السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

زمزمه

چهارشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۱، ۰۳:۰۶ ق.ظ
در این روزهای پر عطش اما پر عشق ذکر کمتر کسی از ما این جملات ناب نیست ...


اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ 



در خلوت خالصانه تان با خدا برای ما هم دعا کنید که سخت محتاج به دعای خوبانیم ... یا علی (ع)

  • کبوتر سپید

نظرات  (۶)

سلام

پدرتون راست میگه .
ما رو هم دعا کنید
پاسخ:
محتاجیم به دعا
سرویس وبلاگدهی ایران با ایجاد یک محیط نوین این امکان را فراهم کرده است که شما مطالب ، خاطرات و اطلاعات خود را در دنیای بزرگ اینترنت به نمایش بگذارید . ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا محیطی کاملا ساده و زیبا برای کاربران فراهم آوریم . این سرویس دارای امکانات جدید بسیاری می باشد از جمله :


» امکان دادن امتیاز به مطالب وبلاگ
» جوایز ویژه برای وبلاگ های برتر
» امکان ایجاد چندین نویسنده برای وبلاگ
» امکان ثبت وبلاگ در فهرست وبلاگ ها با موضوع وبلاگ مورد نظر
» با امکاناتی دیگر نظیر نظرسنجی ، خبرنامه ، پیوند ، آمارگیر وبلاگ و ...
همراه با امکاناتی دیگر که با عضویت می توانید مشاهده کنید .
http://iran.sc
این عکسا بدجوری دلمو هوایی کرد سه هفته پیش کربلا بودم هر کار کردم تا وقتی برمیگردم نگم ای کاش

ولی واقعا ای کاش ببین هر کی هستی دمت گرم منم التماس دعا مخصوص دارم.عطیه
پاسخ:
چشم دوست خوبم محتاجیم به دعا .کربلایی عزیز
میگن هرکس بامش بیش برف نه کبوترش بیشتر است
  • دانلود با لینک مستقیم
  • با سلام
    من دست خالی آمدم ، دست من و دامان تو
    سرتا به پا درد و غمم، درد من و درمان تو
    تو هر چه خوبی من بدم ، بیهوده بر هر در زدم
    آخر به این در آمدم ،باشم کنار خوان تو
    .........................................
    سلام چطورید؟خوبید؟اتفاقا دل من هم خیلی ابالفضلی شده این چند وقت...
    راستی سحر ها منو هم سفارشی دعا کنید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی