضوی


    شعرتان به دل نشست

    بیادتان هستم واز مدت ها پیش لینک شدید

    بالاخره اون کادوی امام رضا رو چیکارش کردید؟برگردوندین یا....
  • شبیه یک منتظر
  • من گلی دارم که عالم را گلستان میکند....

    تعجیل در فرج....گناه نکنیم..!
    دلم بد جور هوای آقا رو کرده... برام دعا کنید زائرش بشم
  • باران از لاهیجان
  • کبوتر رضوی دل باران امروز گرفته

    با اومدن به وبت بیشتر گرفت

    دلم حرم خواست

    وای خدای من اشکام در اومد
    سلام مطلبتون خیلی زیبا بود من فقط یه بار مشهد اومدم اونم تو میلاد آقا قربونش برم خیلی زیباست دلم میگیره وقتی به یاد اون لحظه ها میافتم خوش به حالتون که تو مشهدین کاش دوباره بیام بگم که چقدر دلتگشم از طرف منم نائب الزیاره باشین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی