السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سپید پوشان سبز

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۸۹، ۱۱:۱۵ ق.ظ

زاد روز خجسته نو گل زهرا و دخت علی(ع) از راه آمد و روز پرستار دیگری و جشن دیگر

سلام بر زینب(س)

سلام بر وارث زهرا

و سلام بر اولین پرستار عالم

***

پیامبر گرامی اسلام(ص) در آخرین روزهای عمر خود، در مسجد خطاب به مردم می گوید:

"کسی که یک روز و یک شب پرستاری بیماری را بر عهده بگیرد خداوند او را با ابراهیم خلیل(ع) محشور میکند، همچون درخشش برقی از صراط عبور میکند و کسی که در برطرف کردن نیازهای مریض تلاش کند و نیاز او را برآورد، همانند روزی که از مادر متولد شده است از گناهانش پاک گردد."

***


پ.ن: یه سوال بامزه از دخترا و پسرای مجرد!!!

حاضرید با یه پرستار ازدواج کنید!؟

اگه آره، بگین چرا؟

اگه نه، بازم بگین چرا؟

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۸)

دلم میخواد هر چی دارم نذر امام رضا کنم دار و ندارم و یــه روز به پــــای اون فـــدا کنم


دلم میخواد روبــروی گنبـــد زردش بشینــم شب تا سحر گریه کنم همش رضا رضا کنم
از کاریکاتور دومی خیلی خوشم اومد درسته مثل خوفاشه

سلام

من وبلاگ شما رو با نام بابام میگه امام رضا (ع) لینک کردم ، خوشحال میشم وبلاگ جدید من رو با نام

موفقیت،نامحدود!.. سلامتی،شادی،ثروت

لینک کنی .

آدرس وبلاگم : http://3ecret.blogsky.com

با تشکر ، شهاب
سلام خدا بر زینب....


اگر دوسش داشته باشم آره
میلادش مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک

السلام علیک یا ام المصائب یا زینب(س)
دیروز شیطان را دیدم....
نگاه کن که غم درون دیده ام
چگونه قطره قطره آب میشو د
چگونه سایه ی سیاه سرکشم
اسیر دست آفتاب میشو د
نگاه کن
تمام هستیم خراب میشود
شراره ای مرا به دام میکشد
مرا به اوج میبرد
مرا به دام می کشد
نگاه کن
تمام آسمان من پر از شهاب میشود
تو آمدی ز دورها و دورها
ز سرزمین عطر ها و نورها
نشانده ای مرا کنون به زورقی
زعاجها،ز ابرها ، بلورها
مرا ببر امید دلنواز من
ببر به شهر شعر ها و شورها
به راه پر ستاره می نشانی ام
فراتر از ستاره می کشانیم
نگاه کن
من از ستاره سوختم
لبالب از ستارگان تب شدم
چو ماهیان سرخرنگ ساده دل
ستاره چین برکه های شب شدم
چه دور بود پیش از این زمین ما
به این کبود غرفه های آسمان ،
کنون به گوش من دوباره می رسد صدای تو
صدای بال برفی فرشتگان
نگاه کن که من کجا رسیده ام
به کهکشان ، به بیکران ، به جاودان
کنون که آمدیم تا به اوجها
مرا بشوی با شراب موجها
مرا بپیچ در حریر بوسه ات
مرا بخواه در شبان دیر پا
مرا دگر رها مکن !
مرا از این ستاره ها جدا مکن
نگاه کن که موم شب به راه ما
چگونه قطره قطره آب میشود
صراحی سیاه دیدگان من
به لای لای گرم تو
لبالب از شراب خواب میشود...
به روی گاهواره های شعر من نگاه کن
تو می دمی و آفتاب میشود....
سلام بر زینب(سلام الله علیها)

سلام بر وارث زهرا (سلام الله علیه)

و سلام بر اولین پرستار عالم



___$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
سلام . منم این روز عزیز رو بشما و دوستانتون تبریک میگم . التماس دعا.
  • علی رفسنجانی
  • سلام بزرگوار
    هر روز به یادتانم...
    شبی که از تهران بازگشتم؛ در حرم یار، بارانی به یادتان بودم!
    * عکس های حرم را برای تان می فرستم. به روی چشم
    موید و منصور باشید.
    نه.اما معمولا از هر چی بدم بیاد سرم میاد.جدا از شوخی همه چی به قسمت بر میگرده.دوست ندارم.اما یه باردیدی دیم دارام دیم

    راستی سلام
    چطوری دخترم؟
    خودت چی؟حاضری
    منو و یک دل هوایی حاصل یه آشنایی
    ممنونم ازت خدایا که شدم امام رضایی

    زده ام قیدخودم رو آخه من خودم حجابم
    چشمامو بستم دوباره توی صحن انقلابم

    ----------------------------------------------------------
    سلام عزیز
    اتفاقی این وبلاگ را پیدا کردم.ولی نمیدونی چقدر خوشحال شدم که این وبلاگ را پیدا کردم.خیلی دوست دارم بیام مشهد.یکی دو ماهه نیومدم ولی نمیدونی چقدر دلم تنگه... اگه میتونی دعا کن بیام اونجا پابوسی.
    با تک تک مطالبتون عشق کردم.یا امام رضا
    اگه خواستی یه سری هم به وبلاگ من بزن.خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
    اما بعنوان یه دوست مجازی دعا را یادت نره و بهش بگو میخوام بیام اونجا
    ممنون کبوتر امام رضا
    یاعلی
    با سلام و احترام ...
    تبریک میلاد عمه سادات ...
    اما در مورد سوالتون ...
    ازدواج با یک پرستار .... اگر منظورتون شغلش است ...
    شغلها مهم نیست ... یکی پرستاره ... یکی دکتره .... یکی کارمنده ... یکی کارگره ... یکی بیکاره ...
    اخلاق و شخصیت طرف مقابل مهم تر است ..
    اما من شخصا ... اگر اتفاقات سر کار را داخل خانه نیاورد .... بله ...
    سلام دوست عزیز .....

    به کمکتون نو یه تحقیق دانشگاهی احتیاج دارم ...... 10 تا سوال کوتاهه ..... 2 دقیقه بیشتر طول نمیکشه ....... خیلی ممنون میشم کمکم کنین ..... فقط اگه میشه به تمام سوالات جواب بدید و سوالی رو جا نندازین ......

    اینم لینکش http://surveys.polldaddy.com/s/C6AC512D7C1ED33D

    راستی ....... مطلب جالبی بود ..... به ما هم سر بزن
    سلام


    منم از کاریکاتور دومی خوشم اومد
    به به عجب کاریکاتوری
    هر چی فکر میکنم نمیدانم چیه و کجا قرارش دادی
    چشم بصیرت میخواهد و ...

    برای ازدواج شغل اولویت نیست اگر واقعا همراه من و زندگی باشه مهم نیست شغلش چی باشه
    البته پرستاری شغل سخت و سنگینی ست و من شخصا دوست ندارم زنم ایندهخ ام کار سخت و سنگین داشته باشه

    میلاد زینب خانووم را هم تبریک میگم
  • دلسوخته ی منتظر
  • سلام

    میلاد بر شما مبارک ...

    اما سوالتون

    من دلم نمی خواد همسرم پرستار باشه چون بنده های خدا خیلی باید انرژی صرف کنن و توی زندگیشون معمولا اول کاره بعد زندگی ...

    بعدشم من تا بخوام حرف بزنم از بقیه بیشتر می گه برو بابا شما فقط یه سری حرف حفظ کردید و ... بیاید درد مردم و ببینید .

    واقعیتش من فکر می کنم پرستارا بیشتر از بقیه در معرض افسردگی قرارا می گیرن چرا که بیشتر با غم و ... سرو کار دارن ...

    به هر حال پرستاری شغل سختیه و خیلی باید انسان خود آگاهی باشی که بتونی هیجاناتتو کنترل کنی و تحت تاثیر قرار نگیری و....

    امیدوارم همه ی پرستارای ما موفق باشن و واقعا پرستار باشن از نوع پرستار !

    و روزشون هم تبریک می گم .

    راستی گفته باشم من اصلا قصد ازدواج ندارماااا

    التماس دعا
    متشکر از اینکه بهم سر زدی.
    راستی من حاضر نیستم با پرستار ازدواج کنم چون کیس ام را انتخاب کردم
    سلام
    ممنون از اینکه به وبلاگم سرمیزنید ونظر میدید
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی