السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یکی از روحانیون مورد اعتماد، از قول دوست روحانی خود، نقل کرد و گفت:

من از حرم مطهر خارج شدم؛ ناگهان به خانمی- که قبل از من از حرم خارج شده بود- در مسیر راه، برخوردم و دیدم همینکه از بست و محیط بارگاه خارج شد، چادرش را از سر برداشته، داخل کیف دستی خود گذاشت.

من که گستاخی او را نتوانستم تحمل کنم گفتم: خانم! مگر حجاب فقط در حرم باید باشد؟

او با کمال احترام و ادب گفت: آقا! من مسلمان نیستم. پرسیدم: پس چه آیینی داری؟ گفت: نصرانی هستم.

گفتم: پس در حرم چه می کردی؟

گفت: آمده بودم از حضرت رضا (ع) تشکر کنم. پرسیدم برای چه؟

گفت: پسرم فلج بود. هرچه او را برای معالجه نزد پزشکان بردم، سودی نبخشید؛ بالاخره با همان حال، به مدرسه رفت.

همکلاسانش او را به معالجه تشویق کردند. او در جواب آنان گفته بود مادرم مرا برای معالجه نزد پزشکان متخصص برده؛ اما سودی نبخشیده است.

همکلاسانش گفته بودند. برو به مادرت بگو، تو را به حرم مطهر حضرت رضا (ع) ببرد تا شفا بگیری.

همینکه پسرم از مدرسه بازگشت. گریان گفت: مادر! گفتی مرا پیش همه ی پزشکان برده ای.

اما هنوز مرا به مشهد امام رضا (ع) و نزد آن امام (ع) که همکلاسانم می گویند مریضها را شفا می بخشد نبرده ای.

گفتم: پسرم! امام رضا مسلمانان را ویزیت نمی کند؛ به خاطر اینکه ما نصرانی هستیم تو را ویزیت نخواهد کرد.

اما او با اصرار تمام می گفت: تو مرا ببر؛ مرا هم ویزیت می کند؛ ولی من انکار می کردم و باز او اصرار، بالاخره گریان به بستر خود رفت.

چون نیمه شب فرا رسید صدا زد مامان! مامان! بیا! من با شتاب رفتم. گفت: مامان! دیدی آن آقا، مرا هم ویزیت کرد! او، خودش، به خانه ی ما آمد و گفت: به مادرت بگو هر که در خانه ی ما بیاید او را ویزیت می کنیم.

 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۶)

چه عجب..........عکس گذاشتی........
سلام . سلام بر امام هشتم .یا امام رضا ع
  • زیبای زندگی
  • یا امام رضا (ع)
    سلام بر شما یاور همیشه مومن...
    وبلاگتو حال و هوای حرم تو دل آدم زنده می کنه....

    خوشا آن روز که پروازکنم تابردوست....
    سلام
    وبلاگ خوب وزیبایی داری
    مطلب جالبی بود
    خوشحال می شم به ما سر بزنی
    منتظرم
    سلام به عزیز دلم
    الان که دارم اینو مینویسم چشمام بارونی اند
    داداش خیلی ساده و قشنگ نوشته بودی
    واقعا دلم تازه شد
    ایشالله بطلبن این بنده گنهکار رو تو ماههای آینده یه زیارت با معرفت بریم یششون
    یا امام رضا (ع)
    راستی این سلطان بد را هم حلال کن
    دوست ندارم کسی ازم ناراحت باشه......
    دوست عزیز سلام
    وبلاگتان عالی و مطالبتان پرمحتواست
    با اجازه شما را با نام ( یا ضامن آهو ) لینک کردم
    موفق باشید
    داداش به خدا بدجوری سرم شلوغه
    برنامه نویس هم فکر نمیکنم چیزای که میدونم به دردت بخورن ولی اگه سوالی داری بپرس از رفقا برات جواب میارم
    شعر رو هم فردا در اولین فرصت آپ میکنم کدش رو میفرستم......
    امام رضا همیشه همه حاجات را میده.
    آخ که دلم پر میکشه برای اینکه بیام پیشش
    برای حمایت از شیعیان به پرتال ما سر بزنید.
    برای مبارزه با دسیسه های وهابیون و . . .
    حتما برای کمک در مباحثه شرکت نمایید.
    داداش قربون دل پاکت برم الهی
    برا منم دعا کن اون دل شکسته ات الان آماده است برای دعا
  • افسون کودک طبیعت
  • چه خوشست بوی عشق از نفس نیازمندان دل از انتظار خونین دهن از امید خندان
    سلام وبلاگت عالیه حرف نداره بهت تبریک میگم من که لذت بردم احسنت به شما
    محتاج دعای سبزتان هستم
    مهدوی وسبز بمانید
    سلام دوست عزیز
    وبلاگ خوبی دارید
    با مطالبی عالی
    به ما هم سر بزنید
    داداش بازم اشک ما رو در آوردی که
    شعر بالایی خیلی قشنگ بود
    واقعا جز رضا نمیخواهم
    خیلی میخوامت
    نمیشد کامنت بدی اومدم اینجا نوشتم
    با اجازه یا علی
  • آشنای قدیمی
  • سلام
    وبلاگ بسیار زیابیی داری.
    التماس دعا.
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی