السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۱، ۰۷:۰۷ ب.ظ

ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ها

 ای مدبر شب و روز

 ای گرداننده سال و حالت ها

حال ما را به نیکوترین حال تغییر ده

نسیم دل انگیز بهاری که بر سرزمین ما ،ایران ، وزیدن می گیرد ، تپش دل های ایرانیان برای دیارخورشید و زیارت امام رئوف ،ثامن الحجج، آسمان چشم ها را بارانی می کند و مصمم اند تا بار سفر ببندند تا لحظه تحویل سال «مقلب القلوب» را در جوار قلب شیعیان فریاد کنند و دیده بر ضریح زرین بگشایند و از «محول الحول والاحوال» طلب  کنند به برکت امام ثامن و ضامن ، معین الضعفا، نیکوترین حال را در یک سال دیگر برای همگان رقم بزند

حال و سال و فالتان نیکو ....


پ.ن: از تمام کسانی که در لحظه تحویل سال و  ایام عید در کنار حرم امام رضا (ع) هستند خواهشمندیم برای همه ما ،خاصّه باز دید کنندگان وبلاگ دعا کنند که محتاج به دعاییم

 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۴)

سلام با تعدادی مطلب درباره ی دوفیلم زندگی خصوصی و گشت ارشاد به روزم منتظرحضورگرم شما و نظراتتون هستم. یاعلی
سلام
سال نو مبارک...
سلام
ممنون از مطالبتون - عیدتونم مبارک -
لطفا سایت * کلیپ پارس* را لینک کنید و در قسمت لینکدونی خبرم کنید تا لینک کنم-
(در صورتی که آمار وبلاگتان 500 به بالاست می تونیم تبادل لوگو هم داشته باشیم)
ممنون
کلیپ پارس
www.clippars.com
دید موسی یک شبانی را به راه

که او همی گفت ای خدا و ای الاه

تو کجایی تا من شوم چاکرت

چارقت دوزم کنم شانه سرت

دستکت بوسم بمالم پایکت

وقت خواب آید برویم جایکت

گر تو بیماری آید همچو خویش

من تو را ایم همچو خویش

ای فدایت این همه بزهای من

ای به یادت هی هی و هی های من

زین نهت بیهوده می گفت آن شبان

گفت موسی با کی هستی ای فلان

گفت با آن کس که ما را افرید

این زمین چرخ ز او آمد پدید

گفت ها خیره سر شدی

خود مسلمان ناشده کافر شدی

گر نبندی زین سخن تو حلق را

آتشی آید بسوزی خلق را

جامه را بدرید آهی کرد و تفت

راهه بیابان را گرفت و رفت

وحی امد سوی موسی از خدا

تو کردی بنده من از من جدا

تو برای وصل کردن آمدی

نی برای فصل کردن امدی

هر کسی را سیرتی بنهاده ایم

هر کسی را اصطلاحی داده ایم

ساربان را ننگریم و قال را

ما درون را بنگریم و حال را

چون موسی این خطاب را از حق شنید

در بیابان از پی چوپان دوید

گفت هیچ اداب و ترتیبی مجوی

هر چه می خواهد دل تنگت بگو
  • رد پاهایی که روی دلم می ماند
  • اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام سال نو مبارک

    رد پاهایی که روی دلم می ماند به روز شد

    http://www.only-for-allah.blogfa.com

    در پناه خالق نیلوفران آبی
  • علیرضا مصیبی
  • وب خیلی خوب و با محتوای داری
    میشه خواهش کنم وب من رو لینک کنی منم زودی وب شما رو لینک میکنم

    شما با تبادل لیکن بازدید وبلاگ خود را به صورت چشمگیری افزایش میدهید.


    بعد از لینک کردن آدرس http://msayeby.blogfa.com/ با نام * طرح توجیهی فنی و اقتصادی و پسوردهای دانشگاهی* .

    منم زودی وب شما رو لینک میکنم



    با آرزوی پیشرفت روز افزون
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ...
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

    نوروز برشما مبارک باد

    وبلاگ بسیار زیبایی دارید

    موفق وموید باشید...
    سلام وب خوبى دارید و از عکس هاى زیبایى استفاده میکنید
    سال نو مبارک!
    یا امام رضا (ع)

    آقا تو را به گل پسرت دلبرت جواد (ع)

    سوگند میدهم به علی اکبرت جواد(ع)

    هیچ امیدی رو ناامید نکن
    سلام

    وبلاگ خوشگلی داری ، از سایت منم بازدید کن و اگر دوست داشته باشی با اسم فروشگاه اینترنتی لینکم کن .
  • هیئت حسن جان
  • ســــــلام و درود و رحمت و رضوان و برکات حضرت حق بر شمــــــــا . . .
    .
    .
    .
    .
    از اشک ؛ دو چشمان ترم ؛ چون دریاست . . .

    امسال تمـــــــــــــام روزی ام از زهراست . . .

    از بوی تنور فاطمـــــــــــــــــــــــه فهمیدم . . .

    سالی که نکوســــت از بهــــارش پیداست . . .
    .
    .
    .
    .
    ایام ؛ ایام پرستاری تنها امیرالمومنین عالم از پاره جگر رسول الله است !!!

    جان عالمی به فدای مولای عالم ؛ حضرت محسن بن علی (روحی و اروحنا له الفــــداء) ...
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    التمــــــــــــــاس دعــا ؛ مشتاق دیدار و یا علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی مدد ...
  • پایگاه خبری نکته نیوز
  • سلام سال نو مبارک
    مطلب جالبی بود
    خوشحال میشیم به ما هم سری بزنی اگر تمایل به تبادل اینک و افزایش بازدید خودت هم داری میتونی مارو با عنوان پایگاه خبری نکته نیوز http://9ktenews.com
    لینک کنی و بعد بیای به سایت ما
    و در نظرات هر مطلبی که خواستی آدرس وبلاگت و عنوانش رو بذاری تا لینک بشی
    کمتر از 12 ساعت لینک میشی ممنون موفق باشی
    شک نکن
    امام رضا همه رو شفا میده....
    کاش ما هم روزی خادم اقا شویم
    یا حق
    پاسخ:
    ان شا الله
    به امید عنایتش ..
    سال خوبی داشته باشید.
    سلام التماس دعا
    سلام دوستاس خوبم.ازتون میخوام تز ته دل واسم دعا کنین تا مشکلم حل شه.از آقامون امام رضا هم بخواین واسطه شه بین من وخدا
    حالمو گرفتی
    گریمم در اوردی
    یا امام رضا بطلب بیام پابوست.
  • منتظرمصلح(عج)
  • اللهم عجل لولیک الفرج

    باسلام خدمت شمادوست گرامی
    پنجاه و نهمین دوره ختم قرآن کریم هدیه به آقاامام زمان(عج)درکلبه کوچکمون برای ظهورآن آقای بزرگواربرپانمودیم و ازشمادوست عزیزدعوت به شرکت دراین اجرهمگانی می کنیم، امیداست مارویاری کنید، تاگوشه چشمی آقابه ما هم بکنن.
    اجرکم عندالله

    یاعلی(ع)
    یابن الحسن(عج)!

    سالی گذشت و زمین گشت در مدار تو

    اما نداشت خاتمه ای انتظار تو

    امسال هم همه ی هفته ها گذشت

    یک جمعه اش نبود زمان قرار تو

    با این شکوفه ها دل من خوش نمی شود

    آید پس از کدام زمستان، بهار تو؟

    قلب مرا ز خانه تکانی معاف کن

    بگذار بماند به رویش غبار تو

    این روزها همه به سفر فکر می کنند

    من قصد کرده ام بمانم کنار تو

    امسال که من به درد ظهورت نخورده ام

    سال جدید کاش بیایم به کار تو



    به امید رسیدن بهار واقعی....
    سلام

    اتفاقی زائر وبلاگ شما شدم...

    استفاده کردم موفق باشید انشاالله...
    سلام دوست خوبم یا دوستان من قصد دارم ی وبلاگ طراحی کنم اگر شما کبوترای امام رضا وقت داشته باشین وما سعادت همکاری ، خوشحال میشم تو اینکار کمکم کنید
    ممنون
    وب خوبی دارید.
    با امید موفقیت وپایداری
    سلام دوست عزیز
    وبلاگ با حالی دارید.

    انشاالله در این راستا موفق و سربلند باشید. ما را از دعای خیرتان فراموش نکنید. کربلائی علی ساری
    یا علی مدد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی