السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دوستت دارم خوب من...

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۸۹، ۰۹:۰۰ ب.ظ


نامه محبت آمیز امام خمینی (ره) برای همسرشان


همسر عزیزم،
تصدقت شوم، الهی قربانت بروم، در این مدت که مبتلای به جدایی از آن نور چشم عزیز و قوت قلبم گردیدم، متذکر شما هستم و صورت زیبایت در آیینه قلبم منقوش است.

عزیزم، امیدوارم خداوند شما را به سلامت و خوش در پناه خودش حفظ کند. [حال ] من با هر شدتی باشد می‌گذرد؟ ولی به حمدالله تاکنون هرچه پیش آمد، خوش بوده و الان در شهر زیبای بیروت هستم.

حقیقتا جای شما خالی است، فقط برای تماشای شهر و دریا خیلی منظره خوش دارد. صد حیف که محبوب عزیزم همراهم نیست که این منظره عالی به دل بچسبد.

در هر حال، امشب، شب دوم است که منتظر کشتی هستیم. از قرار معلوم و معروف ، یک کشتی فردا حرکت می‌کند، ولی ماها که قدری دیر رسیدیم، باید منتظر کشتی دیگر باشیم. عجالتا تکلیف معلوم نیست، امید است خداوند به عزت اجداد طاهرینم، که همه حجاج را موفق کند به اتمام عمل. از این حیث قدری نگران هستم، ولی از حیث مزاج بحمدالله به سلامت.

بلکه مزاجم بحمدالله مستقیم تر و بهتر است. خیلی سفر خوبی است، جای شما خیلی خیلی خالی است. دلم برای پسرت [سیدمصطفی] قدری تنگ شده است. امید است که هر دو به سلامت و سعادت در تحت مراقبت آن عزیز و محافظت خدای متعال باشند. اگر به آقا [پدر همسر امام] و خانم‌ها [مادر و مادربزرگ همسر امام] کاغذی نوشتید، سلام مرا برسانید.

من از قبل همه نایب الزیاره هستم. به خانم شمس آفاق [خواهر همسر امام] سلام برسانید و به توسط ایشان به آقای دکتر [علوی] سلام برسانید. به خاور سلطان و ربابه سلطان سلام برسانید.

صفحه مقابل را به آقای شیخ عبدالحسین بگویید برسانند.

ایام عمر و عزت مستدام. تصدقت. قربانت؟ روح الله

***

تکرار مکررات!!!: ... بعضی چیزا هیچوقت تکراری نمی شن...

 هرچه زیبایی خوبی که دلم تشنه اوست

مثل:

گل،صحبت،دوست

مثل،پرواز،کبوتر،می و موسیقی،مهتاب و کتاب

کوه،دریا،جنگل،یاس،سحر

این همه یک سو

یک سوی دگر.....چهره ی همچون گل تازه ی تو!

دوست دارم همه را لیک

هیچ کس را نه به اندازه ی تو
  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۵)

سلام
با اینکه چندین بار این نامه رو خوندم دوباره خوندش یه حس خاصی بهم میده.
یه حس خیلی خیلی خوب



بعدشم کم پیدایید؟ چه می کنید با امتحانات.البته برای ما کم پیدا هستیدا.تو نت حضور دارید اما به ما کم لطفی می کنید
عالی بود..........
سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب
های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت
جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر
بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی
سلام
وبلاگ جنگ فقرو غنا با رویکردی تازه در عرصه وبلاگ نویسی
آمدی نظر یادت نره
سلام
خیلی ممون که این پستو گذاشتین.
ای کاش همه مثل امام با همسرانشون رفتار کنن
سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما
مطالب خوبی داری.
به من هم سر بزن.
http://fereshteye-royaha.blogfa.com
مطالب خوبی داری.
به من هم سر بزن.
www.lolohacko.blogfa.com
  • یه بچه شیعه
  • با سلام
    وبسایت گروه فرهنگی مذهبی صراط مستقیم با:
    نرم افزار پرتابلی یاس کبود
    به روز است
    منتظر شما هستیم
    سلام
    خدا قوت
    به من هم سر بزن
    شما کبوتر رضوی هستی
    بنده هم کبوتر حرم
    یا علی مدد
    سلام
    دلمون و بردی حرم آقا
    ممنون
    التماس دعا
    چقدر قشنگ...
    چقدر به جا بود ...
    یاد شعرش افتادم که برای همسرش گفته بود ...
    وایییی
    واقعا یعنی رهبر یه مملکت اینجوری با خانومش حرف می زده؟
    ای خدا...
    باورم نمیشه...
    ولی خیلی حال کردم
  • نرم افزار ارسال نظرات انبوه
  • نرم افزار کامنت گذاری در بلاگفا ( اسپمر بلاگفا)

    www.tak-blogfa.mihanblog.com
    سلام دوست عزیز.وبلاگ خیلی توپی داری؟ تبادل لینک میکنی؟ اگه خواستی منو با نام ::: تکست و بیت حرفه ای ::: لینک کن بعد خبر بده با چه نامی لینکت کنم
    سلام
    با داستان قصیده عمرو عاص در وصف حضرت علی ع
    منتظر حضور سبزتون هستم
    یا علی
    اللهم العن الجب و الطاغوت
  • بالا بردن آمار100%تضمینی
  • سلام وبلاگ جالب و پر محتوایی داری
    ایول امام , خیلی باحالی امام جون , خلف صالحتم خیلی باحاله هممون فداشیم
    سلام / وبلاگتون خیلی جالبه / امیدوارم موفق باشین / اگه وقت کردین سری به کلبه فقیرانه ما هم بزنید / خوشحال میشم / منتظرتما ... یا حق
    سلام

    بیادت بودم
    سلام عزیز دل
    امتحانات تمام شد بحمد لله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • رفیق کبوتر رضوی
  • فقط اومدم یه سلام کنم و برم.....

    دلم از برایت تنگیده شده بود..

    همین..دعامون کنید-یا علی
    سلام
    دلمون هوایی صحن وسرای امام رضا شد.التماس دعا به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم.
  • قاصدکی در مرداب
  • سلام امیدورم که حالتون خوب باشه مطالبتون به دل میشینه بهتون تبریک میگم




    در انتظار قدمهای سبزتان خواهم ماند ...
  • رضا ایرانمنش
  • سلامکبوتر رضوی مطالب جالبی داری مخصوصانامه محبت آمیز امام خمینی (ره) برای همسرشان اگه خواستی مارو بلینکی با نام تبیان سبز بلینک من هم دوست دارم تو رو بلینکم با چه اسمی بلینکم؟ منتظرما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی