السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تو جوابش را بده...

پنجشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۰۰ ق.ظ

در حریـــم قدسیت بـــال مناجــاتی بده

گنبــــدت دل می برد وقت مـــلاقاتی بده

دستهایم خالی از پیش است سوغاتی بده

من فقـــیرم تکه نــــانی بهر خیـــــراتی بده

از کــنار تو گدا با دســت خــالی رد نــــشد

نیست عاقل هر کسی دیوانه ی مشهد نشد

از دم گرمت مسیحا صــاحب دم می شود

بی تو باشم حضرت خورشید سردم می شود

نان برای خــوردن و بـــردن فراهـم می شود

من زیادیم مگر از ســـفره ات کـــم می شود

ما لــــب تشنه لـــب دریایمان پیش شماست

هر کجا باشیم هم یک پایمان پیش شماست

این حرم را چشمهای تــار می خواهد چکار

پنجره فولاد تو بیــــــمار می خواهد چکار

دل به تو بسته طــــناب دار می خواهد چکار

خوب مداوایش کند اســـــرا می خواهد چکار

پنـــجره فولاد تو بیــــمار را آورده است
تو
جوابش
را
بده
دکتر
جوابش
کرده
است

پنجره فولاد

  • کبوتر سپید

امام رضا ع

پنجره فولاد

دعا

نظرات  (۲۹)

  • مسعود سعیدی
  • باخود می اندیشیدم که پس از تلاش های بیهوده اعراب درباره ی دگرگون ساختن نام خلیج پارس،دیگر کاری نکنند.اما امروز باید با اندوه فراوان بگویم که سهم ما از 79% به کمتر از 55% رسیده واین یک زنگ هشدار است. یادتان باشد که این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و نگذارید که دوباره نام خلیج پارس به خلیج ع ر ب ی دگرگونی یابد:پس هرچه زود تر به این نشانی بروید و بار دیگر ناموس پرستی ایرانیان را به دشمن نشان دهید:
    http://www.persianorarabiangulf.com/index.php
    پست از:www.persianlanguage.blogfa.com
  • امین و مهشید و ...
  • سلام دوست عزیز
    با سلام
    زیبا بود خیلی...
    گنبــــدت دل می برد وقت مـــلاقاتی بده...
  • ๑۩۞۩๑شمع سوخته ๑۩۞۩๑
  • در مجلس مظلومیّت مردِ غریببنگر که دلم میان غمخانه گم استاین ناله ز ماتمِ امامِ هادی ستمعصوم دوازدهم امامِ دهم استشهادت جانسوز امام هادی(ع) تسلیت بادسلامبا مطلبی کوتاه به روزممنتظر قدوم شما هستم منو از نظرات پر مهرتون بی دریغ نفرمایید
    سلام

    نامشان زمزمه ی نیمه شب یاران بود

    تا نگویند که از یاد فراموشانند !

    برادرم !

    مسافر سفر سرخ عشق ، بر بالهای سپید فرشتگان چو نشستی !

    رها شدی و بار بر بستی !

    ز دست بسته ی خود دستبند گشودی !

    و از پای خسته ی خود ، پای بند گسستی !

    درب های قفس را که بسته بود شکستی !

    و تن خویش را به بازوان توانای شهادت بستی و پریدی تا شهادت دهی که هستی...

    ابوالحسن عزیز !

    هفتم خرداد ، سالروز تولد زمینی ات مبارک ...

    دلنوشته ی خود را در مورد شهید ابوالحسن محمدزاده بیان فرمایید
  • حسین عیوضی
  • وبلاگت بیسته بیسته عالیه واقعا میگم حرف نداره من کسی نیستم که بی خود تعریف کنم واقعا میگم کارت عالیه کاش به وبلاگک منم یه نظر مینداختی راستی به مسابقه سری بزنید هر هفته جایزه ویژی داره و ممنون اگه لینگم کنی بهت سر میزنم
    باور کردن دروغی که انسان صد بار شنیده آسان تر است از حقیقتی که انسان حتی
    یکدفعه هم آنرا نشنیده است...
    سلام.شنیدی میخواند حرم حضرت رقیه سلام الله علیها رو خراب کنند؟
    منتظرم...
    ......................................
    تو جوابش را بده دکتر جوابش کرده است . یا امام رضا...
  • الهی اسمی جزبی اسمی برایم مباد
  • سلام
    شعرتوهواپیما بالاسرمشهدسرودم.

    اندرهوای حریم بارگاه قدس

    درآسمان شدم وبال درهوازده ام

    دستان مهرو وفارابه اهلبیت

    برآستان دلکش مولارضازده ام

    کزشوق ساحت قدسی هشتمین امام

    باآسمان برابرم وعشق راصلازده ام

    این عشق توست که من چون کبوتری

    بربام آسمان جهان دست وپازده ام

    آقاطواف حریمت چه جانفزاباشد

    باوصل این حریم گام تاخدازده ام

    گویا که بوی حرم عطرکرببلاست.

    پس دست برآستان آن سرجدازده ام

    آقابرای حریمت اذن می دادند

    من دست به ساحت آن عم باوفازده ام....

    یاعلی.
    وبلاگ و مطالب مفیدی دارید استفاده کردیم

    وبلاگ : « بگذار تا بگریم ... » خاطراتی از مرحوم استاد منذر
    با 2مطلب جدید :
    « مرحوم کافر ؟! »
    و « مهندسی کلمات »
    به روز شد
    بما سر بزنید و از نظرات ارزشمندتان بهره مندمان سازید
    موفق باشید
  • کلاس داستان نویسی
  • با سلام
    سلام
    میشه به امام رضا بگی منم شفا بده؟
    با سلام
    سلام
    سلام علیکم ازوبگاه حضرت امام خامنه ای مزاحمتون میشم برای 2تا کاریکی نظرتون راجع به وبگاهم ودیگری تبادل لینک اگه موافق باشید اگه خواستین لینک نمایین من رابا نام سربازمخلص ولایت لینک نماییدبعدبه من خبربدهیدتابانام درخواستی لینک شویدیاعلی تاجواب دادان شمادرقسمت نظرات
  • نازنین رقیه
  • سلام
    خوبید؟
    واقعا خیلی سعادت داشتین که وبتون در مورد آقا امام رضاست
    تبریک میگم.
    و ازتون خواهش میکنم واسم دعا کنید ممنون میشم.
    یه نیم نگاه
    موفق باشید
    در پناه حق...
  • خادم الشهدا
  • سلام
    صبح امروز کسی گفت به من:تو چقدر تنهایی!
    گفتمش در پاسخ: تو چقدر نادانی! تن من گر تنهاست،دل من با دل هاست. دوستانی دارم همه از جنس بلور که دعایم گویند و دعاشان گویم. یادشان در دل من، قلبشان منزل من،سایه شان بر سر من...
    آپم. خوشحال میشم سر بزنید.
    موفق و پایدار باشید.
    یا حق!
    بسیار قشنگ بود.
    بسیار حظ کردیم.
  • محمد باقری
  • سلام دوست عزیز
    هر وقت منو می دید می فرمود:

    حالت چطوره؟

    میگفتم استاد خوبم

    می فرمود: این رو که می بینم ... حال معنویت رو میگم؟

    میگفتم خراب..

    می فرمود: درستش کن..یا خدا کنار بیا ..بین خودتون حلش کنید...

    می فرمود:طرف مقابلت هم غفار الذنوبه هم ستار العیوب ..

    بهش بگو غلط کردم..میبخشه..

    بعد با لبخند می فرمود : ولی بعدش آدم باش..

    نذار آبرو ریزی بشه..
    سلام
    وب خیلی قشنگ و مفیدی داری
    منم یه سایت نیازمندیها به زبان انگلیسی دارم
    اگه امکان دارد برای همایت از یه ایرانی سایت منو لینک(پیوند)کنید به صورت lefies(نیازمندیها)
    متشکرم موفق باشید
    با عرض ادب و احترام خدمت شما

    وبلاگ بسیار زیبایی دارید

    خوشحال می شویم ما را با نام " جریان شناسی " لینک کنید

    با تشکر

    موفق باشید

    یا علی

    التماس دعا
  • لبیک یااباصالح(عج)
  • سلام

    با مطلب جدیدی با عنوان " چرا کسی پاسخگو نیست " در خدمت شما هستم

    در انتظار حضور گرم و پر مهر شما

    یا علی
    سلام
    سلام خوبی به وبلاگت که سر زدم از خودمو وبلاگم پیش امام رضا خجالت کشیدمیه حالی پیداکردم..
    دور مران از در و راهم بده.....
    التماس دعا
    سلام و خدا قوت
    غروب جمعه شد و آقا نیامد(یا جواد ادرکنی).
    برای فرج دعا کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    منتظر نظر شما هستم.
    سلام
    وبلاگ خوبی داری
    تونستی به ما هم سر بزن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی