السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یک غیر منتظره ی شیرین و دوست داشتنی ...

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۴۳ ب.ظ
با کمک آدرس زیر نیز به راحتی می توانید فایل صوتی را دریافت نمایید .

http://www.rasekhoon.net/media/show/396150/%D9%87%D9%85%D9%87-%D8%AD%D8%AC%D8%A7%D8%AC-%D8%B4%D9%86%DB%8C%D8%AF%D9%86%D8%AF-%D8%B2%D8%AF%D9%84-%D9%86%D8%B9%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86%D8%AF/

نظرات  (۴)

سلام
خوش به حالتون.آرزوی نجف و کوفه رو دارم.
من هم غبطه می خورم...
پاسخ:
انشا الله به زودی قسمت شما و دوباره قسمت ما :) آمین
سلام کبوتر جان.
عید مبارک
من هم همان 89، 1 ماه بعد از شما مهمانشان بودم، احساستان در حرم نجف با احساس خیلی های دیگر مشترک است. اکثرا در حرم نجف بیش از آن که احساس حزن داشته باشند، به شدت سرشار از انرژی و ته دلشان شاد است، واقعا حس افتخار عظیمی به آدم دست می دهد، دقیقا حس می کنی کنار پدری مهربان و قدر نشسه ای:) هرچه در حرم اباعبدالله شرم مانع توقف زیاد می شود، در حرم امیرالمومنین انگار ساعت ها می خواهی بشینی و با پدر مهربانی صحبت کنی ، یا فقط چشم بدوزی به عظمت بارگاهش و جان تازه بگیری... دلم هوای آن جا را کرده به شدت، مخصوصا اربعین، کربلا... خدا قسم هر2مون کنه انشاالله
درمورد عروسی؛ حق با شماست، من یکی درمیان عروسی ها را نمی روم، آن ها را هم که می رویم، در حد تیک حضور زدن است، اما این دفعه انقدر از خودم بدم آمد که حد و حساب ندارد، احساس کردم همه ی دنیا هم که که قید ما را بزند، ارزش ندارد به خاطر همان تیک حضور هم برویم. می شود گستاخی به درگاه خدا. خیلی منزجر کننده بود احوالات دیشبمان! توی عید برای من هم دعا کنید کمی حال دلم برگردد سر جای قبلش! دعا گویتان هستم. باز هم عید مبارک:)
سلام
خوش بحال شما
من که گمون نکنم هیچوقت بشه برم
عیدتون مبارک
التماس دعای فرج
  • لبیک یااباصالح(عج)
  • سلام

    اگر خلق عالم علی را می شناختند ، دوستش میداشتند و اگر خلق عالم علی را دوست میداشتند ، جهنم آفریده نمیشد .

    عید کمال دین .سالروز اتمام نعمت وهنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین (ع)
    بر شما مبارک باد

    یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی