السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حکایت من و کفشم!

سه شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰، ۰۲:۰۰ ق.ظ

رفتن به مشهد و زیارت امام رضا خودش خاطره ای هست فراموش نشدنی .وقتی برای اولین بار رفتم امام رضا قسمتم نشد زیارت کنم تا روز آخری وقتی روز آخری تنهایی رفتم زیارت تنها بودم کفشمو گذاشتم دم در وقتی داخل شدم در اثرهجوم جمعیت حالت ترس عجیبی داشتم هر چه بود رفتم داخل دیدم جیغ و داد خیلی زیاده رفتم جلو دستم به ضریح خورد  از بین جمعیت اومدم بیرون ولی کفشم دم در صحن نبود حدود 7 یا 8 بار صحن را با پای برهنه دور زدم ولی اصلا کفشم نبود تا اینکه یک خانم اونجا بهم گفت تو چه صحنی اول اومده بودی گفتم آزادی گفت عزیزم اینجا صحن انقلاب از صحن انقلاب دراومدم رفتم صحن آزادی کفشم قشنگ دم در بود ولی خداییش از اینکه چند بار پای برهنه صحن امام رضا (ع) را دور زدم خیلی خیلی خوشحالم و به خودم می بالم که این قسمت نصیبم شد

خاطره از هستی خانوم

اعتکاف

 

 

پی نوشت: اگه میخواین ایام اعتکاف با هزینه آقا مشهد باشین یه پیام خالی به 30000008 بفرستین و فرم ارسالی رو پر کنین. ان شا الله تو قرعه کشی اسمتون در بیاد.

لینک نوشت: عکس هایی از مراسم اعتکاف در حرم امام رضا(ع)

هک نوشت: یکی وبلاگمو هک کرد و تمام پستامو از تاریخ ۸ آبان به بعد رو حذف کرد! فقط چندتا از پستامو تونستم از تو هیستوریم در بیارم و مجددا بذارم. ایشون همون فردی بود که تو پست "گل هایی برای حرمت... " ازشون یاد کرده بودم! دوشنبه یه چیزایی گفتن و رفتن. امروز که چهارشنبه باشه هم دوباره یه حرفای دیگه. و بالاخره در بعدازظهر چهارشنبه-۲۱ اردیبهشت اقدام به حذف پستهایم کردند! کاشکی میگفتن هدفشون از این کار چیه. ما اینجا نه سیاسی حرف میزنیم و نه با کسی دعوا و مشکل داریم.

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۶)

عالــــــــــــــــــــــــــــــی
سلام خیلی زیباست نوشته هاتون.
سلام خوش حال میشم به منم سر بزنی ونظر بدی
دیگر نگویمت که بیا دست من بگیر
گویم گرفته ای ز عنایت رها مکن

به نیابت از مولایمان صاحب الزمان(عج)
سلام
چه بد
انشاالله هک شدن آخرتون باشه !!

یا علی
خوب چرا رمزشو عوض نمی کنی؟
منم آپم بیا ببین بگو چی کار کنم
عالی بودمنتظرتونم
سلام کبوترا خوبین ؟ آخرش نگفتین نر هستین یاماده ؟ اونبار چندتا پستت هک شد .دفعه دیگه که بیام همه بلوگت پریده و بلوگ دخترجوون ایرووووووووونی .دخترک خیارفروش
پاسخ:
خداااااااااااااا
سلام
یاامام رضا(ع)
سلام چطوری ؟ خوبی ایا؟
ادرس وبی چیزی ازش نداری؟
اگه داری بده تا یه کاریش بکنیم...
ادمهای عوضی زیاد پیدا میشند...
و..ممنون که راجع به اعتکاف گفتی.چه حالی داره تو حرم امام رضا...
و...
عطر عطش وبلاگم رو پر کرده...
سلام

درجواب میثم
من نرم

حالا اگر میتونی بیا وبلاگ به هک خودم جایزه میدم برات
سلام

وبلاگ خوب و قشنگی داری.

به ما هم سر بزن.
  • http://gatch.blogfa.com
  • http://gatch.blogfa.com
    سلام جالب بود حالا خوش به حال خودم که خونمون با حرم اقا پیاده 5 دقیقه فاصله داره
    وبلاگ یک پسر بد
    سلااااام دوست عزیزم وبت عالیه

    خوشحال میشم پیش منم بیاین


    منتظر حضور گرمتون هستم
    WWW.HamNava.Goo.IR


    بهترین شعر ها و دکلمه ها
    *.¸.*´
    ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
    _____****__________****
    ___***____***____***__ ***
    __***________****_______***
    _***__________**_________***
    _***________________***
    _***______مشتاق نیم نگاهی_***
    __***_______هرچند گذرا____***
    ___***_________________***
    ____***______________ ***
    ______***___________***
    ________***_______***
    __________***___***
    ____________*****
    _____________***
    ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*

    منتظرم...
    سلام
    من قرار بود هفته پیش با دوستام برم مشهد که ..
    چشمتون روز بد نبینه
    آبله مرغان گرفتم و موندم خونه
    انقدر دلم سوخت ....
    سلام
    بروزم با "بهجت عارفان"
  • عشقستان اسماعیل

  • سلام
    حرف زیاد دارم اما نای گفتن ندارم
    دلم برات یه ذره شده
    همیشه دعا گوت هستم تو حرم
    سلام
    خوشا به سعادت...
    من هنوز نتونستم ضریحشو ببینم از نزدیک...
    احساس مظلومیت خاصی کردم
    سلام دوست من عالیه ...
    بهتر از این نمیشه
    واقعا وبلاگت قشنگه
    به وب منم بیا
    منتظرتووووونم.
  • کسی که هیچکس نبود
  • دوست عزیز سلام
    سر نمازاتون برای منم دعا کنید شاید به واسطه شما آدم های خوب، خدا یه نگاه هم به من کنه... برام دعا کنید
    خوش به حالتون
    داشتم صفحه ای که باز کرده بودمی می خوندم و از حس قشنگش لبریز شده بودم.دلم گرفت یه دفعه...
    اومدم اینجا و بازم امید...
    امید
    امید



    راستی رفتی؟خوش گذشت؟
    سلام خیلی ساده واست نوشتم
    وبلاگ خوبی داری آمار بازدید زیاد باعث بالا بردن اعتبار وبلاگت میشه
    من 2 تا چیز واسش دارم 100% تضمینی
    خوشحال میشم یه سر بهم بزنی یه 5 دقیقه ای وقتتو صرف خوندنش کنی
    مطمئنم به دردت میخورهو خوشت میاد
    منتظرما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی