السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

تو با منی امّا؛ من از خودم دورم!

چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۰۳ ق.ظ
هر صبح دو پیامک دریافت می کنم از طرف "همراه اول"
یکی یک آیه از قرآن مجید و یکی دیگر حدیث یا احادیثی از ائمه ....
توجیه خودم برای ثبت نامم در دریافت این پیامکها خودم را کفایت می کند و بس، ولی جالبی این
ماجرا به این است که هر بار که ذهنم درگیر یک ماجرا می شود حدیث آن روز یا آیه قرآنی اش
جوابم را واضح و روشن می دهد!!! مثل روز .... الله اکبر....


امام صادق (ع) :

 در بهشت مقامی است که هیچ بنده ای جز گرفتاری و بلا بر جسدش بدان نرسد


                                                                                                "مشکات الانوار"

 شکرا"لله - شکرا"لله - شکرا"لله 
 التماس دعای فراوان دارم

  • کبوتر سپید

نشانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی