السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

فضیلت دو رکعت نماز در حریم قدس حضرت رضا (ع)

جمعه, ۳ آبان ۱۳۸۷، ۰۹:۰۹ ق.ظ

اباصلت هروی گفت: حضرت رضا (ع) می فرمود: من بزودی مظلومانه با سمّ کشته می شوم و قبرم کنار قبر هارون خواهد بود خداوند تربت مرا محل رفت و آمد شیعیان و اهل بیتم قرار خواهد داد؛ هر که مرا در غربتم زیارت کند، بر من واجب خواهد شد که در روز قیامت او را زیارت کنم.

قسم به آن کسی که محمد (ص) را گرامی داشته و او را از میان جهانیان به نبوّت برگزیده است؛ هر کس در کنار قبرم دو رکعت نماز بگزارد خداوند گناهانش را می آمرزد.

زائران قبر در روز قیامت گرامیترین وارد شوندگان بر خدای تعالی هستند هر مومنی که مرا زیارت کند و در راه زیارت قطره ای از آسمان بر صورتش بچکد، خداوند بدنش را بر آتش جهنم حرام می کند.

ج102،بحار الانوار،ص36.

 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۸)

با سلام و احترام
وبلاگ زیبایی دارید
در صورتی که مایل به تبادل لینک می باشد پس از لینک "فانوس" به ما هم اطلاعی بدهید تا در اسرع وقت اقدام شود.
با تشکر / یا علی مدد / فانوس
(سامانه پیامک کانون فرهنگی امام رضا(ع) مسجد الاقصی اراک : 301 300 56 093)
سلام......
وب جالبی داری.....
ممنون که به من هم سر زدی
من لینکت کردم....
اگه دلت خواست تو هم میتونی لینکم کنی.....
اگه بدونی چه قدر دلم تنگه اون جاس....
خدایا.....بد جوری دلم گرفته.....
  • ارکیده تنها
  • سلام.خوب هستین؟
    خوشا بحالتون که اونجایین.هروقت دلتون گرفت و هوای حرم به سرتون زد میرین.
    یادتون نره مارو هم دعا کنین.
    خیلی احتیاج دارم.
    سلام بر عزیز دلم جوون ایرونی
    نمیدونم چرا ولی هر وقت میام اینجا یه حالی میشم تا حالا نشده بیام اینجا یه چیزی بخونم و گریه ام نگیره
    واقعا اجرت با امام رضا جوون
    خیلی میخوامت
    فردا هم که شهادت جدشه
    ایشالله هممون رو شفاعت کنه به حق علی
    داداش دیگه مزاحمت نمیشم یا علی....
  • تبلیغ رایگان بشوید
  • می خوای روزی 4000 نفر بیان تو وبلاگت
    بیا چون یک سایت است که وبلاگ ها را رایگان تبلیغ می کن هو بازدید آن ها زیاد می شه چون روزی بازدید خوش که تبلیغ ها رو نمایش میده 20000تاست
    سلام
    خیلی خوبی اینو مطمئنم
    امام رضا چند سال منو نمیبینه بهش بگومن دارممیمیرم به دادم رسه
    لینکتکردمخوشحالمیشم ایکارو بکنی
  • آرمان فاطمی
  • خیلی دلم تنگه براش سلام منو میرسونی بهش؟
    بگو یه بدحالی خیلی دوست داره آقا
    سلام داداش
    با ویژه نامه شهادت امام جعفر صادق به روزم ومنتظرت

    اومدم دعوتت کنم و یهخ تهدید جانانه و ایرونی:
    شنیدیم سر به سر بانوی دربار ویند دنسر میگذارید
    همین الان اعلام کنم که ما خانوم های دربار نمی توانیم هرگونه مردم ازاری و متلک پرانی را از جانب اقایان دربار تحمل بنمائیم و اعلام میداریم از این پس هرکس که این جرات رابه خود دهدو لنگ هایش را از موکت خود دراز تر بگذارد سزایش این است که لنگ هایش مورد له شدن قرار می گیرد...
    پس مواظب لنگ ها و زبان درازتان باشید!!!
    گفتم که در جریان باشی...
  • فاطمه رضوی
  • دین عزادارست و، مذهب شد یتیم و سوگوار
    عالمی را ماتم نور دل حیدر گرفت
    سلام
    شهادت ششمین نور معصوم خداوند یکتا را به همه ی شیعیان امام علی بخصوص به آخرین حجت الهی حضرت امام زمان (عج) تسلیت می گویم.
    مطلــــــــــــــــــب زیبـــــــــایی بود.شرمنده که دیر اومدم اما شما دیر نیایی.............. قالب وبتون خیلی خوشگله.
    منتظر حضور گرمتون هستم
    یه موضوع دیگه هم با شما عزیزان می خواستم در میان بگذارم که من ۸ آبان ماه دوباره در خدمت شما عزیزان با مطلبی در مورد بسیج (سالروز شهادت عظیم حسین فهمیده) حاضر خواهم شد انتظار دارم که هم امروز زحمت بکشین بیاین وهم (۸ آبان ماه )
    شرمنده که اینطور شما رو دعوت میکنم چون سرم شلوغ شاید نتونم برسم دوباره دعوتتون کنم .اما شما هر دو بار بیاین و از نظرات زیبای خود ما رو مستفیض کنین با آرزوی دیدار نظرات مجدد شما........
    در پناه ذات حق .
    سلام دوست من...
    مطالبتون عالی بودند من هم به نوبه خودم این شهادت مظلومانه را به شما و تمام شیعیان تبریک عرض می کنم...
  • منتظر مهدی(عج)
  • سلام
    وبلاگ خیلی پر محتوا و زیبایی داری .خوشحال می شم به من هم سر بزنید
    منتظرتون هستم
    تا سا یه رضا و تو بر فرق کشورست

    با شد د و ا م ملک ، ر هین د وا م تو

    بر سر نها د تا ج ثنا گستر ی مر ا

    سلطا ن د ین برا د ر وا لا مقا م تو

    ای خواهرگرامی سلطان دین رضا(ع)

    باشد « رسا » غلا م برادر ، غلام تو

    شعر از مرحوم د کتر قا سم رسا

    ملک الشعرای آستان قد س رضوی

    جمعه اول ذو القعدة الحرام 10آبانماه

    سالروز میلاد کریمه اهل بیت می باشد




    تبریک
    سلام خوبید

    دعابفرمایید این دورکعت نماز نصیب ما بشه

    من 15ساله مشهد نرفتم

    سال72آخر ین زیارت بنده بوده

    7ساله ازدواج کردم

    خانمم هم خیلی دوست داره مشهد برو یم

    بارها تا پای بلیط هم رفتیم حتی در مسابقه ای برنده ز یارت

    مشهد شدم ام نشد که نشد البته من طبیبم

    اون چند بار هم برای کارم وکمک به همکاران نشد بروم

    ضمنا بنده هرروز چند بار از وبلاگتون دیدن می کنم

    د یروز اون یکی وبلاگتون را هم دیدم

    جالب بود موفق باشید

    یا علی
  • عاشق مهدی و محب اهل بیت
  • سلام دوست خوبم .
    تبریک میگم به این همه ذوق و سلیقه . مطمئن باش که اقا امام رضا شما رو طلبیده .
    ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید .

    منتظرتون هستم اگر قابل بدونید .

    در پناه ایزد منان .

    یا علی مولا ...

  • یه دختر دوست داشتنی
  • وقتی عکس حرم امام رضا رو تویه ارشیوت دیدم گریم گرفت.....

    من هر سال میام مشهد ولی بعی موقع ها خیلی دلم برایه امام را تنگ میشه....

    اگه مشهدی هستید وقتی رفتید حرم من و هم دعا کنید...

    خیلی دلم میخواد یه روزی حداقل برایه چند روز خادم امام رضا(ع)بشم .....

    خیلی دوسش دارم.....
    سلام از این که به من سر زدید سپاسگذارم موفق باشید
    سلام
    بیوگرافیمو آپ کردم بدوبیا جانمونی....

    می دونم اطلاعاتت بیشتر ولی بیا داداش
    سلام
    ممنون از راهنماییت
    امیدوارم موفق باشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی