السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سعیکم مشکورا

چهارشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۰، ۰۳:۵۵ ق.ظ

امروز دیگر مثل دیروز نیست

دیگر کوله بارش را بسته و رفته

تا سال دیگر ...

تا 365 روز انتظار

دیروز وقتی می خواست برود

خداحافظی کرد 

گرچه سخت بود برایمان اما

ما هم گفتیم خدا حافظ

خداحافظ  دعا های سحرهای عرفانی

که لمس می شد کرد حضور فرشتگان را

خداحافظ روزهای پرعطش اما پرعشق

خداحافظ سفره های سا ده و صمیمی افطاری

خداحا فظ شب های پر قدر قدر

خدا حافظ زمزمه های ناب جوشن کبیر در دل شب های سپید

و سلام

           سلام بر طلوع ماه شوال ....
 عید بر عاشقان الهی مبارک *التماس دعا *
  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۶)

سلام همشهری . وبلاگت عالیه. راستی عید سعید فطرو تبریک میگم. آپم.زود بیا
سلام دوست جدید من. عیدت مبارک

رویای شما برای ارسال SMS ناشناس محقق شد
با نرم افزار ارسال SMS ، کاملاً رایگان و نامحدود پیام بفرست
اگه این نرم افزار فوق العاده رو میخوای یه سر بزن
فعلاً...
  • خاک پای اهلبیت(ع)
  • این روزها در کمال ناباوری شاهدبودیم که پس از انتقاد امام جمعه محترم شهرستان تویسرکان از سوء رفتار مدیریتی در مدیریت ارشد استان ایشان با تماسی از طرف دادگاه ویژه روحانیت روبرو شد که طی آن مراتب اعتراض پیریایی؛استاندار همدان به وی ابلاغ شد.
    به امید دیدار ماه خوبیها........
    این جوری که مینویسید عید به دل ادم زهر میشه !!!
    حداقل به دل من که زهر شد و چشمام گریون
    التماس دعااااااااا
    پاسخ:
    آدم همیشه حسرت چیزایی رو میخوره که از دست رفته. ما هم همین جور. صد در صد شما هم همین جور...
  • گنجینه ی واژگان پارسی
  • درود بر شما

    گنجینه ی واژگان پارسی

    برای گسترش واژه های پارسی نشانی تارنگار(وبلاگ) من را به پیوندهای تارنگار خود افزوده کنید.

    خواهشمند است بدون هیچ سامه ای(شرطی) تنها برای ایران ایران نشانی پیوند من را به تارنگارتان بیافزایید.

    با سپاس فراوان

    www.sepid1000.blogfa.com
    سلام عزیزم وبلاگت خیلی نازه ماهم یه وبلاگ گروهی داریم یه سری بزن پشیمون نمیشی اگه دوس داشتی عضو شو اگه نه ما مشتاق به تبادل لینک هستیم لینکمون کنین خبر بدید تا لینکتون کنیم
    مرسی تا دیدار بعد بای
    سلام طاعات قبول انشاالله
    عید هم مبارک


    چقدر قشنگ نوشتین
    قبول باشه
    سلام.
    خداحافظی که میکنی تازه میفهمی چیو میخوای از دست بدی
    پاسخ:
    چرا خداحافظی؟
    سلام از وبلاگتون خیلی خوشم اومد راستش من خیلی عاشق امام رضام به همین خاطر وقتی مطالبتون رو خوندم خیلی خوشم اومد خوشحال میشم یه سری به وبلاگم بزنید تا باهم تبادل لینک کنیم منتظر جوابتون هستم.
    سلام دوسته عزیز..

    حالت خوبه؟

    خیلی وبلاگ قشنگی داری... متنهای زیبایی بود...

    من شما رو لینک کردم... شما هم اگه دوست دارین منو به نام پایگاه ولایت عشق سراج الله لینک کنین..

    راستی خوشحال میشم شما هم سری به من بزنین...

    یا علی..
    چون معلوم نیست که برا رمضان سال بعد هستیم یا نه؟!!!

    متن شعرتون همش از خداحافظی بود مثل اینکه ها
    سلام / خوبه / بیا به من یه سری بزن و نظرتو در مورد مطلب جدیدم بده / منتظرتم / یه نگاه ضرر نداره / اگر خوشت نیومد بقیشو نبین / منتظرم / فقط اگه قبول کردی یه یا علی برای اعلام آمادگی بذار .
  • مامان فاطمه
  • سلام دوست خوب من خیلی تحت تاثیر وبتون قرار گرفتم خواهش میکنم به من هم سر بزنید دخترم شدیدا محتاج دعای شما است منتظرتون هستم به امید دیدار
    پاسخ:
    ان شا الله خوب شن...
  • مدینه فاضله
  • درون قلب جهان، انقلاب گشته بیا

    نفس، بدون تو همچون عذاب گشته بیا

    نظاره کن به فرا سوی مدینه و ببین

    حرم به دست حرامی خراب گشته بیا
    -----------------------------
    سالروز تخریب قور ائمه بقیع تسلیت
    اعظم الله اجورکم
    سلام وبلاگ خوبی داریمن یه آموزش نوشتم برای وبلاگنویسا که هم به افزایش رنکشون کمک میکنه و هم سرعت لود صفحشون رو بالا میبره و هم به زیبایی صفحه شون کمک میکنه.دوست دارم تو هم بیای و بخونیش.اگه دوست داشتی برای حمایت از ما لینکمون کن.بای اومدی نظر یادت نره ها بای
    مدیرشوید ، مطالبتان را به اشتراک بگذاریدوبلاگتان را رایگان تبلیغ کنید !دو رکعت نماز از جانب شما در حرم امام رضا به نیابت از شمابزودی VPN رایگان به اعضای فعال سایتwww.khane3.com
    سلام
    زیبا مینویسید
    قدرت قلمتان فوق العاده است
    خوشحالم که ازا ین استعداد خدادادی بنحو احسن استفاده میکنی
    روشنترین آینده ها همیشه بر پایه یه گذشته فراموش شده بنا میشه، نمی تونی تو زندگی پیشرفت کنی، مگه اینکه اجازه بدی خطاها و رنجهای روحی گذشتت از ذهنت بره.

    سلام دوست گلم
    اگه دوست داشتی به " یک چمدان حرف " من هم سر بزن. منتظرتم
    فعلاً...
    این جمعه جان حضرت زهرا ظهور کن

    قلب غمین منتظران پر سرور کن

    با یک توسلی به در خانه ی خدا

    از جاده ی ظهور بیا و عبور کن

    اللهم عجل لولیک الفرج
  • زیــبــا جـــونـــ
  • سلام دوست عزیز خوبی؟!میگم من آپم حتما به وبلاگم سر بزن،یه خبر داغ دارم یه خبر داغ دارم بدو بیاها! کارت دارم،اومدی حتما هم عضو شو تا بفهمی منتظرتم!!!
    سلام وقت بخیر
    بهت یه سایت میدم که کد موزیک آنلاین میزاره برای وبلاگ حتما بیا کد آهنگهای توپی داره
    -------------------
    همچنین دانلود آهنگ عکس و چت روم
  • یه کبوتر سفید مثل خودت
  • سلاااااااام وبلاگتون خیلی قشنگه...منم عجیب دلم هوای امام رضارو کرده
    راستی دوس داشتی وبلاگ منم بیا
    پاسخ:
    کدوم وبلاگ؟
    میدونی وقتی خدا داشت بدرقه ات میکرد بهت چی گفت:
    جایی که میری مردمی داره که میشکننت نکنه غصه بخوری من همه جا باهاتم.
    توی کوله بارت گذشت میزارم که بگذری,
    قلب میدم که جا بدی,
    اشک میدم که همراهیت کنه,
    و مرگ میدم که بدونی برمیگردی پیشم..............
    ایا بازهم دلیلی برای ناراحتی هست!
    سلام
    وب خوبی داری به منم سر بزن دوس داشتی منو با اسم ویم لینک کن و یگو با چه اسمی لینکت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نیت خیره شاعر بزرگ امام حسین(ع)برادرکربلایی مجید خضرایی که بسیاری از نوحه های مداحان اهل بیت به خصوص حاج رضا هلالی راتا سال 87میسرودند.

    برادر کربلاییمون خضرایی در گفتگو با سایت دهملا لبیک گفتند،که قصد دارند برای مداحان گمنام نوحه سرایی کنند.البته جزئیات بیشتر در مصاحبه هفته آینده سایت دهملا لبیک

    با این شاعرمخلص اهل بیت منتشر میشود.

    برخی ازنوحه هایی که کربلایی خضرایی سرودند:

    درکوچه درویشان یک شب گذرم افتاد

    لب تو طعنه به لعل لب ساغر میزنه

    رسوا شدن به راه تو عین سعادته

    اضغرمن که به زبان امده

    نیمه شبه به خلوته تموم شهر کربلا

    اگه که قبر گم شده پیدا بشه

    دلم بهونه گیری میکنه

    ان شاءالله مصاحبه کامل باحاج خضرایی هفته اینده در سایت دهملا لبیک منتشر خواهد شد.

    شادی 20 شهید دهملا صلوات.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی