السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

السلام علیک ایها الشمس الشموس...

شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ق.ظ

 شرقی ترین ستارۀ دنیای تارمان            ای کاش در مسیر تو باشد مدارمان ...


چند وقت پیش بین نماز؛ حاج آقا توی خطبه تاکید می کردند حواستان به ثانیه ثانیه شعبان و اعمال و  فضائل اش باشد .
از برکات رجب و شعبان و رمضان که می گفتند. یادشان آمد که بگویند : در روایت است که زیارت ثامن الحجج باعث رفع غم و غصه است .روایت را نمی دانستم!!! امّا کشفش کرده بودم .
کشف کرده بودم، فرقی ندارد دور باشم یا نزدیک. توی صحن انقلاب، صحن جامع،یا توی بلاگتان آقای مهربانم
هر کجا وقتی سلام می دهم به شما و روزم پا گشا می شود به زیارتتان قلبم مملو انرژی و شور و نشاط است
هر چند خودتان بهتر می دانید که مثل آدم هایی شده ام که همه ی تلاششان را کرده اند و مچاله شدند و حالا منتظرند تا شما نگاهی بهشان بکنید و گره هایشان را یکی یکی باز کنید...
نمی توانم نا امید باشم! چون خدایمان بدش می آید
فقط منتظر می مانم
می شود باز هم مثل همیشه های همیشه پا در میانی کنید و از خدا بخواهید کمک حالِ دلم شود؟
التماس دعا

  • کبوتر سپید

نظرات  (۳)

  • و خدایی که دراین نزدیکی ست ...
  • سلام علیکم ... وب زیبایی دارید ... من امام رضا رو خیلی دوست دارم ... اما امیدوارم لایق چنین دوست داشتنی باشم ... خوشحال میشم به من هم سربزنید و مرا از نظرهای خوبتون بهره مند سازید منکه لینکتون کردم ... دوست داشتید مرا لینک کنید!!!!
    پاسخ:
    سلام
    :)
    سلام عزیزم. تو بحبوحه ی بحث های انتخاباتی، یادمون رفت بود شأن شعبان و زیارت و ... رو! ممنون از یادآوریت
    راست میگی، زیارت امام رضا عجیب دل رو شاد می کنه و ما هم عجیب همچین مسکن عمیقِ بدون عوارضی رو فراموش می کنیم!:)
    به یادتم
    التماس دعا:)
    پاسخ:
    سلام مهربان
    خواهش می کنم. "تا چه قبول افتد و چه در نظر آید" :)
    البته ما عوارضی رو که میگیریم ازتون! همین التماس دعاها حکم عوارضیه دیگه :)

    فراوان محتاج دعاتم و به یادت :*
  • و خدایی که دراین نزدیکی ست ...
  • سلام ... ممنون از حضور شما ... بله خدا رو شکر امام رضا این هدیه بزرگ رو به من دادن و من در این شهر مقدس زندگی میکنم ... اتفاقا امروز صبح حرم بودم ... حاجت روا باشید ... با مطلب جدید به روز هستم ... خوشحال میشم سر بزنید ... التماس دعا ، یا علی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی