السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

خوش آمدی امام ثانیه های سلوک

جمعه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۰، ۰۵:۰۵ ب.ظ


    ** عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه [حقیقتِ] عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است **
  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۲)

درود بی پایان خدمت شما دوست گرامی
  • لحظات زندگی
  • سلام دوست عزیز
    وبلاگ فوق العاده ای داری خوشحال میشم اگه یه سر بزنی بهم
  • علی مصلح آبادی
  • سلام وبلاگ زیبیایی داری به منم سر بزن برای تبادل
    لینک هم منتظرم برای تبادل لینک منو با اسم ولایت،فقاهت،عدالت و شهادت
  • اشک شقایق (الهام)
  • تیــغ روزگار شاهـــرگ "کلامـــــم" را چنـــــان بریـــــده،

    که ســــکوتم "بنـــــد" نمی آید !!!!
    عرض ادب ، دوست گرامی من یه هدر برا سایتم طراحی کردم به نظر خودم جالبه ولی دوست دارم نظر بقیه رو هم بدونم ممنون میشم اگه بیاین و نظر بدین
  • فرید دلگیرم . .. ... .. ....
  • یاضامن آهو

    کبوتر سپید خوبی ؟!؟!؟!؟!

    وبت خیلی زیباست ...

    کبوتر سپید از وب من هم دیدن کن ... اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن ؟؟؟
    من باور میکنم
    امام رضا ...مریضا رو شفا میدن!
    اسلام علیک یا امام رئوف ع
    سلام دوست عزیز با این وبلاگت گل کاشتی منم مطمئنم امام رضا مریضا رو شفا میده- غریبا رو تو پر و بالش میگیره- حاجتمندا رو حاجت میده ....خلاصه امام رضا شفاعت همه رو هر کس که بخواد پیش خدا میکنه از تو هم دوست عزیز میخوام به اعتقادی که داری منم دعا کنی خیلی دلگیرم تو رو به امام رضا قسمت میدم اینو که خوندی کلی واسم دعا کنی.خیلی گناه کردیم بدبختیم بیچاره ایم اون بخواد خاک پای زائراشیم .افتخار بده بیا پیشم
    سلام دوباره ی منو پذیرا باش
  • حسین عیوضی
  • میخوام یه چیزی بگم ولی قول بده پر رو نشی ها؟
    .

    وبلاگت بیسته بیسته عالیه واقعا میگم حرف نداره من کسی نیستم که بی خود تعریف کنم واقعا میگم کارت عالیه کاش به وبلاگک منم یه نظر مینداختی راستی به مسابقه هیئت سری بزنید هر هفته جایزه ویژی داره و ممنون اگه به اسمه (کاروان زیارتی کربلا وسوریه) لینگم کنی بهت سر میزنم
    سلام

    خیلی لذت بردم

    مطالبتون زیبان امیدوارم همیشه موفق باشید


    دوست داشتید به وبلاگم ...

    میلاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی