السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

رجعت

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۵:۰۷ ق.ظ

«یارب دل پاک و جان آگاهم ده

آه شب و گریه سحر گاهم ده

در راه خود اول از خودم بی خود کن

 بی خود چو شدم ، ز خود به خود راهم ده»


تا پخته نشوی به خدا نخواهی رسید

می گویند کمال هر چیز بازگشت به نقطه اول آن است ؛ وقتی ریسمان نگاهت محکم تر گره

خورد به قدّوس

و رمضان فرصتی شد

برای من ،برای تو ، برای بازگشت

بازگشت به سوی حق

معراج هم همین نیست مگر؟

*رجعت عبد به معبود*

و من این روزها به ابراهیم خلیل الله فکر می کنم

وقتی به فرمان قادر مقرر می شود جان دلش را قربانی کند

نه جان دلش!

که ابراهیم نَفسَش را ذبح می کند

***

دوباره فرصتی  پیش آمد

برای من .... برای تو

پس : بمیریم قبل از آنکه بمیرانندمان

 به حسابمان برسیم پیش از آنکه حسابرسی مان کنند

اگر این معراج نیست ، توبه مان می تواند باشد

یک حلقه تمام شد ، از نو شروعش نکن

جهش؛

برو به مدار بالاتر

تا برانگیخته شوی تا بشکفی

تا پرواز کنی

و به گمانم کمال یعنی همین ....

  • کبوتر سپید

پرواز

توبه

جهش

ذبح

بازگشت

نظرات  (۶)

1- عالی بود مرسی 2- اگه میخوای منو دوستام بازم بیایم به وبلاگت بیا تبادل لینک کنیم تا بازدیدتم بره بالا3- به سایت منم یه سری بزن
سلام طاعات و عبادات قبول درگاه احدیت.وبلاگ عالی دارید منکه از مطالبش واقعا استفاده کردم .خوشحال میشم یه سری هم به وبلاگ من بزنید و نظر بدید.منتظران حضور گرم شما هستیم.
بسی زیبا
التماس دعا
سلام
شیوه زندگی مسلمانان میانمار رو ببینید! جالبه
http://www.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?cid=15&lid=6681
یا حق
سلام
سلام وبتون زیباست به منم یه سزی بزنید اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی