السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

میلاد پر مهرت مبارک

يكشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۲۲ ب.ظ

 چند روزی بیشتر به میلاد مولود کعبه امیر المومنین علی (ع) نمانده ،  هیچ وقت نمی شود از علی (ع) گفت و حضور فاطمه  (س) را در کنارش حس نکرد

همیشه در کنار تبریک هایم دوست دارم دعا کنم نه برای خودم که برای همه مان ؛ دعا هایم این بار متفاوت است

پدرم را خیلی دوست دارم و بر دست هایش بوسه می زنم و روزش را تبریک می گویم و برای همه پدران سرزمینم آرزوی سلامتی می کنم ، اما می خواهم دعایم برای همه پدر ها و مادر ها باشد؛

دعایی از سوی ما بچه ها برای قلب های مهربان پدران و مادرمان :

خدای خوبم

 کمک کن با پدر و مادرم مثل مادری مهربان با بچه اش رفتار کنم

کاری کن انجام دادن خواهش های  آنها به نظرم از خواب آدم خسته شیرین تر و از جرعه ای در کام تشنه گواراتر باشد. آرزوی آن ها بشود آرزوی من و خوشحالی آنها از خوشحالی خودم برایم مهمتر باشد....

هر کار کوچکی برایم می کنند به نظرم بزرگ  و هر کاری برای آنها می کنم به نظرم کوچک بیاید

صدایم را پیش آنها آهسته کنم و رفتارم نرم باشد.دلم را از محبت شان پر کن واخلاق مدارا و رافت به من بده.

خدایا به آن ها به خاطر تربیت کردن من پاداش بده و به ازای هر رنجی که برای محافظت من در کودکی کشیدند به آنها اجر...

آمین یا رب العالمین

پ.ن :  برداشتی آزاد از مناجات امام سجاد (ع)

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۱)

  • کبوتر رضوی
  • کبوتر جان ممنون از پستت
    سلام
    .
    .
    .
    آمین ...
    خیلی خوبه عزیزم


    اعیاد ماه مبارک رجب بر شما مبارک
    جانم فدای آقا امروز صبح پابوسش بودم
    به ماهم سر بزنید یه هیات مجازی داریم
    شاید همشهری باشیم
    اگه دوست دارید تبادل لینک کنیم
    سلام بر کبوتر سپید و کبوتر رضوی
    بسیار زیبا بود و منم میگم الهی آمین
    موفق و شاد باشید


    سلام .چرا وبتون سوت و کوره ؟ چی شده عزیز؟
    خدا به کبوتر سپیدتان اجر بدهد که پست میگذارد برای وب به این خوبی وگرنه چه میشد؟ کبوتر سپید ممنون که می نویسیدو کبوتررضوی تنها نیست!
  • انجمن گفتگوی خادمین
  • * ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است / ما بر آنیم که این ذکر جهانی گردد *

    ضمن عرض سلام و تسلیت ایام سوگواری حضرت زینب کبری - س –

    به اطلاع شما می رسانیم که

    انجمن گفتگوی خادمین

    در شب ولادت حضرت امیرالمونین علی - ع –

    با هدف گسترش فرهنگ مهدویت تاسیس شد.

    لذا از شما دعوت میکنیم به عنوان یکی از خادمین امام عصر - عج –

    فعالیت خود را در انجمن شروع کنید.

    امید است تا با عنایت امام زمان - عج – و حضور فعال شما

    به هدف اصلی منتظران برسیم .
  • منتظر...پاسدار
  • ممنون

    استفاده کردیم
    ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی