السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء

يكشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰۷:۴۱ ب.ظ

اینم از عکس ها

مهدیه1

مهدیه2

مهدیه3

مهدیه4

مهدیه5

مهدیه6

 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۴۳)

  • کبوتر رضوی
  • سلام
    لازم به ذکر است که این پستی اشتراکی بود!

    کبوتر جان عالی بود
    ممنونم با اینکه کلی کار داشتی این پست رو گذاشتی
    ممنون

    ان شا الله حاجت روا شی

    دوستان دعا بفرمایید واسه این کبوتر دوست داشتنی
  • دامنه رایگان 10r.ir
  • دامنه رایگان irادرس وبلاگ خود را کوتاه و زیبا کنید تا بازدید کنندگان شما با یک نگاه ادرس وبلاگ شما را برای همیشه به خاطر بسپارند
    سلام
    وب خوبی دارین
    خوشحال میشم بهم سر بزنین
    یه نظرسنجی هم هست حتما شرکت کنین
    برای تبادل لینک حتما خبرم کنین
    یاعلی
    سلام بازم سلام اگه به دنبال یه خرید آسون و با کیفیت و با قیمت مناسب هستین یه سری به بازر اینترنتی بزن که نشونیش رو بهتون میدم . شک نکنین که میتونین بهترین خرید رو داشته باشین میگین نه ؟ خوب یه سر بزنین تا خودتون ببینین . www.1bazar.net
    من رقص دختران هندی را از نماز پدرو مادرم بیشتر دوست دارم
    چون ان دختران با عشق و علاقه می رقصند اما پدر و مادر من از رو عادت
    به سه چیز در دنیا دل نبندید اول غرور دوم دروغ سوم عشق
    چون با غرور می تازید با دروغ می بازید و باعشق می میرید
    دکتر علی شریعتی
    -----------------------
    سلام. زود بدو بیا که عمر آدم ها کمه هااااااااااا. تا تموم نشده عمرت (خداکنه 100 ساله دیگه سالم و سرزنده باشی) بدو بیااااااااااااااااااااا بروزیدم
    سلام. امسال من دوبار به زیارت امام رضا (ع) رفتم . بار دوم اواخر ماه رجب بود من هم خاطراتی از سفر دوم ام داشتم که اون را تحت نام زائر امام رضا در وبلاگم به ثبت رساندم. تازه گی ها هم خیلی دلم هوای کربلا رو کرده بود که بامداد امروز تو رویا بین خواب و بیداری به اونجا رفتم و حال عجیبی دارم که نمی توانم درباره اش حرف بزنم.
    به هر حال براتون آرزوی موفقیت می کنم
    قال رَسُولُ اللّهِ - صَلَّی اللّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ - : لا تُضَیِّعُوا صَلاتَکُمْ، فَإنَّ مَنْ ضَیَّعَ صَلاتَهُ، حُشِرَ مَعَ قارُونَ وَ هامانَ، وَ کانَ حَقّاً عَلی اللّهِ أنْ یُدْخِلَهُ النّارَ مَعَ الْمُنافِقینَ.

    رسول خدا - صلی الله علیه و آله - فرمود: نماز را سبک و ناچیز مشمارید، هر کس نسبت به نمازش بی اعتنا باشد و آنرا سبک و ضایع گرداند همنشین قارون و هامان خواهد گشت و حقّ خداوند است که او را همراه منافقین در آتش داخل نماید.
    پاسخ:
    ممنون... کاش همه میخواندند!
    درد بیکسی دوا نداره

    غم بی پناهی شادی نداره


    به درد من نخند

    امروز من نیاز به اشک چشمانت دارم ان بلورهایی که دل خدا را هم به رحم میاره


    بیا دوست من بیا دست ناتوانم بگیر مرا با خودت از این فرش به عرش ببر


    شاید گمشده ام را با کمک هم بیابیم.پدر پیرم را که سالها است ازش بی خبریمو

    فقط خدا میدونه چه دردیه


    بیا با من به همراهیت نیازدارم مرا در این تنهایی تنها مگذار.

    درد بی پناهی زنده بگورم کرده مرا نمی بینی بیا

    بیا ومرا با دعایت یاری بده.

    بابام برگرده.شکستم وشکستم.سیلی وتازیانه خوردم یاد که میافتی؟


    زینب !پس عباس را صدا بزن غیرتش قبول نمکند خواهرش داد بخواهد واو بنشیند


    گرچه دست ندارد



    یا علی کمک. کمک خدا .خدایا کمک دردم تودانی



    دوستان ما را یادی کنید


    کمکم کنید........
  • طرح ویژه قاصدک
  • با سلام خدمت شما مدیر عزیز

    بر اساس طرحی که شرکت ما برای وبلاگ نویسان و
    مدیران سایت ها و وبلاگ های مذهبی دارد پنل های
    طلایی شرکت ما که به مبلغ 100000 تومان

    می باشد را به طور رایگان در اختیار شما وبلاگ
    نویس عزیز قرار می گیرد.

    لازم به ذکر است که هزینه ی ارسال پیامک بر
    اساس تعرفه ی مخابرات می باشد.

    برای مشاهده ی امکانات به آدرس زیر مراجعه کنید:

    http://spadsms.ir/pages/ghasedak

    برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره ی خرید با
    آیدی یاهو زیر ارتباط برقرار کنید:

    آیدی یاهو اپراتور : spadsms

    لازم به ذکر است که این طرح تا زمان محدودی

    اجرا می شود.
    سلام
    قبول باشه.
    سلام

    خوبی

    بگذار رگ گردن بسیجی را در خیابان بزنند!

    توأم با داغی هوا، بازار بسیجی کشی هم داغ است بحمدالله! که این دم نوحه بسیجی ها در شب عملیات والفجر ۸ که "بسیجی جان فدا می آید / سوی کرب و بلا می آید" هنوز هم از بسیجی شیر می سازد و خط می شکند. اما برادران قوه ...! شما آسوده نخوابید و بدانید که ما یقه شما را در پیشگاه خدا خواهیم گرفت. اینجا از شما توقعی نداریم و صلاح هم نمی دانیم توقعی داشته باشیم!

    به امید ظهور

    صلوات
    پاسخ:
    بگذار بزنند...
    سلام خیلی خوب بود لذت بردم
    موفق باشی
  • صالحون(پادگان جنگ سایبری)
  • سلام
    منتظر حضورتان هستیم...
    سلام دوست عزیز
    کاش مشهد بودم
    یک ماه پیش برای اولین بار آقا منو طلبید و مشرف شدم مشهد
    اینقدر حس و حال خوبی بود که هر روز هر روز دلم برای اونجا تنگ میشه
    آرامشی که اونجا داشت هیچ جای دیگه نظیرش رو ندیدم
    اونجا یه تیکه از بهشته با آدمای بهشتی
    اونجا انگار همه خوبن و مهربونتر
    کاش آقا دوباره منو بطلبه خیلی زود دلم براش تنگه ....التماس دعا
    به نام خدای تنها و در همین نزدیکیا
    وبلاگتون خیلی زیباس و با اجازه لینکتان کردم. من تازه کارم خوشحال میشم به کلبه محقرم در سفرپیش رویتان جهت رفع خستگی سری بزنید و برای پر رونق کردنش کمکم کنید.
    پاسخ:
    ممنون از شما...
  • یک ستاره که بر زمین جامانده
  • بسم الله الرحمن الرحیم

    طرح 120 روز انس با قرآن در نیمه ی شعبان به پایان رسید و طرح بعدی 120 روز قبل از نهم ربیع الاول می باشد و ثبت نام آن از اواخر شهریور ماه شروع می شود

    اما تا آن هنگام انس با قرآن را متوقف نکنیم

    پیشنهاد ما : شرکت در طرح ختم قرآن کریم به صورت جزء به جزء

    نیت: سلامتی و تعجیل در ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و سلامتی نائب عام ایشان ولی فقیه زمان امام خامنه ای و دفع فتنه از جهان

    توضیح طرح: طرح بدین صورت است که شما یک جزء انتخاب می کنید( که قبلا کسی انتخاب نکرده) و از لحظه ی ثبت نام فرصت دارید آن را بخوانید هر وقت آن را خواندید می تونید دیگه ادامه ندید یا مراجعه کنید و یک جزء دیگه انتخاب کنید همین طور تا هر زمان که تمایل داشتید در این ختم قرآنی سهم بیشتری داشته باشید

    نکته: این طرح سقف و پایان ندارد بلافاصله بعد از تکمیل دور اول ختم دور دوم شروع میشود و ...

    برای ثبت نام به این ادرس مراجعه کنید: http://313tarh.blogfa.com/

    فکر میکنید سهم شما ازین طرح قرانی چقدر باشه و در چند ختم قرآنی سهیم خواهید بود و چند نفر با واسطه ی شما و با اطلاع رسانی شما در این طرح شرکت کنند؟

    راستی اگه تصمیم گرفتید ختم های قرآنی ماه رمضان تان را به این نیت بخوانید به ما اطلاع بدید تا ختم قرآن شما هم جز تکمیل کننده های این طرح ها باشه

    التماس دعای فرج
    به امید ظهور
    بسم الله الرحمن الرحیم
    با عرض سلام خدمت شما مدیر محترم وبلاگ
    بدینوسیله از شما دعوت می نماییم به شبکه مجازی ارزشی ها به آدرس زیر سر بزنید و در صورت تمایل و صلاحدید خود ما را با درج لینک یا لوگو در راه انتشار و اهتلای فرهنگ اسلامی یاری بفرمائید . انشاء الله شهدا شفیع روز محشرمان باشند .
    WWW.ARZESHIHA.IR
    درضمن به پایگاه خبری ما نیز حتما سر بزنید.
    WWW.NEWS.ARZESHIHA.IR
    سلام دوست عزیز
    شما اهل مشهد هستید؟ تورو خدا واسه من هم رفتید حرم دعا کنید
    3ساله که مشهد نیومدم دلم داره پر میزنه
    دارم دیوونه میشم
    من هم اینجا واسه شما تو حرم حضرت معصومه دعا میکنم
    ب وبلاگ من هم سر بزنید
    خوشحال میشم
    موفق و سربلند باشید
    یاعلی
    بسم الله الرحمن الرحیم

    لطف بفرمایید در صورت تمایل در طرح ختم سوره ی مبارکه ی الرحمن نثار روح شهدا و درگذشتگان شرکت بفرمایید .

    مثل همیشه تعداد مد نظر را در بخش نظرات ذکر بفرمایید و تعداد مد نظر را تا غروب روز جمعه ۷/۵/۱۳۹۰ قرائت نمایید.

    التماس دعا
  • مصباح بلاگ
  • ................::::::::::::::::::::مجمع وبلاگ نویسی مصباح::::::::::::::::::................
    "دعوت نامه"
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم وبلاگ.
    ضمن آرزوی موفقیت به شما نویسنده محترم ، لازم به ذکر است که مجمع وبلاگ نویسی مصباح یک گروه ارزشی وبلاگ نویسی است که ندای(( این عمار)) را لبیک گفته و در سال همت مضاعف و کار مضاعف(آبان 1389) شروع به کار کرده است. ما بر آنیم تا این فضای مجازی را مملو از فرهنگ ناب اسلامی و ارزش های دینی کنیم و در این راه رهنمود های مقام معظم رهبری را نقشه راه خویش کرده ایم و تا ظهور موعود بر آنیم که این پرچم را سرافراز نگه داریم.
    برخی از فعالیت های مجمع وبلاگ نویسی مصباح:
    1. فراخوانی ، گرد همایی وعضویت وبلاگ های ارزشی ، سیاسی ، مذهبی و... در مجمع وبلاگ نویسی مصباح.
    2. به نمایش گذاشتن وبلاگ های فوق الذکر در مجمع و دیگر وبلاگ اعضاء(در قسمت نظرات اعضاء).
    3.اطلاع رسانی و تبلیغات از طریق ارسال پیام کوتاه به تلفن همراهتان.
    4. به نمایش گذاشتن مطلب برتر اعضاء (از نظر نوع نویسندگی،موضوع انتخابی،تعداد نظرات و ...) در وبلاگ مجمع مصباح و دیگر وبلاگ اعضاء.
    5. درج وبلاگ های به روز شده در مجمع وبلاگ نویسی مصباح.
    6. ثبت مطالب به وسیله خودتان در وبلاگ گروهی مصباح.
    7. ارسال مطالب برتر اعضاء در بیش از صد ها وبلاگ به وسیله کامنت گذاری به صورت انبوه
    8. و دیگر فعالیت ها . . .
    همچنین از دیگر مزیت مجمع وبلاگ نویسی مصباح این است که با تبلیغ و انتشار مطالب شما در وبلاگ اعضاء به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای آمار بازدید از مطالب خود را افزایش دهید.
    چنانچه تمایل به ثبت نام در مجمع وبلاگ نویسی مصباح را دارید باید مراحل زیر را به صورت دقیق و کامل انجام دهید:
    1. به آدرس مجمع وبلاگ نویسی مصباح رجوع نمائید: http://mesbahbloggers.blogfa.com
    2. فرم عضویت را کامل و دقیق پر نمایید.
    3. لوگوی مجمع را در وبلاگ خود قرار دهید.
    4. نام مجمع وبلاگ نویسی مصباح را (به صورت کامل) در قسمت پیوندهای وبلاگتان قرار دهید.
    بعد از گذراندن مراحل فوق الذکر، در قسمت نظرات مجمع ما را آگاه سازید تا وبلاگ شما در مجمع وبلاگ نویسی مصباح فعال نمائیم.
    موفق و موید باشید.
    سلااااااامچه وبلاگ قشنگی داری.اگه دوست داری با هم تبادل لینک کنیمما رو به اسم همه چیز از همه جا لینک کن و خبر بده تا لینکت کنم.
  • کفتر ایوون طلا
  • سلام...مطلبت عین همیشه زیبا و دوستداشتنی بود..پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک و بهت تبریک میگم..آپم..خوشحال میشم بهم سر بزنی..منتظرتم..التماس دعا
    پاسخ:
    منم تبریک میگم. التماس دعا
    سلام دوست عزیز
    وبلاگ زیبایی داری
    خوشحال میشم بهم یه سری بزنی.

    منتظرتم

    بای تا های
  • مصباح بلاگ
  • ................::::::::::::::::::::مجمع وبلاگ نویسی مصباح::::::::::::::::::................

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم وبلاگ.

    ضمن آرزوی موفقیت به شما نویسنده محترم ، مصباح بلاگ بهترین مجمع جهت انتشار و گسترش مطالب وبلاگ نویسان ارزشی در دنیای مجازی می باشد.اعضاء مصباح بدون هیچ گونه صرف وقت و هزینه مطالبشان را به هزاران وبلاگ نویس نمایش می دهند.
    جهت اطلاعات بیشتر به مصباح بلاگ مراجعه فرمائید.
    سلام: می نویسم اما به امید اینکه یکی بخونه ...خوش به حالت که تو بازدیدات زیاده این نشون می ده که یکی هست که به حرفهای تو گوش کنه ...نمی دونم مشکل چیه که کسی وبلاگمو نمی خونه ...شاید به نظر تو هم خیلی چرت و پرت باشه ....به هر حال من انتظار ندارم که تو بهم سر بزنی ...اما اگه بهم سر زدی منو راهنمایی کن که چیکار کنم وبلاگم بهتر بشه...
    دامنه ی آی آر رایگان
    + فروشگاه ساز و سیستم مدیریت محتوای رایگان
    +200 مگابایت فضای میزبانی لینوکس
    +بیش از 200 محصول رایگان جهت فروش و کسب درآمد
    فقط و فقط 25 هزار تومان
    همین حالا اقدام کنید
    سلام
    دلم برای هوای اینجا و کامنت گذاری تنگ شده بود
    خواستم حال و احوالی کنم...
    البته می اومدم اما حس اظهار نظر نبود...
    دیگه کلا دلم شد قد یه سر سوزن
    الانم که می بینید چیزی می نویسم درمورد مطلبتون چیزی نمیگم
    نه اینکه نخونده باشم. نه
    دلم برای حرف زدن تنگ شده.
    برای کبوتر ها تنگ شده
    برای وبلاگ امام رضایی تنگ شده...
    سلام
    خوبی ؟
    من خوبم !!!!
    مطلب جالبی بود
    راستی طراحیه وبلاگتون قشنگه
    دمتون گرم
    این وبلاگ یه فداییه shayadshab.blogfa.com
    با یه طراحی ساده که اصلا به وبلاگ شما نمیرسه
    اما خوشحال میشم یه سر بزنی
    خداحافظ
    سلام
    چقدر دل تنگ امام رضا شدم
    یادش بخیر عید با چندتا از دوستام اونجا بودیم
    یه روز که صبح زود رفتیم حرم چقدر خوب بود هنوزم دلم واسه اون لحظه تنگ شده
    لحظه ی خداحافظی که حدود 2 ساعت نشتیم تو حرم چقدر آرومم کرد
    کاش دوباره بتونم ببینمش کاش
  • بهار نارنج
  • سلام بر ماه خوب خدا.سلام بر خوب ترین زمان.سلام بر کوتاه ترین فرصت!!!ماه رمضان!سلام خدا برتو که پیش از آمدنت دل ها به شوقت به شور می آید و پیش از رفتنت از فراق ات به اندوه!!!

    التماس دعا.
  • زهرا رود جاری
  • ماه رمضان ماه میهمانی خدا ماه مهربانی و عطوفت به همه شما مبارک باد

    التماس دعا
    پاسخ:
    برشما هم مبارک عزیز...
    سلام دوست من
    وبلاگ جالبی دارید
    به من هم سری بزنید منتظر حضور گرمتان هستم.
    اگر با تبادل لینک با پرتال تبادل لینک عصرجدید موافق هستید
    به آدرس www.asrjadid.net%25252Flinks مراجه کن.
    سلام خیلی زیباست
    من هم آپم ممنون می شم سر بزنید
  • کفتر ایوون طلا
  • سلام عزییییییییییییییییییییزم....چرا دیگه بهم سر نمیزنی؟؟؟
    سلام وبلاگه زیبایی داری
    می خواستم به دامن این دشت،

    چون درخت بی وحشت از تبر

    در دامن نسیم سحر غنچه واکنم

    با دست های پر شده تا آسمان پاک

    خورشید و خاک و آب و هوا را دعا کنم

    گنجشک ها ره شانه ی من نغمه سر دهند

    سرسبز و استوار، گل افشان و سربلند

    این دشت خشک غمزده را با صفا کنم
    سلام
    وبلاگ پرمحتوایی داری لینکت کردم.خوش به حالت که مشهدی،برای من و همه ی انسان ها دعا کن.حلول ماه رمضان هم مبارک.بهم سر بزن
    سربلند باشی
    سلام دوست عزیز....وب زیبایی داری تبریک میگم بهت...منم یه سایت گالری عکس دارم که هر روز با 10 تا پست جالب و فوق العاده دیدنی اپدیت میشه.ازت دعوت میکنم تا به گالری عکس من بیای.امیدوارم لذت ببری.با تشکرwww.ax2ni2.blogfa.comwww.mohajergraphic.ir
    سلام من اولین بار با دوستام رفتم مشهد خیلی باصفابود

    من از آقا یه چیز خواستم بهم نداد
    چرا؟

    بهش بگین ازش میخوام
    پاسخ:
    یه نگاه به پست های قبلی ما بندازین...
    هروقت دلم مشهد میخواد میام اینجا
    دعا کنید ما را به حضور بطلبند
    پاسخ:
    شما هم مارو دعا کنین...
    سلام
    با مطلب"پاسخ به سوالی درباره ی شب قدر" به روزم!!!
    منتظرتونم!!!!
    شهر الرمضان الذی انزل فیه القرآن
    با سلام خدمت شما دوست عزیز و تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان. مارو از دعای خیرت هنگام سحر و افطار محروم نکن.
    وبلاگ خیلی خوب و مفیدی داری اگه دوست داشتی و قابل دونستی یه سر هم به وبلاگ فقیرانه ما بزن.
    در ضمن اگه مارو لایق میدونی ، با نام زیر لینک کن و خبر بده که منم شما رو لینک کنم.
    ..:: دانلود مداحی و مناجات با خدا و امام زمان (عج) ::..
    تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) صلوات
    التماس دعا
    منم مث همه امام رضا رو خیلی دوست دارم اما امروز میخوام شکایت کنم نمیدونم چرا ولی وبگردی کردم تا رسیدم اینجا برا شکایت .من همه چی دارم خدارو .شوهرمو خانواده مو . ولی گاهی مثل امروز کمبود بچه قاطیم میکنه .هیچوقت به خدا شکایت نکردم همش میگم صلاحه ....بالاخره منم ادمم. صبرم حدی داره من اینها رو برا امام رضا نوشتم نه شما اصلا نمیشناسمتون .به نظرتون امام وبلاگهارو میخونه اخیش دلم سبک شد مرسی دلم میخواهد برم مشهد
    پاسخ:
    کاشکی گاهی خدارو شکر کنیم... همین...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی