السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اوست گرفته شهر دل من به کجا سفر کنم

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۱۷ ق.ظ

طنین انداز شده صدای اذان در صحن و سرایت ...

السلام و علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع) ، السلام علیک یا امام رئوف ،ایها الشمس الشموس

،ایها المدفون  بارض الطوس

مشهد است اینجا؛

مشهد الرضا،

و من و تو زائر حرم رضوی ...

من یکی هستم از هزاران

نه ! که از میلیون ها

 میلیون ها نفری که هر سال پر می کشند به شوق دیدار شهید و شاهدو معشوق این دیار

که رضایش می خوانند و مأمنش در قلب مشهد است

نه که او در قلب مشهد جای گرفته باشد

مشهد به دور او حلقه زده ؛

پس هر کجای مشهد که باشی

تا حرم فاصله ای نداری

من از باب الرضا وارد می شوم

تو از باب الجواد

ما از ورودی شیخ طوسی میشتابیم

شما از ورودی شیخ حر عاملی

و آنها می آیند از ورودی طبرسی

فرقی ندارد از کدام طرف می آیی

و از کدام دروازه وارد می شوی

از همه طرف گستره حرم روبروی توست

چه اشتیاقی دارد زائر برای پیوستن به تو

دلش پر می کشد اما ، پایش نمی رود!

نگاه می اندازد به آن همه عظمت و می گوید:

خداوندا ... به من اجازه می دهی پا پیش بگذارم؟

یا رسول الله به من  اجازه می دهی؟

اجازه می دهند ملائک؟

و قلبش مطمئن است از جواب پیش آمدن به سمت رضا

یا سریع الرضا

به حق رضا

رضا مرا پذیرا باشد

«ادْخُلُوهَا بِسَلَامٍ آمِنِینَ»

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۱)

کبوتر دلم پر کشید. رفت و رفت توی حیاطی که باب الرضا اونجا وجود داره. الان از اون روبرو داره به گنبد نگاه می کنه :)
پاسخ:
کبوتر سپید : خوش به حالت ،التماس دعا :)
تو رو خدا واسم 2 آ کن...
سلام وب قشنگی دارید

موفق باشی
وبلاگ خیلی زیبایی دارید
بما هم سر بزنید
موفق باشید
خیلی خوب بود استفاده کردم.
نظرتون در مورد تبادل لینک چیه؟
ضمنا یک پست ثابت گذاشتم رو بلاگ لطفا مطالعه اش کنید
السلام علیکم یا اهل البیت النبوه
باسلام جشنواره ملی وبلاگ نویسی مبارزان سایبری ولایت
شماهم باشرکت دراین جشنواره سنگری بشویددربرابردشمنان ولایت
برای اطلاعات بیشتربه وبلاگ شهدای گمنام مراجعه فرمایید.
منتظرحضورشمادرجشنواره ملی وبلاگ نویسی مبارزان سایبری هستیم
باتشکر:دبیرخانه جشنواره.
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم ما رو لینک کنید بعد خبر بدید لینکتون کنم
  • عاشق معلم دلسوز
  • به وب ما هم سری بزنید یا امام الرئوف
    سلام ما شما را به پیوند گداشتیم امیدواریم شما نیز ما را لینک کنید.
    باب الجواد منو دیوونه میکنه.همیشه ازین در میرم تو حرم.
    سلام. این مطلب زیبا در سایت حرف تو در قسمت دل نوشت درج شد

    یا علی مدد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی