السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اربعین

جمعه, ۲۳ دی ۱۳۹۰، ۰۵:۵۲ ب.ظ

من تشنه ام ؛ ای فرات تا ابد شرمنده

من هلاکم

 اما از تو آب طلب نمی کنم

می خواهم در آن عطش که مولایم سوخت من نیز بسوزم

بگو فرات

بگو چه گذشت بر مهمانان کربلا؟ بگو چه کردند با آل محمد (ص) ؟

بگو ای شریعه ی تا ابد خجل

از بی وفایی کوفیان بگو ، از دلاوری شهیدان

از ظلم بگو و از مظلوم

بگو ای شریعه

" از حسین (ع) بگو "

صدا صدای گام های حسین است که به گوش می رسد

و من خروشانم و جوشان

صدا صدای کاروان خدایی است

حسین به سوی کوفه راهی شده ،در حالی که سفیرش را تشنه کشتند و به دار آویختند

حسین راهی است،به سوی مردمان کوفه درحالی که این مردمان با شمشیرشان قصد حسین

کردند

اینجا کربلاست ...

جایگاه قحطی انسانیت و آزادگی

اینجا قتلگاه حق است ، اینجا خون خدا به زمین ریخته؛

کوفه با وفا بیگانه است

از علی (ع) تا حسین (ع)

از محراب خونین تا رگهای بریده و سرهای بر نیزه ؛

وفا ، صفتی است که در میان مردمان این دیار گم شده ؛

اینان وعده با شیطان دارند و دل در گرو او

و اکنون بنگر هر کجا انسانیت نیست آنجا خون خدا پایمال می شود

هر کجا آزادگی نیست سر حسین برنیزه می شود

هر کجا وفایی به عهد و پیمان نیست آنجا قتلگاه حق است *

پ.ن : منبع * :Roze.ir 

پ.ن 2 : چهل روز گذشت. نه اشک‏ها در چشم دوام آوردند، نه حرف‏ها بر زبان ! روایت درد

آسان نیست.خاک‏های بیابان می‏ دانند که سیلی آفتاب یعنی چه ! تشنگی را باید از ریگ‏های ساحل پرسید

تا بگویند آب به چه می ارزد ؟ ما صبر را سال‏هاست می‏ شناسیم؛ ما صبر را از علی (ع) آموخته‏ ایم ....

التماس دعای فراوان

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۱)

سلام ...
وبلاگه زیبایی داری ...
خوشحال میشم سری هم به من بزنی ...
با مطالب جدید آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــم .
  • دلداده کوی حسین
  • همه ی آرزویمان این بود که در شب ها و روزها کربلا باشیم اما ...

    از همین جا میگوییم سلام بر حسین
    پاسخ:
    سلام بر حسین ع
    با سلام و خدا قوت:

    برای ترویج فرهنگ قرآن و اهل بیت و نیز اعلام همبستگی با مظلومان کشورهای اسلامی تحول خواه سایت های زیر را مشاهده و لینک آن ها را در وبلاگ خود قرار دهید:

    بیداری اسلامی:
    www.moqawamah.com
    www.ammarha.com

    قرآنی:
    www.2noor.com
    www.raheroshan.com

    با تشکر
    سعیدی
    09125519793
    از اب هم مضایقه کردند کوفیان.....خوش داشتند حرمت مهمان کربلا.........
    سلام
  • عروج تا خدا
  • سلام
    این محرم و صفرهم گذشت
    حالا بیاین کلاهمون رو قاضی کنیم ببینیم چقدر سود کردیم و چقدر ضرر؟
    محرمون گذشت و محرم نشدیم!
    شدیم تسلای خاطر آقا یا یه زخم شدین روی قلب نازنینش؟
    با بیان یه خاطره درباره تمسخر حجاب به روز و منتظر حضورتون هستم
    التماس دعای فرج
    یاعلی
  • شهر زیرنویس
  • سلام!!!
  • محمد علیپور
  • بسم رب الحیدر
    الشیعه هم اهل السنه
    سلام دوست گرامی :
    وب جالبی دارید لطفا به وب ماهم سری بزنید و با نظرات خود مارا راهنمایی کنید کانون تشیع منتظر شماست
    دفاع از دین وظیفه همه ماست
    پست جدید ارسال شد (چرا نام امیر المومنین درقرآن نیامده است ؟)
    ما منتظر منتقم فاطمه هستیم
    سلام
    سلام دوست قدیمی
    خدا قوت
    پاسخ:
    ممنون
    سلام

  • ندای فطرت
  • با سلام
    اربعین هم گذشت ، منتقم خون ثار الله نیامد . کجاست آن منتقم .
    آقاترین!سکوت مرا غرق نور کن
    مارا قرین منت و غرق حضور کن
    وقتی گناه کنج دلم سبز میشود
    اقا شما شفاعت این ناصبور کن
    میترسم از شبی که به دجال رو کنیم
    اقا تورا قسم به شهیدان ظهور کن!!!

    از مطالب وبلاگتان بهره بردیم ، همشه در پناه حق .
  • جوانی در همین نزدیکی ها
  • سلام
    با مطلب درباره اصغر...بروزم
    خوشحال میشم بیای و نظرت درباره تبادل لینک رو بگی
  • کبوتر امام رضا(ع)
  • یا قتیل العبرات...
    سلام
    سفر کردم به دنبال سر تو
    سپر بودم برای دختر تو
    چهل منزل کتک خوردم برادر
    به جرم این که بودم خواهر تو

    حسینم واحسین گفت و شنودم
    زیارت نامه ام جسم کبودم
    چه در زندان، چه در ویرانة شام
    دعا می خواندم و یاد تو بودم

    برای هر بلا آماده بودم
    چو کوهی روی پا استاده بودم
    اگر قرآن نمی خواندی برایم
    کنار نیزه ات جان داده بودم
  • محمد علیپور
  • بسم رب الحیدر
    الشیعه هم اهل السنه
    سلام دوست گرامی :
    وب جالبی دارید لطفا به وب ماهم سری بزنید و با نظرات خود مارا راهنمایی کنید کانون تشیع منتظر شماست
    دفاع از دین وظیفه همه ماست
    پست جدید ارسال شد (چرا نام امیر المومنین درقرآن نیامده است ؟)
    ما منتظر منتقم فاطمه هستیم
  • محمد مهدی
  • یعنی چی امام رضا مرضیا رو شفا میده
    http://www.sonny1.blogfa.com
    مگه امام رضا خداست؟
    پاسخ:
    امام رضا (ع) خدا نیست اما اینان از خاتم النبیین و علی (ع) تا امام عصر (عج) مقربین درگاه خدا هستند . خدا به اهل زمین منت گذاشته که دردانه های خودش را چند صباحی راهی زمین کرده . عالم از صدقه سر اینان آفریده شده اند
    بارگاهی که در مشهد به پاست/هم برای من نجف هم کربلاست/خاک اورا غرق بوسه می کنم/چونکه جای پای اربابم رضاست.
    سلام وبلاگتان زیباست.لطف می کنید اگر به وبلاگ ماهم سری بزنید
  • لمس ِ مـہـربونیـہ خُـدا
  • بسم ِ ربـــِ الحُسینْ ...

    التمآس ِ دُعآ
  • لبیک یااباصالح(عج)
  • سلام
    رسول گرامی اسلام فرمودند :« گرامی ترین بندگان بعد از انبیاء ،علما و سپس حافظان قرآن هستند. مانند انبیاء از دنیا می‌روند؛ همراه انبیاء از قبرهایشان خارج می‌شوند به همراه انبیاء از صراط می‌گذرند و ثواب انبیاء را می‌برند. پس خوشا به حال پوینده راه علم و حافظ قرآن به سبب آن کرامت و شرافتی که نزد خدا دارند .»

    امام علی(ع) می فرماید: در قرائتی که تدبر و اندیشه نباشد خیری نیست

    با ادامه مبحث مهجور گرفتن قرآن در خدمت شما هستم

    یا علی
  • الفا سلیمانی
  • ابرر بازنده به دریا می گفت من نبارم تو کجا دریای؟

    در دلش خنده کنان دریا گفت ای ابر بازنده تو خود از مائی
    با سلام خدمت شما دوست گرامی
    وب جالبی دارید از خوندنش لذت بردم
    امیدوارم در نوشتن ادامه این وب موفق باشید
    اگر وقت کردید به من هم سر بزنید خوش حال میشوم
    با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی