السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یا قدیم الاحسان بحق الحسین ....

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۰، ۰۲:۴۵ ق.ظ
 «السَّلامُ عَلَیْکَ یا ثارَ اللّهِ وَ ابْنَ ثارِهِ وَ الوِتْرَ المَوْتُورِ»

از آب نه  ، از ماه  آب می گویم

از محرم ، از حسین  (ع) ،از " هَل مِن ناصر یَنصُرنی ؟ "

از مصائب عاشورا 

از لب تشنه ای که تا نامش برده می شود ، بغض  در گلو می شکند و بی مهابا اشک چشم ها جاری

می شود

در مصیبت تو همین بس ، که هیچ کداممان در حزن تو ، برای ثواب گریه نمی کنیم

یعنی نمی شود!

مگر می شود "یا حسین " گفت  و به یاد آب افتاد و از آنچه برتو و خاندانت رفته خون دل نخورد ؟

یادآوری آنچه بر تو رفته قلب سنگ را نیز آب می کند  و دست های استیصال مان را درمانده تر ...

تو امروز یک بار نه که هر بار با فریاد العطش کودکان و یارانت  شهید شده ای

و در آخرین دیدار دردانه خدا لقب گرفتی و  به خدا رسیدی

ای شفیع امت

مادرم از کودکی  به من یاد داد که پس از نوشیدن هر جرعه آب بگویم     سلام بر حسین

من بر خاکی سجده می کنم که روزی توپای مبارکت را بر آن گذارده ای

و خون تو بر آن چکیده است

" خدایا مرا نزد خودت بواسطه حسین (ع) در دنیا و آخرت آبرومند قرار ده " *

عاشورای حسینی

پ.ن 1 : * فرازی از زیارت عاشورا

پ.ن 2 : التماس دعای فراوان

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۷)

  • مرید شاه طوس
  • امام رضا(علیه السلام): اگر دوست دارى با ما در درجات عالى بهشت همراه باشى، در اندوه ما اندوهگین و در خوشحالى ما، خوشحال باش، و بر تو باد به ولایت ما، زیرا اگر کسى سنگى را دوست داشته باشد، خداوند در روز قیامت او را با آن سنگ محشور خواهد کرد.
    مومن دلش عزای حسین است ، والسلام

    این را برای هر چه مسلمان نوشته ایم

    ما جملهء " حسین و نعم الامیر" را

    روی کفن به دیده گریان نوشته ایم

    خیلی زیبا بود

    به خونه کوچیک منم سر بزن خوشحال میشم
    اگه مایل به تبادل لینک بودید بهم اطلاع بدید
    به نام خدای مهربون...

    سلام...شهر فرشته ها آپ شد...لطفا تشریف بیارین...

    ایام محرم رو هم بهتون تسلیت میگم...
    سلام دوست نداشتی با هم رابطه داشته باشیم
    امیرالمؤ منین علیه السلام فرمود:
    1 - بهترین سلاطین او است که ریشه ظلم را بخشکاند و عدالت را زنده نماید.
    2 - بهترین دانشها آن است که سودمند و همراه با عمل باشد.
    3 - بهترین ستایشها آنست که بر زبان نیکان جارى گردد.
    4 - بهترین خنده ، تبسم است .
    5 - بهترین کارها آنست که انسان را از سختیهاى آخرت خلاصى بخشد.
    6 - بهترین بخششها آنست که در موقع حاجت و بدون منت باشد.
    7 - بهترین مستشار، خردمندترین و با تجربه ترین مردم است .
    8 - بهترین سخن ، راستى است .
    9 - بهترین امیران کسى است که بر نفس اماره اش امیر باشد.
    10 - بهترین مردم کسى است که به مردم بیشتر سود برساند.
    11 - بهترین اموال آنست که ترا کفایت کند و نیازمندیهاى ترا بر طرف سازد.
    12 - بهترین بندگان او است که اگر نیکى نماید، شاد گردد و اگر بدى کند، از خداوند آمرزش طلبد.
    13 - بهترین صدقات ، صدقه پنهانى و بدون سؤ ال است .
    14 - بهترین ارث پدران به فرزندان ، ادب و تربیت است .
    15 - بهترین شکرها و سپاسگزاریها آنست که ضامن زیادتى نعمت باشد.
    16 - بهترین مواهب الهى ، عقل است .
    17 - بهترین پندها آنست که انسان را از زشتى باز دارد.
    18 - بهترین نیکیها آنست که به احرار و آزادگان برسد.
    19 - بهترین دوستان کسى است که در راه امتثال فرامین الهى و انجام تکالیف دینى بر تو سخت گیرد و با تو درشتى کند.
    20 - بهترین حلال مشکلات ، یاد خدا است .
  • هشتمین اختر تابناک
  • سلام.اگر موافقید با یکدیگر تبادل لینک داشته باشیم.وبلاگ ما نیز در مورد امام رضا است.یا رضا
    سلام دوست گرامی
    وبلاگ زیباوپرمحتوایی دارید
    منتظرحضورگرمتون هستم
    التماس دعا
  • ··••● آوای تــنـــهـــایـــــی ●••··
  • در دیار ما هر کالا به هرجا درهمست
    خوب و بد، معیوب و سالم، زشت و زیبا درهمست
    گر خریداری، کند کالای خوب از بد جدا
    با تشر گوید فروشنده : که آقا در همست!!
    مهدیا! یاران خوبت را مکن از بد جدا
    روسیاه و رو سفیدش ، جان زهرا درهمست
    اللهم عجل لولیک الفرج
    باسلام
    بهــ روزیم ومنتظر کلیک رنجه شما
    همچنان منتظر انتقادات وپیشنهادات سازنده شما هستیم...
    التماس دعا
    موفق باشید
  • منتظران ظهور
  • ای تشنه شهید سر بریده
    دل از سر و از پسر بریده

    در ظهر عطش مگر چه دیدی؟
    کز جان و جهان نظر بریدی

    ای آب حیات دین احمد
    ای کشتی امت محمد

    بگذار که در غمت بمیرم
    کز چشم تو خون بها بگیرم

    بی سروسامان تو ام یاحسین
    دست به دامان توام یا حسین

    زهره ی منظومه زهرا حسین
    کشته ی افتاده به صحرا حسین

    عاقبت این عشق هلاکم کند
    در گذر کوی تو خاکم کند

    ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛

    اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
    وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
    وَ عَلى اَولادِ الْحُسَیْنِ
    وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
    التماس دعا بروزمِ
    سلام دوست خوبم

    عزاداری هاتون قبول حضرت حق

    ---------------------------

    با مطلبی با عنوان

    نوحه سرایی به چه قیمتی به روز هستم

    خوشحال میشم سری بزنید و از نظراتتون بهرمند بشم
    امیدوارم خداوند در این روزها نور معنویت رو به دل همه مون بتابه

    در پناه حضرت دوست
  • بهار نارنج
  • اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
    وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
    وَ عَلى اَولادِ الْحُسَیْنِ
    وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن

    التماس دعا.
    سلام.
    محرم تمام شد...
    ولی حسین تمام شدنی نیست...
    چشمهام منتظر قدم هاتونه
    ...............................
    کیوترهای امام رضا چطورند؟
    هرکى میاد پیشم میگه دارم میرم کربُبلا
    دارم میرم پیش آقا میرم بسوى نینوا
    میگه دارم میرم سفر دعا بکن مسافرم
    چیزى میخواى بهم بگو برات از اونجا بیارم
    از هجر کربلات آقا دیگه دارم دق میکنم
    اگه بگذارى من بیام دلم رو عاشق میکنم
    حالا که دست روزگار بصورتم سیلى زده
    جواب زشتى منو آقا تو با بدى نده
    أمیرم أمیرم نبینم کربلاتُ من میمیرم
    از هجر کربلاىَ تو موهام داره سپید میشه
    دیگه داره از آمدن خسته ونا امید میشه
    بگو به من تا کى آقا در انتظارش بشینم
    تا کى دلم رو خوش کنم عکس حرم را ببینم
    ندیدن صحن وسرات بتَّر از این غم نمیشه
    ببر منو کرببلات چیزى ازت کم نمیشه
    نگاه بکن یه خسته دل داره التماس میکنه
    دلش هر لحظه هوَسَ حرم عباس میکنه
    تو رو قسم به کى بدم به مادرت یا به حسن
    تو رو بجون زینبت روى منو زمین نزن
    گره کار من فقط با دستاى تو وا میشه
    اگه شما بخواى آقا نصیبم کربلا میشه
    امیرم امیرم نبینم کربلاتُ من میمیرم
    اگه تو نخواى منو تو دنیا آواره میشم
    یه فقیر دور گرد بى کس وبى چاره میشم
    اما سخته از شما ارباب حسین جدا شدن
    از شما جدا شدن یعنى آقا پناه شدن
    أمیرم أمیرم نبینم کربلاتُ من میمیرم
    وب زیبایی دارید
    منتظرحضورشماهستم
    موفق باشید
    سلام وبلاگ جالبی دارید خوشحال میشم که با هم لینک داشته باشیم
    گذشت زمان بر آن ها که منتظر می مانند بسیار کند
    بر آن ها که می هراسند بسیار تند
    بر آن ها که زانوی غم در بغل می گیرند بسیار طولانی
    و بر آن ها که به سرخوشی می گذرانند بسیار کوتاه است
    اما بر آن ها که عشق می ورزند، زمان را آغاز و پایانی نیست
    ...
    گرفته بوی تو را خلوت خزانی من

    کجایی ای گل شب بوی بی نشانی من

    چنان که عطر تنت در رواق ها جاریست

    چگونه گل نکند بغض جمکرانی من ؟

    هفت شهر عشق را عطار گشت ، ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
  • منتظران ظهور حضرت مهدی (عج)
  • بنام ا...
    کربلا این نکته را به همه ی جهاد گران راه خدا اثبات کرد، که هیچ گاه از کمی نیرو در برابر خیل دشمن نباید هراسید و به قول قرآن :
    (کم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة بإذن الله)
    چه بسیار گروه اندکی که به اذن خدا بر گروه بسیاری غلبه می کنند. (بقره / 249)
    یا حسین
    با پیشرفت علم و تکنولوژی ما خیلی چیزها بدست اوردیم ولی در مقابل بعضی چیزهارو از دست دادیم.یکی از چیزهای ارزشمندی که ما از دست دادیم جلسه های دوستانه بوده که در گذشته با دور هم نشستن عده زیادی از آشنایان،اگه کسی مشکلی داشت با مطرح کردن مشکلش در جمع بسیاری از مشکلاتش حل می شد و یا حداقل با همدردی اونها به آرامش می رسید.اما دنیای جدید باعث شده تا همه ما هر روز تنها و تنها تر بشیم و تمام غم دنیارو به تنهایی به دوش بکشیم.در این وبلاگ قصد داریم به صورت مجازی این جلسه دوستانه مجازی راه انداخته تا شاید جایگزینی برای این جلسات باشد و شاید قدمی برای احیای این سنت زیبا.شما هم اگر با ما موافقید به ما پیوندید.
    اگر با ما موافقید موافقت خود را در قسمت نظرات مطرح کنید. و اگر پیشنهادی دارید خوشحال میشیم بشنویم.
    به زودی جلسات ما شروع میشه.....
    (در صورت تمایل ما را در اطلاع رسانی یاری کنید)
    پیگیر باشید...
    با سلام وعرض ادب/وبتون جالب ودوس داشتنی اگه دوست داشتی همو لینک کنیم
  • السلام علیک یا فاطمه الزهرا
  • سلام ممنون از پیامتون شما هم در پناه امام رضا موفق باشید
    یاعلی...
  • السلام علیک یا فاطمه الزهرا
  • سلام من دوست داشتم که با هم ارتباط داشته باشیم و اینو همیشه بهتون پیام داده بودم و نزدیک 2 سال بود که آدرس شما رو لینک کردم که متاسفانه شما حتی جواب پیام های من رو هم ندادید
    من علی رغم میل باطنی ام آدرس شما رو از وبم حذف کردم
    یاعلی...
    پاسخ:
    ما کبوترها به دلیل مشغله های کاری و درسی که داریم نمی تونیم به دوستان سر بزنیم... اگر کوتاهی کردیم به بزرگی خودتون مارو ببخشید...
    سلام وبلاگ خوبی دارید مطالبتان هم خوب بود من میخواستم اگر میشود تبادل لینک کنیم به امید دیدار
    صحبتی شد که خدا باب نجاتی بفرست

    تلخی ذائقه را شاخه نباتی بفرست

    می‏رسد با علم سبز، امامت بر دوش

    از چه خاموش نشستی صلواتی بفرست . . .
    اللهم الرزقنی شفاعت الحسین یوم الورود و ثبت لی قدم صدق عندک مع الحسین و اصحاب الحسین الذین بذلوا محجتهم دون الحسین علیه السلام

    ان شاء الله که ائمه معصومین این عرض ارادت ها را از شما و دوستانتان قبول و سربلندی دنیا و شفاعت آخرت را نصیب شما گرداند.

    قلمتان در صراط مستقیم خداوند پرگفتار باد
    من خدا را دارم ، کوله بارم بر دوش ، سفری می باید...
    سفری بی همراه ، گم شدن تا ته تنهایی محض , سازکم با من گفت: هرکجا لرزیدی ، از سفر ترسیدی ، تو بگو از ته دل ; من خدا را دارم...
    من و سازم چندیست که فقط با اوییم.
    سلام
    وبلاگ فوق العاده ای داری انشالله اجرت با امام حسین به منم سر بزن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی