السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

میخوانم حمدی برایت تا بخوانند حمدی برایم!

چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۸۹، ۰۱:۴۸ ب.ظ

سلام مامان بزرگ خوبم

دلم واست یه ذره شده... کاشکی زودی بیام پیشت...

دیگه حوصله ی هیچ کی رو ندارم... دلم واسه مهربونی تنگ شده... دلم واسه یه دل پاک تنگ شده... یه گوش شنوا واسه شنیدن درد دلام...

دلم واسه آسایشگاه سالمندان تنگ شده... چون اونا هستن که تو این دنیا فقط سراغمو میگیرین و دلشون واسم تنگ میشه...

مامان بزرگ گلم کاشکی بودی و خودمو مینداختم تو بغلتو می بوسیدم... یه بار رفته بودم یکی از این آسایشگاها... یکی از اتاقا رو چرخ زدم و با همشون خوش و بش کردم و تا خواستم بیام بیرون سر در یه مادربزرگی رو تختش نشسته بود با اینکه چشاش خوب نمی دید تا دید دارم میرم بیرون، گفت نرو! بیا اینجا کارت دارم!... دستمو گرفت و خودشو بهم نزدیک کرد و آنچنان بغلم کرد و بوسید که یاد تو افتادم... آخه بوی تو رو میداد[گریه]...

آخرین باری که بغلت کردم و زار زار گریه کردم یادته؟... یادته اومدی تو خوابم و به مامان گفتی که مراقب کبوترم باش؟... ولی همه چی بر عکس شد!!!... چون از اون به بعد من شدم مراقب مامان!

یادته وقتی بابابزرگ سکته کرده بود نگران این بودی که بره و تنهات بذاره؟!... الان تو نیستی و بابابزرگ گلم بدجور تنها شده... خیلی غصه میخوره، ولی مثل من همه چیزو تو خودش میریزه... شاید اونم مثل من یه گوش شنوا میخواد!

مثل همیشه واسم دعا کن... دوســــــــــتت دارم

  • کبوتر سپید

نظرات  (۹)

هر کس به تمنای کسی غرق نیاز است


هر کس به سوی قبله ی خود رو به نماز است


هر کس به زبان دل خود زمزمه ساز است


با عشق در امیخته در راز و نیاز اسث
سلام سلام
وبلوگت خیلی زیبا و پر محتواست دوست خوبم حیف که آمار بازدیدت پاپپن من یه راه حل خوب سراغ دارم
حتما بهم سر بزن
دوست دارت سما

[نیشخند]
و دوستی ادامه دارد حتی در دور ترین فاصله
سلام!!
وبلاگت از نظر محتوا حرف نداره اما چه خوب بود که یه قالب خوشگل هم داشتی،
وبلاگ من قصد دارد بطور رایگان قالب های شما رو به همراه یک هاست رایگان اختصاصی به قالب با طرح و نقش امام رضا(ع) تبدیل کنه.

شرایط تبدیل قالب وبلاگ شما به قالب رضوی:

1- اجازه گرفتن از طراح کد وقالب

2- قرار دادن لینک قالب در نظرات همین پست

3- توضیح میزان تغییرات وامکانات مورد نظر شما برای افزودن

4- قرار دادن لینک ما در وبلاگتون

5- فرستادن 10 صلوات جهت شادی روح امام و شهدا

در ضمن اگر از قالب وبلاگی خوشت آمد یا تحت سیستم وبلاگ نویسی دیگر بود، این وبلاگ با رعایت قانون کپی رایت آن قالب را برایتان تغییر می دهد.

راستی اگه تبادل لینک خواستی کنیم به من بگو...
و
در نامه ای به امام رضا(ع) به آدرس:
http://mahzereza.blogfa.com/page/name.aspx
شرکت کن...
سلام دوست من
وبلاگتونو دیدم ولذت بردم .وبلاگ خیلی خوبی دارین واقعا خیلی قشنگه. با اجازتون شما رو لینک کردم اگه دوست داشتین منو با نام وبلاگم (یا ضامن آهو )لینک کنید
ممنون
  • یاس مدینه...
  • وقتی که حکمران چمن باد می‌شود

    اول تبر حواله شمشاد می‌شود

    دیگر چه مکتب و چه مرام و چه مسلکی

    در گلشنی که قبله‌نما باد می‌شود

    بلبل خموش، غنچه گرفتار، گل ملول

    یعنی چمن مدینه بیداد می‌شود

    جایی که سنگ، زمزمه عشق سردهد

    آنجاست تیشه قاتل فرهاد می‌شود

    یک عمر آن که بود مجلد به جلد دوست

    درگیر و دار حادثه جلاد می‌‌شود

    راز قبیله را بفروشد به ارزنی

    صیدی که سر سپرده ی صیاد می شود

    ساقی بریز باده مخور غم که پیر گفت

    روزی بنای میکده آباد می شود

    محمد سلمانی
  • یاس مدینه...
  • دلم احساس غم دارد

    در این انبوه ویرانی

    کمی تا قسمتی ابری

    وشاید باز بارانی

    من که شب بودم و شب هستم و شب خواهم ماند

    به امیدی که تو فانوس شب من باشی
    سلام

    انسان ابدی ست
    مرگ انتقال از بعدی به بعدی دیگر ست
    وقتی دلتان گرفت وقتی گوش شنوایی نیافتید کافی ست دو رکعت نماز بخوانی خدا پاسخ بنده هایش را بی پاسخ نمیذارد
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی