السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گل هایی برای حرمت...

يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۸۹، ۰۸:۰۰ ب.ظ
 

خندیدن خوب است

                   قهقهه عالی است

                                      گریستن آدم را آرام میکند

                                                                  اما لعنت بر بغض...!

پ.ن 1: سلام به دوستان رضوی

تقریبا یه هفته پیش یکی از دوستان ناآشنا و یا شاید هم آشنا! اومدن و هر چی از تو دهنشون در میومد به بنده گفتن... واقعا من این جوریم؟!... نمی گم پاک و معصومم ولی این وصله ها به بنده نمی چسبه... اصلا شاید اشتباه کردن ایشون... خدا کنه که این طور باشه... وگرنه افترا گناه بزرگیست...

پ.ن 2: قرار بود این عکسایی که یکی یکی دارم میذارم تو وبلاگو همون روز تولد آپلود کنم و بذارم تو وبلاگ... ولی باور کنین وقت کم آوردم... اگه میتونستم از تو حرم آن می شدم و میفرستادمشون... ولی دوستان مشهدی شاهدن که اون چند روز قبل و بعد از تولد خط های داخل حرم مشکل پیدا کرده بودن... پــــــــــــــــــوزش فــــــــــــــــــراوان

التماس دعا

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۷)

سلام
چی شده؟
چه خبر شده؟

  • ایمان ( باران بی ابر )
  • سلام
    مطلبت خیلی عالیه
    مخصوصا اونی که با فنت درشتر نوشتی

    آیا درخت صدای شکسته شدن کمر برگ را در زیر پای رهگذرها می شنود ؟؟
    برگی که بدون هیچ چشم داشتی حتی بعد از مرگ ،
    خاک می شود تا درخت قوت بگیرد ؛
    آه که درخت چه دوست (دوستان) خوبی را از دست داد.


    یا علی

    پاسخ:
    تمام مطلبم همون متنی بود که با فونت درشت نوشتم!!!
    سلام دوست من یه پیشنهاد برای شما داریم لطفا به وبلاگ ما سری بزنید
    سلام

    زیارت قبول

    برا ما هم دعا کنید

    سلام برسون

  • پرتو برای تو
  • ایا به دنبال محصول خاصی هستید ؟
    ایا برای نصب و پشتیبانی مشکل دارید ؟
    ایا به دنبال استودیو برای صدا گذاری با تجهیزات کامل هستید ؟
    گروه نرم افزاری پرتو با بزرگترین بانک نرم افزاری ، جدیدترین محصولات نرم افزاری ارائه می دهد .
    شماره تماس : 66908407_021
    سلام به کبوتر رضوی

    کی چی بهتون گفته ؟
    راستی من شاهد شما سه چهار روز بود که خطها مشکل دار بود


    یا علی ع

    سلام

    دنیای مجازی این چیزها را هم دارد
    مثلا اگر از وبگذر مرا رد گیری کنی میبینی از امریکا نظر دادم در حالی که من ایرانم سرجای همیشگی
    زیاد به این ردیابی ها اعتماد نکن. نرم افزارهایی هست که میتونه آیپی عوض کنه و با ای پی شخص قربانی در وبلاگت نظر بده تا باعث ایجاد اختلاف و فتنه شود

    سلام نفستون حق....وقتی وبتونو دیدم داغ دلم تازه شد... التماس دعا

    پاسخ:
    درست میشه ان شا الله
    سلام
    فکر کنم کار حسین باشد
    چون شما در متن وبلاگتا اشاره ای به کامنت نکرده اید و گفته اید:"ر چی از تو دهنشون در میومد به بنده گفتن.."
    به فعل گفتن توجه شود
    حال از حسین باید پرسید:شما از کجا فهمیدید که منظورم کبوتر رضوی کامنت بوده؟
    حسین مجبور به اعتراف خواهد بود
    نتیجه: حسین مجرم میباشد
    نتیجه نهایی: من کارآگاه خوبی هستم یا خواهم شد
    نتیجه نیمه نهایی: چقدر حال میده مچ گیری و گرفتن اعتراف

    سلام
    خدا رو شکر من که نبودم.


    خوبی؟
    عکسات محشرند

    سلام به اهالی خراسان
    سلام به آقای غریب

    عکست عالی بود..
    ای کاش منم همونجا خونه داشتم و هر روز آقا رو میدیدم..
    ای کاش حداقل لایق خدمتگذاری بودم و هر از چندگاهی میومدم..

    شما نمیدونین که چه طور میشه خادم امام رضا شد؟
    راستی آپم ..قلم رنجه بفرما آبجی.

    یاحق.

    میدونی کبوتر رضوی
    به نظر تو واقعا کسایی میرن به حرم امام رضا که خود امام رضا میطلبتشون؟
    به نظر تو اون همه دختر و پسر و مرد و زن که ساکن مشهدن و به راحتی ماهی یه بار میرن زیارت لیاقت داشتن؟ که امام رضا طلبیدتشون؟
    یعنی مشهدی ها انقدر پاک اند؟
    و من نه؟
    دلم از امام رضا گرفته میشه اگه همه اینا دست خودش باشه!
    اگه بین من و اون همه مشهدی همیشه اونا رو انتخاب کنه دلم ازش میگیره!!!!!!
    اما شاید اینا دست خودش نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    با اجازه لینکت میکنم !
    منو بد جور هوایی کرد وبلاگت !
    دلم امام رضا رو میخواد و حرمش رو!

  • از هر شاعر شعری
  • تلاش هایتان برای شاد کردن علاقمندانش مورد رضا وقبول خود خود خود مولایم ...

    پاسخ:
    ممنون از لطفتون
    سلام .لطفاخودتون رو بیشترمعرفی کنید.واطلاعاتی درموردنویسندگان اگر امکانش وجودداره.

    سلام. دوست عزیز
    وبلاگ زیبایی دارید.به ماهم سربزنید.راستی اگر با تبادل لینک موافق هستید مارو بانام قرآن کتاب راهنما لینک کنید سپس به ما خبربدهید تا شما را با هرنامی که بگید لینک کنم.
    راستی شما می توانید در تالارگفتمان سایت ما عضو شوید ومطالب خودرا بانام خود درج نمایید
    منتظرحضورتون هستم

    سلام گل دختر !
    بابا چه قدره ما رو خشن فرض کردی!!!!! چرا؟!

    خیلی خوبه که مقدماتش رو فراهم کردی ..گرچه فکر کنم شما استادی دیگه.

    یاحق.

    اگه آره،پس همین الان آب دسستونه بزارین زمین بیاین تو اکیپه باحال با بچه های باحاله کومه
    سرزمینه مجازیه کومه به شما این اطمینانو میده باعثه خوشحالیو سرگرمیه شما میشه و خنده رو رو لباتوون مینشونه
    منتظر پیوستنتون به بروبچ کومه هستیم
    www.coome.ir : وبسایت سرزمین مجازی کومه
    www.coome.ir/forum تالار و انجمن های کومه:
    www.coome.ir/chat چت کومه:
    www.coome.ir/upload ارسال پیام های عاشقانه به عزیزانتان :
    www.coome.ir/message ارسال پیام های عاشقانه به عزیزانتان :
    و....
    سلام
    در دنیای امروز انواع و اقسام تستها برای شناخت افراد از خودشان و دیگران موجود است که شاید بعضی از آنها ظاهر خوشایندی نداشته باشند و یا حتی مسخره و مضحک به نظر برسد.
    اما برای همه اینها روانشناسان زحمت کشیده اند ، حتی اگر درست نباشد نباید زحمت دیگران را زیر یک علامت سوال به اندازه دنیا برد.
    با این دید که آیا من که این تحقیق را زیر سوال برده ام علم به این کار دارم و یا صاحب نظر هستم؟

    پس از این مقدمه به یکی از تستهای روانشناسی اشاره میکنم که بنده خودم چند بار در مورد دیگران تست کردم جواب داده است.
    منتظر حضور گرمتان می مانم
    یا حق
    با سلام
    شما در سایت اسوق می توانید درج آگهی کالا و خدمات و همچنین خرید کالا بکنید
    برای درج آگهی وارد سایت http://agahi.esogh.com
    و برای خرید کالا وارد سایت http://www.esogh.com
    با تشکر مدیر سایت اسوق
    سلام سلام...
    قابل توجه مدیران وبلاگ ها و سایت ها...

    آیا آمار وبتون پایینه؟
    آیا سرمایه چندانیبرای تبلیغات ندارید؟
    آیا به دنبال بالا رفتن آمار وبتون و همچنین رتبتون تو گوگل هستید؟

    پس تا دیر نشده به سایت ما بیاید.اسپمر بلاگفا ( ورژن جدید و فعال شده ) فقط تا روز شنبه 4500 تومان با
    پشتیبانی کامل و رایگان.

    برای مشاهده سایت فعلا از مرورگر Internet explorer استفاده کنید.
    منتظر حضورت گرمتون هستیم...
  • عین صاد میم
  • سلام
    عکسها زیبا بود
    یاعلی
    چه عکس های قشنگی .. زیارت قبول

    از آدم ها دلگیر نشو دل هاشون گرفته است ...

    سلام گلی سر زدم اما کامنت نذاشم
    خوبی سلامتی
    سلام.عااااااااااااشق امام رضام.به منم سر بزنید.از تبادل لینک خوشحال میشم.
    سلام
    وب قشنگی داری
    ممنون میشم به منم سر بزنی
    اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با عنوان

    کار در منزل

    لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
    منتظرم
    مرسی
  • بر بال فطرس
  • سلام دوست عزیز

    افتخار میکنم که نام فطرس را با خود حمل میکنم و برای رضایت دل اربابم دل دوستدارانش را شاد میکنم.


    بــــــــر بال فـطـــــــــــــرس


    جدیدترین و بهترین های مداحی، نرم افزار و ...

    برای اطلاع از بروزرسانی وبلاگ در خبرنامه عضو بشین

    یا علی
    سلام کبوتر جان
    اولا چند روز بود که نمی تونستم کامنت بذارم.اعصابم خررررررررررررررد شده بود الانم انقدر ذوق می کنم می تونم بنویسم.
    دلم برات تنگ شده پانیا
    و ثالثا مام بیایم همچین پستایی بذاریم که نظراتم بره بالاشوخی کردم
    عکسات...دلم....
    آخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی