السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

رنگ رخساره خبر می دهد ...

پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۱ ب.ظ

[ اللَّهُمَّ اکْشِفْ هَذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ ...]


درد را از هر طرف که بخوانی درد است!

بعضی دردها را نمی شود گفت! به قول قیصر "درد های من نهفتنی است"

اما در میان همه ی دردها، نداشتن " تــــــــو " دردی است که اگر دنیا را هم به آدم بدهند انگار باز چیزی ندارد

خط فقر جایی میان بود و نبود توست

جایی میان دار و ندار من ...


نظرات  (۴)

  • یه عاشق خراب
  • با سلام

    خواهی خلاص شوی زدستم بگو بمیر
    اما مدال نوکریت را زمن نگیر


    من غیر نوکری تو درسی نخوانده ام
    گویی زپیش من برو یعنی همان بمیر

    گیرم که پای من برود از دیار تو
    در زیر پای خود سر من کرده ای اسیر


    ما هر چه بد شویم زکویت نمی رویم
    از ما گناه آید و بخشودن از امیر

    من زورقی زکاه و تو دریای مرحمت
    من نوکر سپاه و تو ارباب بی نظیر

  • یه عاشق خراب
  • سلام

     

    تو ای صفای ضمیرم چرا نمی آیی؟

                                                 چرا بهانه نگیرم چرا نمی آیی؟

    اگر حجاب ظهورت وجود تار من است

                                                  دعا نما که بمیرم چرا نمی آیی؟

  • یه عاشق خراب
  • با سلام

     

    گفته بودم گر بیایی مقدمت را گل فشانم

     

                                                 گل چه قابل مهربانم، چشمهایم فرش راهت

  • یه عاشق خراب
  • با سلام

     

    یا سر نهم به خاک درش یا دهم به باد

     

                                       رفتم به کوی یار ببینم چه می شود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی