السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اولین پست من در "بیان"

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۰۳ ق.ظ

و اکنون لحظه تشرف نزدیک است و وعدگاه معشوق در پیش و دعوت ها به اجابت رسیده و حضرت حق جل و علا تو را به حرم خوانده است.
بشتاب،بشتاب
ای از خود گذشته به سوی خدا بشتاب!
لبیک اللهم لبیک...
زائر گرامی؛
ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان پذیرفته شدن شما را در قرعه کشی عمره دانشگاهیان تبریک عرض می نماید.

حج

امیدوارم خودم برم و یه عکس قشنگ از خونه ی خدا بگیرم

***

قرار شده بود نتایج قرعه کشی حج دانشجویی و عتبات عالیات(کربلا و نجف) رو ۱۲ دی جدا بزنن تو سایت

اول رفتم تو سایت "لبیک" ولی صفحه ش باز نشد!

ناامیدانه سایت "عتبات" باز کردم. باورم نمیشد اسممون کربلا دراومده بود. تاریخ اعزامشم آخر همین ساله!

چند بار سایت "لبیک" رو رفرش کردم و بالاخره تونستم واردش بشم. شماره شناسنامه و کارت ملیم رو وارد کردم و...

داشتم بال درمیاوردم

یعنی میشه تو یه روز آدم این همه خبر خوش بهش برسه؟

تند تند به آقام گفتم و آقام هم کلی خوشحال شد

از اونجایی که آقام باید یه دوره ی ۴۵ روزه آخر همین ماه برن تبریز، نمیشه که بشه کربلا رو بریم و ان شا الله حج رو تصمیم داریم بریم. تاریخ اعزامشم فروردین یا اردیبهشته. واسه کربلا هم آقام قول دادن که به زودی زود ثبت نام کنیم و ان شا الله کربلایی بشیم

خدایا شکرت به خاطر همه ی چیزایی که بهمون دادی و ندادی... شکر...

 

پی نوشت: یکی از دوستان می گفت این همه عنایت ثمره ی ازدواج است و بس... کبوتر سپید عزیز تو هم به "ما" شدن فکر کن... شاید نگاهی نظری چیزی!

 

  • کبوتر رضوی

نظرات  (۱)

  • کبوتر سپید
  • کبوتر رضوی نازنینم سلام

    حضورت در بیان رو تبریک می گم و خوشحالم که اومدی دوباره .....

    همون روزی که پیامک دادی برات دعا کنم برای قرعه کشی دلم قرص بود که اسمتون در می آدJ

    به تو و همسر ارجمندت این اتفاق بزرگ و دوست داشتنی زندگی تون رو تبریک می گم . و امیدوارم برید و حلاوتش رو درک کنید و برای ما هم دعا کنید که قسمتمون بشه

    پ.ن 1: در خصوص پی نوشتت باید عرض کنم که هنوز زیر آب این FACT تجربی زده نشده که قسمت ما دست خودمون نیست .نیمه گمشده مونو خدا برامون در نظر گرفته؛ مگه شما همسر محترمتونو میشناختی؟ مگه می دونستی قسمتت کیه ؟ اصلا" فکر میکردی تهران قبول بشی و تهرانم دقیقا" مصادف با قبولیت ازدواج کنی؟

    همش دست خداست .نه دست من و تو و ما

    البته آدم واقع بین باشه خوبه ، خیلی خوب؛ خدای بزرگ منو چند صباحی فرستاد زمین برای تماشای جهان ؛

    اصرار نکن ، من قصد درس خوندن دارم ! :دی

    پ.ن 2: در یک پاراگراف 3 خطی کلمه "آقام" چند بار تکرار شده ؟ این یعنی چی ؟ پست ننوشتی ننوشتی حالا هم که نوشتی ؟:-/ :پی (خدایا توبه !!!)

    پ.ن 3: خوشی شما و زوج های جوان آرزوی قلبی منه تو این وقت اذان؛ برای آرامش منم دعا کنید

    همه جوون ها بحق امام رئوف خوشبخت بشن  و عاقبت بخیر...  

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی