السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

این الرّجبییون ؟

جمعه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۳۳ ب.ظ

خدایا!

خدایا مهربانیت را نظاره می کنم هر لحظه تا همیشه

خدایا می بینم رحمت هایی که از سویت برایم به ارمغان می آیند

سو سو می زنند آرزوهایمان برایمان

آری من اینجایم؛ امشب دستهایم را دراز میکنم رو به آسمان پر رمز و رازت و  سوگند می دهمت به اسماء جمیل و با عزمتت که امشب عرش و فرش پر است از لمس این اسماء ناب

که ای معبودم

ببخش بر من از هرآنچه تو خود بر بهترین بندگانت بخشیده ای...

من اینجا منتظرم هر لحظه تا همیشه...

 

پی نوشت: دوستان التماس دعا از همگی،برای کبوتر ها و غیر کبوترهای مسلمان!

عکس پست:        

  • کبوتر سپید

نظرات  (۹)

ایشالله به ارزوهای قشنگتون برسید...
salam

میخواستم اگه موافق باشید با هم تبادل لینک کنید

من سایتمو 3 ماه زدم
رزی 20 تا پست جدید میریم توش
ایندکس گوگلش 54000 هست
بک لینک گوگلش 8 هست
ورودی گوگلش روزانه 1000 هست
امار هم 5000 هست

اگه موافق به تبادل لینک هستید

منو با نام
پاتوقستان
http://www.patoghestan.com

لینک کنید و بهم میل بدید تا شمارو در عرض 4 ساعت لینک کنم

ممنونم
بای
d
  • تنهاترین تنها
  • سلام
    وبتون خیلی قشنگه
    واسه امشب و کلا این ماه عزیز التماس دعا
    سلام

    در شب آرزوها التماس دعای خیرتان را دارم.

    شاد و رستگار باشید.
    شب آرزوهاست بیا دعا کنیم برای آن کودکی که در آن سوی پهناور زمین امشب را گرسنه خواهد خوابید. و برای آن بیماری که فردایش را کسی امیدوار نیست. بیا از خدا بخواهیم رنج های آدمی را بکاهد و آرامش او را بیافزاید.
    آمین
    سلام.من زهراایزد هستم.منو نمیشناسی ولی من ازتو سایت نرگس جون اومدم تو سایتت.نارا حت نمیشیکهاسم سایتت رو تو سایتم نوشتم لطف کن توهم اگه دوست داشتی بنویس
    پاسخ:
    ممنون
    درستش کردم عزیزم. دیگه نگران نباش خوب
    غیرکبوترهای مسلمان ؟!!یعنی ...
  • فرهنگسرای بهشت

  • ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی