السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ ...

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۵۳ ب.ظ

خانوم دکتر دیشب ترتیبِ  این یکی دندان سالمم را هم دادند. با آن انبر بد قیافه و خشنش که اصلا" بویی

از لطافت نبرده دندانم را کشید بیرون. جایِ خالیِ آن یکی هنوز درد می کند . گفتند برای ردیف شدن دندانهایت

لازم است! وسط این حالِ ضعف و خون ریزی!  فکر می‌کنم خیلی چیزهای دیگر هست توی زندگی‌ام که باید ازشان

دل بکنم و ریشه‌کن‌شان کنم. بیاندازمشان دور. نمی‌دانم چقدر طول بکشد. نمی‌دانم چقدر جایِ خالی‌شان درد بگیرد

.امّا ای کاش طاقت بیاورم برای ردیف شدن زندگی دنیا و آخرتم لازم است. همین قدر می دانم که حال و روزم خوب

نیست .

.......................................................................................................................................

پ.ن : دارم مرحله به مرحله دل کندن هایم را شروع می کنم. چند وقتی است  مرحله اول با موفقیت انجام شده!

دست خیلی ها درد نکند...گاهی هل دادن لازم است تا نیروی ابتدایی را که می خواهی به دست بیاوری  و با

سرعت ثابت برنامه ات را روی خودت پیاده کنی. باید خودم را درست کنم. باید یاد بگیرم میانه رو باشم . خودم

را وقف کارها و آدمهایی کنم که مطمئن باشم ارزشش را دارند و خدایم خوشحال می شود. باید .... وای خدایا! هنوز

چقدر نمی دانم ....

باز هم کریمانه کمکم کن

  • کبوتر سپید

آدم ها

درس زندگی

دل کندن

توکل

نظرات  (۳)

حس کردم چقدر پخته تر شدی کبوتر! با این پستت حس خوبی داشتم
حال نوشته ات
مثل حال آدم های "خیلی چیز دان" بود!:)
دلم هم نواست با دلت...من هم احتیاج دارم به کندن از خیلی چیزها...
پاسخ:
وه که مراتب ارادتمان را بایستی چندتیریلیون برابر به خدایمان عرضه داریم که رفیقان خاصی چون شما در این دنیا قسمتمان کرد. شکر از آن اوست :)
به هر روی آدم که با آدم های پخته نشست و برخاست می کنه باید درس پس بده بهشون دیگه 3>
 اره ..
گاهی این دل کندنا لازمه!
واجبـــه!
کاش ادم بتونه که ادم بشه!
کاش بدونه که داره بــا مردم زندگی میکنه نــه برای مردم.
اصل زندگی ،جای دیگه س!
پاسخ:
بله،موافقم :)
حالا واسه اینکه وارد فاز دوم دل کندن بشین همون کیف نجومی تون رو بی زحمت ارسال کنین به آدرس من. :D
پاسخ:
عجب!!! :))
به عنوان هدیه عروسی تون.قبوله؟
یا سکه یا کیف! انتخاب با شماست خود دانید ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی