السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش...

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۵۱ ق.ظ

سلام آقا جان؛ بامداد پنج شنبه شد. ساعت 01:39  و داشتم با خودم فکر می کردم الان

دقیقا" کجایید؟ و دارید چه کار می کنید!

شاید دارید نماز شب می خوانید! آقا جان دعامان کنید دعامان کنید دعامان کنید

و هر کجا هستید و رفتید یاد ما هم باشید

به حق جدّتان "علی بن موسی الرضا". دلخوش به دعاهای شماییم و سرگشته دیدارتان 

  • کبوتر سپید

انتظار فرج

انتظار

نظرات  (۲)

سلام.
وبلاگ جدید مبارک.

آن سفر کرده که صد غافله دل همره اوست
هرکجا هست خدایا،به سلامت دارش

عجل لنـــا ظهوره
آمین
پاسخ:
سلام
ممنون دوست عزیز
عطر نرگس
تو رو حتی تو رویا هم،ندیدم
ولی یه عمر جات، خالیه پیشم
ندیدمت،
چه احساس غریبی...
ندیدمو برات ،دلتنگ میشم...
فقط بکو کدوم هفته کدوم روز
کجا منتظررسیدنت شم
میخوام کاری بدم دست خودم که
خودم بهونه ی اومدنت شم
سپردی دست کی
پیراهنتو رو
که یه عمر برامون نمیاره
چه بوی نرگسی ،میپیچه اینجا
اگه این باد سر گردون بزاره
بیا تا کفترا دورت بگردن
براشون هر قدم دونه بپاشی
چرا گم میکنم پس کوچه هارو
شاید قسمت بشه این جمعه باشی
فقط بکو کدوم هفته کدوم روز
کجا منتظررسیدنت شم
میخوام کاری بدم دست خودم که
خودم بهونه ی اومدنت شم
سپردی دست کی
پیراهنتو رو
که یه عمر برامون نمیاره
چه بوی نرگسی ،میپیچه اینجا

اگه این باد سر گردون بزاره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی