السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

امام جعفر صادق (ع) :

جنبندگان زمین ، ماهی های دریاها ، و هر کوچک و بزرگی در زمین خدا و آسمان او برای معلم خوبی ها استغفار می کنند .

شهدا

شهدا ، معلّمانی که چه نیکو درس ایثار را از ابوفاضل (ع) آموختند و برایمان هجی اش کردند


پ.ن: روز معلّم بر تمامی آموزندگان علم ،اخلاق و انسانیت مبارک

پ.ن 2 : صلواتی نثار روح تمامی معلّمانی که روزی به ما درسی آموختند و امروز نیستند خاصّه معلّمان شهید

                          * اللّهم صلی علی محمّد و آل محمّد و عجل فرجهم *


نظرات  (۱۷)

سلام به رسم ادب
هفته ی معلم رو به همه ی معلمها تبریک میگم و یاد شهید مطهری رو گرامی میدارم
شهدا معلمانی هستند که همواره زنده اند و زندگی را به ما می آموزند...
به نظر می رسد همدلی چیزی است که امروزه همه ما از نبود آن رنج می بریم به قول فروغ فرحزاد« چراغ های رابطه تاریک اند.»

و چراغ های رابطه های ما تاریک اند چون درکی از طرف مقابل نداریم
با همدلی یک اصل یا چیزی بیشتر از یک اصل آپم
ممنون میشم بعد از خوندن نظرتون رو بفرمایید و متشکر که وقت میذارید
در پناه خدا
کاشکی تو زیارتنامه تو این دل دیوونه پر بگیره ..
کاشکی دوباره این سینه زدنا نو حرم نو سر بگیره ..
سینه زنم تا ابد ازتو دم میزنم ..
میدونم دم جون دادنم میایی ارباب بی کفنم ..
حسین ارباب ..
سلام علی قلب الزینب الصبور .
یا قاسم ادرکنا.
سلام دوست عزیز وب خوبی داری ... خوشحال میشم که بهم سر بزنید با تشکر

www.pix2net.blogfa.com
  • یک قـدم تا خـدا
  • .

    دل من گـم شده ، گـر پیــدا شد

    بسپـــــارید بـه امــانــاتِ حسیــن

    واگـــر از تپـــــش افتـاد دلـــــــــم

    ببریــدش به ملاقــــــاتِ حسیــن

    از حسیـن خواسته ام تا شایـد !

    بگـــذارد که غلامــــــش بشـــوم

    همـه گفتند محـال است ولــی !

    دلخوشم من به محالات حسیـن

    .
  • دکتر نگار کریمی متخصص پوست،مو و زیبایی
  • ممنونم از شما.زنده باشید.
    بسی زیبا
  • معروف منکر(مقداد)
  • سلام.میدونی وقتی میگن آقا منتظر واقعی نداره منظورشون چیه؟ما همه فکر میکنیم منتظر آقا هستیم ولی اینطور نیست؛باور نداری؟ اگه این پست جدیدی که گذاشتم رو بخونی متوجه میشی که چرا آقا تا حالا ظهور نکرده...
    التماس دعای شهادت...یاحق.
    من ممکن است نتوانم این تاریکی را از بین ببرم، ولی با همین روشنایی کوچک فرق ظلمت و نور و حق و باطل را نشان می دهم و کسی که دنبال نور است، این نور هرچقدر کوچک باشد، در قلب او بزرگ خواهد بود
    دکتر مصطفی چمران
    منم به نوبه ی خودم تبریک میگم
    مخصوصا به بعضیااااااااااااااا
    وبلاگ http://alimonzer.blogfa.com
    خاطرات آموزنده از مرحوم استاد منذر ، با مطلب جدید :
    تو مو می بینی و من پیچش مو
    به روز شد
    وبلاگ مفیدی دارید
    بما هم سر بزنید
    موفق باشید
    با سلام
    سلام
    بسم الله با سلام. وب زیبایی و مطالب پر محتوایی دارید؛ من هم آپ شدم و منتظر حضورتون هستم زنده باشید..التماس دعا
  • حقیقت آینه های بی غبار
  • سلام
    بروزم باموضوع : چرا شیطان با ما کاری ندارد.
    منتظر حضور پرمهرت هستم ، مهربون.

    این حدیث هم یک هدیه از طرف من به شما :

    پیامبر صلى الله علیه و آله :
    نماز شب، موجب رضایت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پیامبران، نور معرفت، ریشه ایمان، آسایش بدن ها، مایه ناراحتى شیطان، سلاحى بر ضدّ دشمنان، مایه اجابت دعا، قبولى اعمال و برکت در روزى است.
    (ارشاد القلوب، ج 1، ص 191)
    سلام

    سلام به وبم سر بزن التماس دعا
    سلام من هانی
    یه وب به تازگی درست کردم که حمایت میکنه از حضرت نقی(ع)
    وضد شاهین نجفیه
    برای حمایت از ما و شرکت در حمایت از امام نقی(ع)
    ما رو جز لینک ها قرار بدید
    یا به دوستان معرفی کنید
    یا یه مطلب راجبه وبلاگ بنویسین
    ویا هرروز چندبار وارد وبلاگ بشوید تا امار بالا برود
    این کار باعث میشود
    وبلاگ حامیان شاهین نجفی پایین برود
    ..............................................
    اگ کاری انجام دادی خبرم کن
    ............................
    ممنونم
    ...................
    اگه کاری انجام دادی واسه من نکردی واسه امام هادی کردی

    ........................
    اگرم پیشنهادی داری ..بگو حتما عملی میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی