السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اینجا مشهد: مرقد مطهر امام رضا (ع)

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۸۷، ۰۹:۳۰ ق.ظ

*فرخنده زادروز آفتاب گیتی فروز توس ، خورشید مرد ولایت عشق ، حضرت ثامن الحجج ، علی بن موسی الرضا علیه السلام را تبریک و تهنیت عرض می نمائیم *

مسیح محو صدای نقاره خانه او       کرم نَـمی بُوَد از بهر بی کـرانه او

به زائر حرمــش وعده داده و باید       که روز حشر سه جا بازدید او آید

در وسعتی میان دو کوه، بوستانی از بوستانهای بهشت است.

در آن جا فرزندی فرزانه از نسل پیامبر خاتم (ص) چندی زیسته و درخشیده است و در تنهایی خاندان رسول (ص) و در برابر چشمان نگران آل علی (ع) گام در وادی رضای الهی و سر بر بستر شهادت نهاده است.

غریبی، آشنای اهل ولایت و محبت.

آشنایی، غریب نواز و اهل بذل و عنایت.

تنها آمده است، بی هیچ همسر و فرزند! تا اعلام کند آمدنش هجرت است، نه سیر و سیاحت!

تنها آمده است تا در سرزمین پهناور شیفتگان زلال ولایت، قلب هزاران هزار جوینده ی گم کرده راه را به نور ایمان بیاراید.

آمده است تا رواقهای بلند حرمش، همواره مأمن دلهای خسته و پناه آهوان رمیده از دام دل و دانه دنیا باشد.

امام "علی بن موسی (ع)" یگانه ی عصر خویش در علم و فضیلت و تقوا بود، اما چونان دیگر امامان (ع) در تنگهای حکومت حاکمان ناشایست و قدرناشناسی مردم، طلوعی در پشت ابرها و غروبی زود هنگام و غمگانه داشت!

چنان که حضرت بارها و بارها یاد کرده بود، سرزمین خراسان محل شهادت آن گرامی شد و این شهادت هر چند بر مردمان این سامان گران آمد، اما می توان باور داشت که شعاع ولایت و محبت و رأفت آن عبد صالح الهی و آن حجت بالغه ی خداوند آن چنان مبارک و ارجمند بود که گستره ی این سرزمین پهناور را به نور تشیع روشن ساخت و مصداق کامل آن نوید الهی شد که فرمود:

"(کافران) در تلاشند تا نور الهی را با دهان (و ابزارهای مادی و ناکارآمد) خویش خاموش کنند، ولی خداوند نورش را به تمامت فروزندگی می بخشد، هر چند کافران خوش نداشته باشند."   سوره الصف، آیه 8

پخش زنده از حرم امام رضا (ع)

  • کبوتر سپید

نظرات  (۴۵)

آخرین مسئولیت شهید پلارک فرمانده دسته بود .در والفجر 8 از ناحیه دست وشکم مجروح شد.اما کمتر کسی می دانست که او مجروح شده است. اگر کسی درباره حضورش در جبهه سوال می کرد.طفره می رفت و چیزی نمی گفت یک دفعه در جبهه خواستیم از یک رودخانه رد شویم.زمستان بود وهوا به شدت سرد بود شهید پلارک رو به بقیه کرد وگفت: اگر یک نفر مریض بشه .بهتر از اینه که همه مریض بشن یکی یکی بچه ها را به دوش کشیدوبه طرف دیگر رودخانه برد .آخر کار متوجه شلوار او شدیم که یخ زده بود و پاهاش خونی شده بود
در این دنیا برای خود هوای دیگری دارم جهان گو بی صفا شو من صفای دیگری دارم
salam, khobi?
veladate mosabne jaafar ro behet tabrik migam
omidvaram har chi az emam reza bekhay behet bede
webe khobi dari
age vaght kardi pishe ma ham bia
ya ali
سلام بر کبوتر آستان کرامت
قربون کبوترای حرمت امام رضا...
قربون دلت جوون...که همیشه دل ما رو هم با خودش میبره حرم
وای باز این بغض قشنگ اومد تو گلوم...
اجرت با خود آقا..
یا علی...
سلام بر جوون عزیز...
آقا من این روز مبارکو به شما هم تبریک میگم...
امیدوارم که بهترین اتفاقای زندگیت تو این روز بیفته...

خداوند جهان هستی پشت و پناهت باشه

خیلی می خوامت...
دلم پر میزنه الان مشهد باشم
سلام به دوست خوبم....
ولادت آفتاب هشتم روبه تووخانواده ی محترم تبریک می گم
التماس دعا
ولادت امام هشتم بر شما و کلیه دوستداران تهنیت باد
سلام
تبریک
خوش به حالت که دلت انقدر قشنگه که امام رضا بهت این لیاقت و داده که یه وب داشته باشی و از نگین طوس بنویسی ...
التماس دعا
قربون اون همه لطف و کرمت امام رضا
دلم هوای مشهد کرد ...
صحن انقلاب دقیقا روبه روی ضریح تو یکی از اون حجره ها بشینی فقط نگاه کنی ...
مگه میشه نگاه کنی دلت نلرزه اشکت سرازیر نشه...
به کرمش توسل کنی و بگی یا ضامن آهو ضامن جوونیم باش
ان شالله ضامن ههممون تو این دنیا و اون دنیا باشه..
به امید شفاعتش ان شا.. بطلبه با معرفت زیارتش کنیم به زودی
حق نگهدارت..
سلام . عیدتون مبارک . التماس دعا
  • رنگین کمان
  • دیریست که سودا زده ی عشق تو هستیم بر گردن خود بند غلامی تو بستیم از یمن تو ای ضامن آهو چه غم از نار ما جام دل از بهر نگاه تو شکستیم
    با اجازه لینکتون می کنم عیدتون مبارک.التماس دعا
    "آرزو کن که گریه کنم , آزاد شوم ازبغض سنگین
    یا بمیرم از درد سنگین .
    ناتوانی در عشق را پنهان کنم درد آن را چطور درمان کنم."



    بهم سر بزن...من که از دیدن وبت ضرر نکردم...ایشالله تو هم ضرر نمی کنی
  • نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار
  • پر طرفدارترین نرم افزار چند ماه اخیر.......تنها با خواندن متن، آن را تایپ نمایید
    ویژگی های این نرم افزار رو مطالعه کنید حتما خواهید خرید چون در هر صورت برای همه لازم میشه. باورکنید. شما بخونید
  • متین شهیاد
  • میلاد امام رضا (ع) مبارک
    میلاد امام رضا (ع) رو به شما دوستان تبریک عرض می نمایم

    حتما بیا بازدید من
    منتظرت هستم
    ای کاش رضا برای ما چاره کند
    ما را به ره عشق آواره کند
    ای کاش که با گوشه چشمش مولا
    بند گنه از پای دلم پاره کند

    میلاد نگین ایران، ضامن غریبان؛ شافی مریضان،ناجی فقیران
    امام علی بن موسی الرضا(علیه الاف التحیه و ثنا)
    را به تو داداش گلم و خونواده محترمت تبریک و تهنیت عرض می نمایم
    شاد باشید و پیروز
    التماس دعا
  • نایب الزیاره
  • سلام دوست گرامی این عید فرخنده بر شما وتمام دوستان مبارک باد
    دیگه به ما سر نمی زنید
  • مجتبی جونننننننننن(بچه مثبت خراسونی)
  • سلام داداشی
    ولی نه بخند تولد اقا علی ابن موسی الرضا (ع)مبارک باد.......
    ایشالله فردا بابام و مامانم قراره بریم گلبارون حرمش......
  • مجتبی جونننننننننن(بچه مثبت خراسونی)
  • داداش ممنون که سر زدی از چهارشنبه وبلاگم هک شد
  • مجتبی جونننننننننن(بچه مثبت خراسونی)
  • تو همون پست تبلیغاتی که کامنت گذاشتی اون رو من نگذاشتم اون هکر کلاه سیاه گذاشته...
  • مجتبی جونننننننننن(بچه مثبت خراسونی)
  • حالا پسورد رو میزنم که برم به تنظیمات میگه اشتباهه...فعلا رو هوام کمکم کن......
    سلام
    میلاد امام رضا علیه السلام رو بهتون تبریک میگم
    یعنی واقعا ما اینجا یه چیزی بنویسیم میشه دسته گل؟ اونم از نوع رضوی؟
    خیلی خوبه. عالیه
    زیارت آقا رفتید ما رو هم دعا کنید
    موفق باشید در پناه خدا.
    برخیزکه وقت نوکری بازآمد
    نقاره بخوان که دلبری نازآمد
    یادم نروداین دل من یک روزی
    ازشوق ولادتش به پروازآمد
    کبوترحرم
    سلام دوست عزیز من اپم به من یه سری بزن
    نظر یادت نره
    شاد باشی
    یاحق
    پرید بر سر گلدسته و پرش وا شد
    دلش گرفت دلش مثل یک کبوتر شد
    زنی که گوشه صحن امام هشتم شد
    دوباره گوشه غمگین چادرش تر شد....


    سلام بر همگی داداش خوبم
    اپــــــــــــــــــــــــــــــــــــیدم
    یه پست ناچیز به مناسبت ولادت ولی نعمتون
    امیدوارم که قبول کنه...
    راستی رد پا هم بذار شاید آقا یه رد پایی هم توو دل شما گذاشت...
    پس منتظرتم
    سلام وب سایتت عالیه یه سری هم به وب سایت من بزن هم توش بازی دانلود کن هم آهنگ و هم نرم افزار من دوباره به
    وب سایتت سر میزنم راستی خرید یادت نره
    Hi your website is really nice please come to my website & download game & music & soft ware I'm going to your website again OH please buy another things
    از خاک تو کسب آبرو کردم من
    با عطر ضریح تو وضو کردم
    تا سید کسی نگردد آهوی دلم
    (مولای غریب ) بر تو رو کردم من

    عیدتون مبارک
    سلام دوست خوبم به من یه سر بزن نظر یادت نره لطفا
    شاد باشی یاحق
    سلام
    من شما رو پیوند کردم اگه دوست داشتین بهم سر بزنین و لینکم کنین !
    موفق باشین.
    سلام دوست عزیز. وبلاگتون معرکه است همین که به نام امام رضای عزیزو مهربونه کافیه که بهترین وبلاگ بناممش.اشعار زیبایی نوشتید.واقعا لذت بردم.
    التماس دعا. برام افتخاره اگه به وبلاگم سر بزنید.
    سلام هم سلولی می بخشی خیلی وقت بود بهت سر نزدم پستهای جدیدت خیلی توپه ما هم یه پست جدید زدیم حتما یه سر بزن
  • افسون کودک طبیعت
  • تا روزی که رفتی می پنداشتم عشق همه اش شیرینی است! اما آن روز چشمانت به من آموخت که با آخرین نگاه است که اولین رنج آغاز می شود..
    سلام
    وبلاگ خوبی داری
    می تونی از خدمات ما هم استفاده کنی
    سلام

    میلاد حضرت رضا بر شما مبارک

    بنده شرمنده هستم

    من هم چند روزی همسرم بیمار هستند(شدیدا)

    لذا سر کار هم نرفتم هم طبابت می کنم هم پرستاری

    واعتراف می کنم پرستاری خیلی خیلی سخت تر از طبابته

    انشاالله خدا به برکت میلاد علی بن موسی الرضاعلیه السلام

    همه مر یض ها وبیمار ما را شفا دهد

    خیلی التماس دعا دارم

    شما عز یز ما هستید

    ممنونم
    بخوان امسال ما را هم به بیت الله گیسویت
    خدا را حلقۀ کعبه‌ست این یا حلقۀ مویت

    چه دور افتاده‌ام از حجراسماعیل پهــلویت



    تمام عاشقان بر گرد گیسوی تو می‌چرخند

    بخوان امسال ما را هم به بیت الله گیسویت



    شبی از خطّ نسخ روی ماهت پرده را بردار

    شکسته قلب‌ها را خطّ نستعلیق ابرویت



    نه تنها چشم هایت سورة الشّمس می خوانند

    به المیزان قسم، تفسیر یوسف می‌کند رویت



    تعالی الله خود لبّیک اللّهم لبّیکی

    چه لبّیکی که در هفت آسمان پیچیده هوهویت

    اسفند ماه 1377

    + نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم آبان 1387ساعت 11:7 توسط علی رضا قزوه

    السلام علیک یا موئین ضعفا




    دلم اندازه ی این ابرا پره


    بس که بدبختی تو تورم می خوره


    بیگناه توی جهنم افتادیم


    دیگه از چشم خدا هم افتادیم


    آقا جون میگن که رخصت نمیدی


    به کسی برگ ضمانت نمیدی


    میگن از این آدما دلت پره


    میگن از برو بیا دلت پره


    روی گنبدت کبوتر نمیخوای!


    توی خواب غصه دارا نمیای!


    در رو وا کن آقا جون ببین منم


    اومدم دو خط باهات حرف بزنم


    بگو تو به کفترات غذا میدی


    هنوزم مریضا رو شفا میدی

    اومدم بهت بگم زمستونه


    تن گنجشکا اسیر بارونه


    چوپونا گرگا رو گله می برن


    دیگه اینکه آهوا در خطرن


    تو کتاب درسای تیکه پاره


    دیگه سارا یه انارم نداره


    بین گرگا نمیشه آهو باشی


    شیشه باشی ، زودتر از هم میپاشی

    مرحم زخمای باورم میشی؟


    آقا جون ضامن کفترم میشی؟


    جوجه هام گشنه خوابیدن دوباره


    نون بدبختی که خوردن نداره


    بوی خاک میدن گلای نسترن


    خروسا هی دم به دم اذون میگن

    جوجه های کابلی پا ندارن


    دیگه از گرسنگی نا ندارن


    تو فلسطین اگه بارون بزنه


    جوجه رو دست باباش جون میکنه


    آدما با گوله آهنگ میزنن


    کفترا به آدما سنگ میزنن


    سفره دل رو نمیشه وا کنی


    همه جا جنگه اگه نگا کنی


    زندگی مساوی اسارته


    دیگه از کجاش بگم ؟ قیامته


    تو رو جدتون شما کاری کنین


    دیگه امنیت نداریم رو زمین

    میتونین کفترا رو جواب کنین؟


    نمیخواین محض خدا ثواب کنین؟


    دلتون میاد بگین حقتونه؟


    ما نیومدیم پی آب و دونه


    اومدیم به ما عنایت بکنی


    جوجه هامونو ضمانت بکنی


    اومدیم پر بزنیم به راه راست


    گوش به زنگیم ... بقیش دست شماست

    شما که گنبد و گلدسته دارین!


    این همه زائر دلخسته دارین


    شما که خوب میدونین منتظرم


    سهم کفترا رو هم بدین ، برم


    میدونی؟ چیز زیادی نداریم


    عوضش حقمونو که بگیریم


    دلمونو فرش راتون می کنیم


    تا نفس داریم دعاتون می کنیم


    یادمون نمیره رحمت شما


    سر سال میایم زیارت شما


    قهوه ای رو رد می کنیم


    جوجه ها رو نذر گنبد می کنیم


    آقا جون حالا دیگه وقت دعاس


    نوبتی هم باشه ، نوبت شماس


    دعا مستجاب میشه وقت اذون


    این شما ... اینم خدای مهربون ...



  • وبلاگ گروهی میزگرد الکترونیکی
  • سلام
    امیدوارم حالتون عالی باشه
    از وبلاگتون خوشم اومده
    براتون سه پیشنهاد دارم
    اول اینکه تبادل لینک کنیم
    دوم اینکه به جمع نویسندگان وبلاگم بپیوندین
    و سوم اینکه در پیشبرد وبلاگ همکاری کنین که این همکاری میتواند در هر زمینه ای همچون تبلیغات و گرافیک و نوای وبلاگ و ویرایش قالب وبلاگ و ... باشد
    باعث افتخارم است اگه پیشنهاد هایم رو قبول کنین
    اگه پیشنهاد هامو قبول کردین میتونین منو با آدرس arsh1400@yahoo.com در یاهو مسنجر خود داشته باشین
    مشتاقانه منتظر جوابتون هستم
    التماس دعا یا حق
  • سبز تر از سبز
  • دوست من سلام. یه لحظه بابام میگه رو ولش کن! بیا ببین من چی میگم.
    سلام دوست من ... التماس دعا....
    سلام. ممنونم از حضور سبزتون.خیلی خوشحال شدم. اگه تونستید گاهی به گرداب سر بزنید. باعث افتخاره.
    التماس دعا خیلی خیلی...
  • برادرزاده
  • سلام

    خسته نباشید دعاکنیدمابه پابوس آقا بریم.بهماهم سربزن
    سلام دوست عزیز

    وبلاگ قشنگی داری. از نوع نوشته هات و مطالبت خوشم اومد
    حتما یه سر هم به من بزن. آخرین پستمو با دقت بخون
    کاملا به دردت می خوره بهش عمل کن

    موفق و پیروز و سربلند باشی
    منتظرم
    یا علی
  • محمد / اندیشه
  • سلام دوست عزیز

    وبلاک پر محتوایی داری مطالبتون خیلی زیباست

    با لینک اگه موافقی خبر بده

    به امید دیدار
    خداوندا اگر روزی بشر گردی ...
    زحال ما خبر گردی ...
    پشیمان می شوی از قصه خلقت ...
    از این بودن، از این بدعت ...
    خداوندا تو می دانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است ...
    چه زجری می کشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار است...

    (شهید دکتر علی شریعتی)
    سلام عزیزم. راستی لیاقت میخواد برا سرور عالم امام الرووف سقا خونه (وب)بزاره.التماس دعا.راستی میخواستم بپرسم زیر نویسی که
    آخر صحفه شماست(روایت ) را چگونه میشه ایجاد کرد؟ آ خه ما آماتوریم.
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)
    سلام علیکم
    عجرتون با اقا ...
    انشالله که هرکه اینجا سلام بده اونجا امام رضا جوابشو میده
    موفق باشید
    یا علی
    ملتمس دعا
    اجرکا الله فی مصیبته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی