السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

[عنوان ندارد]

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۸۷، ۰۸:۴۲ ب.ظ

*ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)، خواهر گرامی حضرت امام رضا (ع) و همچنین روز دختر را به تمام دوستان بلاگفایی تبریک عرض می کنم*

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۴)

سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری .

ما رو هم در وبلاگت شریک کن و بعد خبر بده تا ما هم شما رو در وبلاگ یا عباس شریک کنیم .

راستی مارو با نام یا عباس لینک کن و اگه خواستی بنر هم در وبلاگ هست .

یا عباس
  • محمد نیکزاد
  • با سلام...بر شما وو خانواده ی محترمتان هم مبارک باد.....
    عزیز اگر گذرتان افتاد به ضریح آقا ما رو از دعا بی نصیب نگردانید

    با آروزی موفقیت
    من غزال رمیده ی امام رضام وبلاگتون خیلی زیباست
  • ارکیده تنها
  • سلام.من هم به نوبه خودم این روز خوبو به شما تبریک میگم.
    اول شدنت در وینددنسر مبارک
    واقعا کارات حرف نداره.
    راستی رفتی زیارت مارو فراموش نکنی.چون خیلی محتاجم.
  • فتل کوچولو
  • سلام.....!!!
    تبریک میگم بهتون اول، این دهه ی پربرکتو بعدم اول شدنتونو واقعا" لایقش هستی...!!!!
    فعلا"
    سلام...

    میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) مبارک
    !!!
    منتظر حضورت هستم
    و معصومه معصومه است. فاطمه، کریمه اهل بیت، کوثر کویر و قبله همه دل هاى شیفته ولایت، آشناى دور و نزدیک و بزرگ و کوچک. دختر هفتمین و خواهر هشتمین خورشید ولایت، زیارتش بهانه نمى خواهد که حرمش خانه محبان است و حریمش کعبه عاشقان. و عشق عشق است مسلمانى و زندیقى نیست. آنان که هر روز جرعه جرعه «اکسیر ولایت» را از جام مشبک هاى ضریحش مى نوشند دورى او را نمى توانند تحمل کنند در جوارش سکنا مى گزینند تا جان هاى عطشناک و کویرى خود را از محبت او سیراب کنند. خدا کند قدر این بانو را بدانیم
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    میلاد حضرت معصومه مبارکباد
    سلام به عزیز دل جوون ایرونی و کبوتر حریم مقدس رضوی
    اول شدنت مبارک
    امیدوارم هیچ وقت از پیشمون نری
    با اجازه یا علی
    سلام داداش...
    آقا این روز تبریک میگم...
    و همچنین برنده شدنتو یه تبریک ویژه .... داداش گل کاشتی...

    امیدوارم که تو تموم مراحل زندگی موفق باشی...

    فدات
    سلام آقای نمونه!

    تبریک میگم آقای نمونه...

    منو هوایی کردی... پس زحمت دعای طلبش گردن خودت...

    یا حق
  • مادر روحانی
  • تبریک میگم
    هم به خاطر تولد حضرت معصومه
    و هم انتخابت در وبلاگ ویند دنسر
    سلام داداشی
    یه لطف کن اگه میتونی اسمت رو بهم بگو می خوام بزنم جلوی لینکت
    اخه دارم وبلاگ های اهالی قدیم ویند دنسر رو به پیوند هام اضافه میکنم
    وب تو رو هم با اجازه لینکیدم...
    سلام
    خوبین؟
    منم ولادت حضرت معصومه(ع) و روز دختر رو تبریک میگم
    وبلاگ خیلییییییییییییییییییی خوبی دارین!
    حال و هوای ادمو عوض میکنه
    خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنین
    سلام مرسی که اینقده زود اومدی داداشی

    من وقتی دلم میگیره قرآنم میخونم
    تا حالا دوبار قرآنو با معنیش خوندم گلم

    ولی دلم گرفته از اوس کریم ولی خدائیش توی اون هفته بدجور بهم حال داده دارم باهاش آشتی می کنم
    بازم بیا
    سلام مرسی که سر زدید....
    اجازه لینک دارم
    سلام
    من آپ کردم
    بهم سر بزن
    سلام
    دهه کرامت را به شما تبریک می گم
    وبلاگ خیلی خوبی داری به وبلاگ من هم سری بزنید خوشحال میشم
    راستی با تبادل لینک موافقید خبرم کن
    خداحافظ
    سلام.خسته نباشید.من یه لینک باکسی راه انداختم و از شما تقاضای ارسال لینک خود در لینک باکس بنده حقیر مینمایم.وبلاگ شما بسیار عالیست.niazhayeshoma.blogfa.com
    جواب ندادید منم لینکتون کردم
    سلام.ممنون که به سمل تشریف آوردید.از این کارهای خوب همیشه بکنید.

    ولادت حضرت معصومه بر شما هم مبارک.

    پیروز باشید.
    سلام
    وبلاگ فوق العاده قشنگی داری
    آهنگشم که ....
    راستی با تبادل لینک موافقین؟
    دوست دارم شمارو به دوستام معرفی کنم
    سلام
    وبت قشنگه
    به وب منم سربزن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی