السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

من پر از یا لیتنایم .....

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۴۶ ق.ظ

ساعت 3 بامداد و من دلم با زائران اربعین است!

عجیب پر غمم این روزها؛

خاصه اینکه در این حال و هوای بارانی ِ دلم ؛ نوای

"من پر از یا لیتنایم، تو کجایی من کجایم

من دلی تنگم که هر شب، می‌بری تا کربلایم

یابن زهرا ...."

خود به خود میهمان حسینیهء خودمانی ام شده ....همه چیزجور است برای آتش زدن این دل....


"این حسین (ع) کیست که عالم همه دیوانه اوست"


فلسفه این جمله ، وقتی پر رنگ تر می شود برایت که ایییییییییین همه زائر را می بینی که سر از پا نمیشناسند و می خواهند خودشان را

 برسانند به کربلا؛

سرزمین حسین فقیر و غنی برایش فرقی ندارد

عاشق حسین سرما و گرما را نمی فهمد

عشق به حسین جا و مکان ، زبان و فرهنگ ، رنگ و چهره نمی شناسد. در خبر ها آمده بودعاشقان حسین از هر قشر و طائفه ای هستند .

 دیدم و خواندم، می شود عاشق حسین بود و لا به لای هندوها زندگی کرد

می شود عاشق حسین بود؛ حتی در غرب افریقا!  

دیدم، می شود اهل سنت باشی و از زامبیا و گریه امان حرف زدن را از تو بگیرد و زخم اشک هایت جگر سنگ را آب کند!

خواندم،حال و هوای عاشق حسینی که بودایی بوده و حالا شیعه شده ....

شاید نشود حتی به اندازه یک کلمه با اینان هم کلام شد امّا از حرف هایشان محبـّت را درک می کنی که نام" اباعبد الله الحسین" را چه بی پیرایه و با عشق بر زبان جاری می کنند....

امام حسین را می شنوی در جانِ کلامشان و خودت خوب می دانی که دیدن ضریح حسین آرزوی همه است. آرزوی همه .....

عاشق حسین انگار فاصله برایش بی معناست؛

خواندم؛ سیّد الشهدا از چین ،کامرون ،آلمان هم میهمان دارد ....

عاشق حسین ، عاشق حسین است .حالا هر جا متولد شده ؛ بماند!

خوش به سعادتشان که.ما جاماندگانیم  ..... هر حاجتی داری با این جماعت یا حسینی بگو .....

 

اللّهم الرزقنی


پ.ن1 : نوای جناب میثم مطیعی که باعث شد این ها را بنویسم را از اینجا می توانید دریافت نمایید. 


پ.ن 2 : به 20000350 " لبیک یا حسین " ارسال کنید تا زائران کاروان اربعین ، در روز اربعین نائب الزیاره شما در کربلای 

معلی باشند

التماس دعای فراوان   

نظرات  (۱)

کبوتر:(
من کلی قول و قرار گذاشته بودم باهاشون!
کاش میشد فهمید دقیقاً هر بی توفیقی ای از کجا آب می‌خوره :(
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی