السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

سوگند به فرشته های صف بسته

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۰ ق.ظ

از زبان مولایم، علی (ع) آورده اند که "هر قطره باران را یک فرشته می آورد پایین" *

توی این شهر، شهر باران های نقره ای، هر آن می توانی چشم به راهش باشی، تازگی ها همچین وقت هایی دلم هوس «صافّات» ** خواندن می کند. بروم زیر آسمان و بخوانم برایشان، برای همان فرشته هایی که  صف بسته اند تا هر قطره باران را بیاورند پایین و لابد حرف هایی از خدا را ...

فکر می کنم با این تفاسیر توی شهر من، بیشتر اوقات  تَنَزَّلُ الْمَلَائِکَةُ  *** اتفاق می افتد! کاش می شد فرشته ها را دید. هر وقت باران شروع به باریدن می کند، خودم را زیر آسمان می رسانم صورتم را بالا میگیرم تا بال فرشته ها به صورتم بخورد و باز زمزمه ام جان میگیرد که: باید دعا کنم ، قبل از آنکه فرشته ها برگردند بالا ... 

 

*  کافی/ ج 8/ ص239

** وَالصَّافَّاتِ صَفًّا - سوگند به صف بستگان که صفى [با شکوه] بسته‏اند

***  سوره قدر

  • کبوتر سپید

راز

فرشته

استجابت دعا

باران

نظرات  (۱)

قربون دل با صفای تو خواهری!:)
خوندم و کیف کردم و دلتنگت شدم:)
پاسخ:
:)
:*
مشتاق دیدار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی