السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اشهد ان مولانا امیر المومنین علی ولی الله

دوشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۰، ۰۵:۰۹ ق.ظ

نزد فرشتگان چه مباهاتی می کردی جبرییل ؛ وقتی می رساندی پیام خدا را به محمّد (ص) ؟

وقنی عرش و فرش از پیغامت آنچنان شادمانه هلهله کردند که بعد از هزاروچهارصد سال به تقدیس این خبر

امروز عید است ؛

عید امّت محمّد (ص) – عید شیعیان علی (ع)

چه حسی داشت آنگاه که در گوش محمّد پیام خدا به بندگانش را زمزمه می کردی؟

"الْیَوْمَ اَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَاَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَرَضِیتُ لَکُمُ الإِسْلاَمَ دِینًا "   *

- امروز روزی است که من دین شما را کامل کردم

- در این روز نعمتم را بر شما به انجام و اتمام رساندم

- و بهترین آیین را که اسلام است برای شما برگزیدم  

و پیام آور صلح و مهربانی چه زیبا سخن قادر لَمْ یَلِدْ را به دلدادگانش می رساند؛

"   من کنت مولاه فهذا علی مولاه    "

خدایا؛

امروز علی بر دست های محمّد (ص) تا آسمان رفت .

غبطه ام از این است که آن روز نبودم و حسرتمند که کاش در کنار آن برکه می بودم و و دست های کوچک  و

زخمی ام را بر خاک پای علی (ع ) می کشیدم و می گفتم :

مولای من ؛ "حکم آنچه تو فرمایی..."

گرچه !    غدیر تداوم دارد

خالق مهربانم حسرت بر دل بندگانش نمی گذارد ! هرگز

و با حضور دوازده  نور

دوازده ستاره

"من کنت و مولاه فهذا علی (ع) ، حسن (ع)، حسین (ع) ................... "

غدیر را زنده نگه داشته ؛

غدیر ، محمّد (ص) ، دست های روشن آفتاب پنهان (عج) 

عیدغدیر


پ.ن 1 : * آیه 3 سوره مائده « آیه اکمال»

پ.ن 2 : عید بر عاشقان الهی مبارک

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۷)

دلا امشب به می باید وضو کرد

و هر ناممکنی را آرزو کرد

"عید غدیر مبارک"
پاسخ:
عید شما هم مبارک
  • تبادل لینک خودکار
  • تبادل لینک خودکار برای افزایش بازدید وبلاگ شما
    سلام دوست عزیزم عیدت مبارک وبلاگ قشنگی داری اگه دوست داری یک سر به وبلاگم بزن
    خوشحال میشم نظر واقعی تو بگی
    منتظرتم
  • کبوتر رضوی
  • سلام کبوتر جان
    پست زیبایی بود
    امروز یکی از دوستان از کنار پنجره فولاد باهام تماس گرفت
    حس کردم امام رضا (ع) خواستن عید رو بهم تبریک بگم. اماما ممنونتم
    پاسخ:
    ممنونم بابت لطفت ، در نماز ها و دعاهات من رو فراموش نکن .
    سلام
    امسال هم بچه های دانشگاه رفتن مشهد و باز هم من نرفتم
    دلم خیلی سوخت،
    آخه میگن آدمهای عاشق دل نازک هم میشن !!

    اسعد الله ایامکم
    سلام.
    انشاالله که عاشق آسمانی هستیم
    البته زمینی هم ...
    سلام..
    عیدتون مبارک.
    دوست داری به آقا امام زمان خدمت کنی؟
    پس بیا به انجمن ما و عضو شو و اطلاعات مفیدت رو در اختیار دیگران قرار بده.
    منتظر حضور شما هستیم.
    سلام کبوتر رضوی
    داشتم میومدم بیرون دیدم همین الان به روز شدی
    گفتم شما که یه سر به ما نمی زنی ما شمارو خجالت دادیم
    عیدتم مبارک

    پاسخ:
    عید بر شما هم مبارک
  • میلادددددددددددد
  • سلام خوبی؟ بدو بیاااااااااااااااا اپمممممممممممممم اومدیاااااااااااا منتظرماااااااااااااااااااااااااااا دیر نکنیبه جمع مبارزان با شیطان وشیطان پرستی ملحق شو و برا اقامون دعا کن
  • سارینا جون
  • سلام سلامی از قلب شکسته از قلبی دور افتاده همچون کبوتری سبکبال که دراسمان عشق به پروازدرامده است سلامی به بلندای اسمان و به زلال و خلوص چشمه ساران سلامی به لطافت سرمای پاییزی سلامی همچو بوی خوش اشنایی سلامی بر خواسته از دل و نشسته بر دلواسه شکستن یه دل فقط یه لحظه وقت می خواد.اما واسه اینکه از دلش در بیاریشاید هیچ وقت فرصت نداشته باشی... میشه مثل یه قطره اشک بعضی ها رو از چشمت بندازی ، ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشک وبگیری که با رفتن بعضی ها از چشمت جاری میشه
    www.talarank.com سایت افزایش بازدید ثبت نام کن سایت ما رو لینک کن 500 تا بازدید شرکت در جشنواره بازدید طلارنک!!!
    آغاز ویزه برنامه های محرم در وبلاگ مختارنامه ای ها
    اسامی شهدای کربلا
    124 شهید
    آیا تاکنون به این اسامی ، نوع جنگیدن و لحظه ی شهادتشان دقت کرده اید؟
    در یک متن مختصر و کوتاه بخوانید
    www.mokhtarnameh72.blogfa.com
    سلام خسته نباشی
    وبلاگت خیلی قشنگه معلومه خیلی زحمت کشیدی !
    دعوتد میکنم به وبلاگه منم سر بزنی
    فقط نظر یادت نرها
  • میلادددددددددددد
  • سلام خوبی؟ بدو بیاااااااااااااااا اپمممممممممممممم اومدیاااااااااااا منتظرماااااااااااااااااااااااااااا دیر نکنیبه جمع مبارزان با شیطان وشیطان پرستی ملحق شو و برا اقامون دعا کن
    سلام
  • سارینا جون
  • اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم ...
    عزیزم میشه سایتم رو لینک کنی[بغل][ماچ]
    www.talarank.com سایت افزایش بازدید ثبت نام کن سایت ما رو لینک کن 500 تا بازدید شرکت در جشنواره بازدید طلارنک!!!
    سلام
    عید ولایت بر شما هم مبارک.
    این حدیث آخر خیلی زیبا است.
    ممنون و التماس دعا
    سلام
    وبلاگ شما را دیدم.خسته نباشید.وبلاگ خوبی دارید.موفق باشید.از وبلاگ من هم دیدن فرمایید.
    یاعلی
    سلام کبوتر خانوم

    عید تو هم مبارک
    پاسخ:
    سلام خانوم
    سلام دوست عزیز
    وبلاگ قشنگی داری
    به سایت من هم یه سر بزن
    منو با نام نرم افزار وبازی اصل لینک کن
    بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم
    برای توسعه وبلاگ هر دومون
    دو سالی میشه نرفتم مشهد

    هواییم کردی
    با سلام وبلاگتون حرف نداره یعنی بی نظیره منم به تازگی در مورد ولایت و بیداری اسلامی کلیپی از رهبر گذاشتم که در مورد آینه این بیداری اسلامی با قاطعیت تمام حرف میزنه خوشحال میشوم نظر شما بزرگوار را درباره این کلیپ بدونم
    انشاالله که نظرتان را از این حقیر دریغ نفرمایید
    سلام دوست عزیز:
    مطالب جالبی بود.بلاگ خوب و زیبا با مطالب ارزنده ای داری.منتظر حضور گرمت هستم.یا علی
    هوالحق
    سلام ، خداقوت
    وبلاگ بسیار زیبا با مطالب دلنشین و مفیدی دارید در سایه ی امام رضا (علیه السلام) انشاءالله موفق و سربلند باشید
    یا علی
    در پناه حق
  • سجادمعظمی
  • پیامبر صلى الله علیه و آله :
    هر جوانى که در سن کم ازدواج کند ، شیطان فریاد بر مى آورد که : واى برمن ،
    واى بر من! دو سوم دینش را از دستبرد من ، مصون نگه داشت . پس بنده باید
    براى حفظ یک سومِ باقى مانده دینش ، تقواى الهى پیشه سازد.

    (نوادر راوندى ، ص 112)
    باسلام خدمت شمابزرگوار.خسته نباشید.بامطلبی تحت عنوان"شیون شیطان"
    درآفتاب ولایت درخدمت شماهستیم تشریف بیاورید ودیدن کنید
    "اجرکم عندالله ومن الله توفیق"
    قمه زنی... نظر شما چیست؟
    بحث و تبادل نظر پیرامون عمل قبیح قمه زنی در وبلاگ مختارنامه ای ها
    ویزه برنامه ی محرم...
    www.mokhtarnameh72.blogfa.com
    باتاخیری نه دخیلی کم تبریک میگم.
    لامطلبی تحت عنوان (بابامرازمین بگذار به روزم)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی