السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

السلام علیک یا معین الضعفا

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۸۷، ۰۸:۲۲ ب.ظ

دلم اندازه ی این ابرا پره     بس که بدبختی تو تورم می خوره

بیگناه توی جهنم افتادیم     دیگه از چشم خدا هم افتادیم

آقا جون میگن که رخصت نمیدی     به کسی برگ ضمانت نمیدی

میگن از این آدما دلت پره     میگن از برو بیا دلت پره

روی گنبدت کبوتر نمیخوای!     توی خواب غصه دارا نمیای!

در رو وا کن آقا جون ببین منم     اومدم دو خط باهات حرف بزنم

بگو تو به کفترات غذا میدی     هنوزم مریضا رو شفا میدی
 

اومدم بهت بگم زمستونه     تن گنجشکا اسیر بارونه

چوپونا گرگا رو گله می برن     دیگه اینکه آهوا در خطرن

تو کتاب درسای تیکه پاره     دیگه سارا یه انارم نداره

بین گرگا نمیشه آهو باشی     شیشه باشی ، زودتر از هم میپاشی

مرحم زخمای باورم میشی؟     آقا جون ضامن کفترم میشی؟

جوجه هام گشنه خوابیدن دوباره     نون بدبختی که خوردن نداره

بوی خاک میدن گلای نسترن     خروسا هی دم به دم اذون میگن

جوجه های کابلی پا ندارن     دیگه از گرسنگی نا ندارن

تو فلسطین اگه بارون بزنه     جوجه رو دست باباش جون میکنه

آدما با گوله آهنگ میزنن     کفترا به آدما سنگ میزنن

سفره دل رو نمیشه وا کنی     همه جا جنگه اگه نگا کنی

زندگی مساوی اسارته     دیگه از کجاش بگم ؟ قیامته

تو رو جدتون شما کاری کنین     دیگه امنیت نداریم رو زمین

میتونین کفترا رو جواب کنین؟     نمیخواین محض خدا ثواب کنین؟

دلتون میاد بگین حقتونه؟     ما نیومدیم پی آب و دونه

اومدیم به ما عنایت بکنی     جوجه هامونو ضمانت بکنی

اومدیم پر بزنیم به راه راست     گوش به زنگیم... بقیش دست شماست

شما که گنبد و گلدسته دارین!     این همه زائر دلخسته دارین

شما که خوب میدونین منتظرم     سهم کفترا رو هم بدین ، برم

میدونی؟ چیز زیادی نداریم     عوضش حقمونو که بگیریم

دلمونو فرش راتون می کنیم     تا نفس داریم دعاتون می کنیم

یادمون نمیره رحمت شما     سر سال میایم زیارت شما

قهوه ای رو رد می کنیم     جوجه ها رو نذر گنبد می کنیم

آقا جون حالا دیگه وقت دعاس     نوبتی هم باشه ، نوبت شماس

دعا مستجاب میشه وقت اذون     این شما ... اینم خدای مهربون ...

با تشکر از دوست عزیزم رهگذر

 

  • کبوتر سپید

نظرات  (۳۰)

  • نوفرست رایانه
  • سلام وبلاگ خوبی بودبه وبلاگ من هم سری بزنید ولی خواهشمندم طوری عمل کنید که انگار من به وبلاگ شما سر نزدم ضمنا خوشحال خواهم شد برای بهتر شدن مطالب وبلاگم من را راهنمایی کنید با تشکر


    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

    ممنون از شما

    بنده هم این شعر زیبا را از

    وبلاگ پاک مردان متعلق به برادر بزرگوار آقاسیدفرهاد کپی نمودم همینجا از ایشان

    وشما تشکر می کنم

    خدای کعبه نگهدارتان
    کسی که در سیرش به مقام رضا برسد در بین راه نمی ماند و به مقصد می رسد همان گونه که شخصی که حضرت رضا علیه السلام را به امامت قبول کند تا امام دوازدهم را قبول خواهد داشت در حالی که ممکن است کسی امامان پیش از حضرت رضا علیه السلام را قبول داشته باشد و دوازده امامی نباشد مثل زیدیه واسماعیلیه.....

    از سخنان مرحوم دولابی
    سلام_ خوبی وبلاگ جالبی داری اگه دوست داشتی به وب لاگ من هم سر بزن.
    �������������,;****,����
    ������������,*��,"��*,���
  • تشویش خمار
  • سلام
    وبلاگ زیبا و دلنشینی داری
    علی بن موسی الرضا (ع) یارت
    خوشحال میشم سری هم به من بزنی
    یا حق
  • سارینا جون
  • ای خدای بزرگ به من کمک کن تا وقتی می خواهم درباره راه رفتن کسی قضاوت کنم، کمی با کفشهای او راه بروم. دکتر شریعتی
    سلام عزیزم وبلاگت خیلی نازه مرسی بدو بیا پیشم ارسال اس ام اس روزی 3تا مجلنی به ثابت و ایرانسل بفرست فقط یه خواهشی ازت داشتم اومدی وبلاگم رو تبلیغش کلیک کنی ها باشه
  • بانوی بی نشان
  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما وبلاگ بسیار زیبا و اموزنده ای دارید انشالله موفق باشید به وبلاگ من هم بیاید خوشحالم می کنید ببخشید می توانم شما را لینک کنم ممنونم التماس دعا خدا حافظ.
    سلام دوست من عالیه موفق باشی خداتورو بیامرزدکه دراین وانفسامارو به یادامام خوبمان میندازی ملتمس دعای خیر
  • یا رب از ابر هدایت برسان بارانی


  • السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
    به روزم میای؟
    پاسخ:
    اومدم، ولی نمی دونم چرا تو وبلاگت هیچ پستی نیست!!!
  • تیلوری از جنس ممنوعه
  • سلام دوست عزیز
    وبلاگ خوبی داری.من که مشتری دائم وبت شدم
    اگه وقت کردی یه سر هم به من بزن و انتقاد ارزشمندت رو هدیه کن
    اگه هم خواستی تبادل لینک کنیم، منو با نام # تیلوری از جنس ممنوعه # لینک کن و بهم خبر بده تا منم لینکت کنم
    سپاس
    سلام دوست خوبم
    منم عاشق امام رضا(ع) هستم حامی همه ی شیعیان ...
    بعضی وقت ها با خودم فکر می کنم چقدر ما ایرانی ها خوشبختیم که در محضر امام هشتم امام رضا (ع) هستیم و به واسطه ی ایشان در های لطف و رحمت به روی ما گشوده شده ...
    خیلی ممنون از لطفت و از حضورت ...
    من هم شما رو لینک می کنم ...
    در پناه امام رضا سبز و خشنود باشید ...
    بازم طرفای ما بیا خوشحال میشم ...
    بای
    سلام
    اینا رو ببین:
    http://badri.blogfa.com/post-92.aspx
    http://badri.blogfa.com/post-90.aspx
    http://badri.blogfa.com/post-91.aspx
    سلام
    وبلاگ بسیار عالی دارید...موفق باشید و در سایه ثامن ائمه پاینده وسلامت.....
    به من سر بزن خوشحال میشم...
    تو که آهسته میخوانی قنوت گریه هایت را میان ربنای سبز دستانت دعایم کن...التماس دعا
    سلام دوست من

    وبلاگ نورانی و ملکوتی شما بی اجازه لینک شد....اشکالی که نداره؟
    نمی دونم چراهرچقدربزرگترمی شم
    دلم ازدنیا آدماش بیشترمی گیره
    هرچقدرقاطی آدما می شم
    دلم ازدنیا بیشتره می گیره
    سیرمی شم اززندگی
    دنیا برام قفس می شه
    یه بغضی توی گلوم
    آه دیگه طاقت ندارم
    دلم پره ازآدما ، اونا که انصاف ندارن
    آقا جون پس کی میای
    جمعه ها پشت هم می رن پس کی میای
    دلم بدجوری هوای حرم امام مهربون داره
    سلام :

    =======================
    تو با من نیستی اما ، جدا هم نیستی از من


    نه می مانی کنار من ، نه در قلبم تو میمیری


    منم خو کرده ی دردی ، که درمانش نمی بینم


    یقین در سر نوشت من ، تو دست سرد تقدیری

    ========================
    مهربانم وجودت را برای دقایقی مهمان سرای من کن تا از حرم نفس هایت کلبه خموش و ویرانم را گرمی بخشی و روشنی .
    برایت از ایزد منان ارزوی شادی میکنم و سر بلندی
    hi . you have a nice weblog
    please visit from mashhad 1404 weblog
    اومدم امشبو منت بکشم

    چه کنم، خیلى خجالت مى‏کشم

    همیشه کرامت از بزرگ‏تر است

    پیش تو دست پر اومدن خطاست

    همه آدمها مى‏گریستند، همه آنهایى که خواب بودند و یا بیدار

    تضرع عاشقانه‏شان که به پایان رسید، گلهایشان را به ضریح هدیه دادند و رو به قبله، با دستانى سوى آسمان رفته، نشستند:

    «اللّهُمَّ کن لولیّکء الحجة‏ بن الحسن ...»

    نمى‏دانم چرا نام زیبایش، گونه‏هایم را نیلوفرى کرد ... دعاى فرج که تمام شد، برخاستند و با بغضى غریب شروع به زمزمه کردند:

    «اباصالح! التماس دعا هر کجا رفتى یاد ما هم باش!

    نجف رفتى، کاظمین رفتى، کربلا رفتى، یاد ما هم باش!

    مدینه رفتى به پابوس قبر پیغمبر، مادرت زهرا ...
    سلام وبلاگتون عالیهههههههههههه
    واقعا وبلاگ قشنگی دارین
    موفق باشید
    سلام.

    سروده ی بسیار زیبایی بود.

    سمل با مختصری از زندگی منوچهر آتشی به روزه تشریف بیارید.
    سلام_ خوبی وبلاگ جالبی داری اگه دوست داشتی به وب لاگ من هم سر بزن.
    `*.�.*�
    �.���.�*�) �.�*�)
    (�.�� (�.�� .�� ��.���`�
    _____****__________****
    ___***____***____***__ ***
    __***________****_______***
    _***__________**_________***
    _*** دوست خوبم وبلاگت خیلی ***
    _*** _____قشنگه موفق _____***
    __*** ____ باشی ___ ***
    ___***اگه وقت کردی یه سریم ***
    ____***______به ما بزن___***
    ______***ممنون میشم__***
    ________***_______***
    __________***___***
    ____________*****
    _____________***
    ______________*(�.�*�(�.�*�(�.�*�(�.�*�
    با این غرور بلندت

    در بقعه های سکت بودن
    همراه خوب من
    آن شال سبز کبر را
    بدرود بیفکن
    و با تمامی وسعت انسانیت بگو
    که ما باغی این
    باغی چنان بزرگ و سبز
    که دنیا
    در زیر سایه اش
    خواب هزار ساله ی خود را
    خمیازه می کشد
    در بقعه های خامش بودن
    از جوار ضریح
    چندی است
    طنین ضربه ی برخاستن بزرگ ترا نمی شنوم
    همراه خوب من
    از پله های بلند غرورت
    بگیر دست مرا
    تا قلب شب بشکافیم
    و با ردای سپیده
    به رقص برخیزیم
    همراه خوب من
    با این غرور بلندت
    در سرزمین یائسه ها
    تو تمامی خود نرفته ای بر باد
    اینک
    به رزیش رگبار سرخگونه ی خنجر
    دست مرابگیر
    تا از پل نگاه صادقانه ی مردم
    به آفتاب
    سفر کنیم
    سلام به تنهایی من سربزن

    خوشحال میشم در نظرسنجی من هم شرکت داشته باشی

    .
    آدرس دیگر بهار من:
    http://amir1387.xee us.com/

    فاصله xee با usرابردار
  • منتظر(ghaem)
  • سلام
    خوشحال میشم به من هم سری بزنید و اگر مایل بودید با هم تبادل لینک کنیم.
  • فرناز و سبا(2 تا با مرام)
  • سلام حالتون چطوره
    خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی
    میگم 2 تا وبلاگا واسه خودته؟
    راستی شعری که نوشتی هم خیلی قشنگه
    خدا نکنه که امام رضا دیگه به ما رخصت نده
    راستی شما مشهد زندگی میکنی؟
  • فرناز و سبا ( 2 تا با مرام)
  • راستی این سواله که این بغل نوشتی(حاتتان از امام رضا چیست)
    جوابه من همه ی موارده چرا تو گزینه ها نیست؟
    من اینقدر واسه کنکور تست زدم دیگه راه افتادم
    آپ کردم مینویسم کنکور چه گندی زدم
    بازم ازت تشکر میکنم که بهم سر زدی
    انشالا هر حاجتی داری امام رضا بهت بده
    آخه دله 2 تا جوونه ایرونی رو شاد کردی
    بازم بیا وبم
    بای تا های
  • رنگین کمان
  • گفتم بیا به خوابم تا بینم از تو انوار/گفتا اگر بخواهی بنگر به چشم بیدار/گفتم چه خوانم اندر ایام غیبت تو؟/گفتا به صبح جمعه کن ندبه را تو تکرار/اللهم عجل لولیک الفرج
  • عاشقان خلیج فارس
  • با سلام خدمت کبوتر رضوی هم این شعره وهم کل وبلاگت مورد پسندم بودم
    من لینکت کردم.
  • ستاره(بی رنگ تر از آینه)

  • سلام
    وبلاگت خیلی جو گیره
    اگه رفتی نایب زیاره من هم باش
    محتاج دعاتم
    ممنون دوست خوبم
    موفق و شاد باشی
    سلام
    خیلی قشنگ بود!

    برای آزادی غزه دعا کنیم.
    با مطلب "غزه گروگان نفاق" و "اوبامای صهیونیست" به روزیم.
    حتما سر بزنید و حتماتر نظر بدید!
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی