السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مبلغین دین(آخوند)!!!!

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۸۸، ۰۲:۰۰ ب.ظ

اینا یعنی چی؟؟؟

کلمه ملا یعنی چی؟؟؟

چرا به این گروه در جلوی روی اونا با یه احترام خاص عرض ادب میکنیم و بعد پشت سرشون فحششون میدیم ؟؟؟مگه گناه اینا چیه ؟؟؟مگه اینا حرف دین رو نمیزنن؟؟؟ مگه از خدا و پیغمبر حرف نمیزنن؟؟؟ مگه تو هر منبر، خدا و دین خدا رو به ما گوشزد نمی کنن؟؟؟ آیا این آخوندها همون هایی نیستن که اگه بهترین مرد دنیا هم بیاد خواستگاری ناموس ما تا اینا عقدشون نکنن ما اجازه نمیدیم که با هم تنها باشن؟؟؟ مگه همین ها نبودن که زنانمون رو به ما حلال کردن؟؟؟ البته یه سری ها میگن حقشونه، اینا مملکت رو خراب کردن. تورم درست کردن و چه و چه

ولی ما فعلا با اون دسته از آخوندها که ریاستی دارن رو کار نداریم .همینها رو مد نظر داریم که در حال حاضر امام جماعت یه مسجد هستن بین ما ها زندگی میکنن و رفت و اومد میکنن... چرا ما همیشه کارای خودمون رو به گردن بقیه میندازیم؟؟؟ چرا موقعی که راننده تاکسی پول اضافه میگیره، نونوا نون بد میده، قصاب گوشت بد میده، و...... فحشش رو به این قشر میدیم ؟؟؟ مگه ما همون آدمهای خیابون نیستیم که شغل ما همون راننده یا نونوا یا قصاب یا شهردار نیست؟؟؟ مگه ما نیستیم که داریم هزارتا کلک یاد میگیریم که یه جورایی سر هر کس رو کلاه بذاریم مگه این ما نیستیم که اگه تو یه معامله همون سود حلال رو با هزار کلک و فریب به یه لقمه حروم تبدیل میکنیم و اونو به خورد زن و بچه نمیدیم؟؟؟ پس جایگاه آخوند این وسط چیه؟؟؟ آیا روزی اونا به دست ماهاست؟؟؟ ما داریم از جیبمون به اونا میدیم؟؟؟ اگه میگین آره ما داریم با بودجه مملکت به اونا میرسیم پس بی زحمت یه سر به قم بزنین ببینید با این تورم چطور یه آخوند داره زندگی خودشو زن بچه اش رو میگذرونه...و آیا این بودجه ها برای من و شما خرج نمیشه؟؟؟ پس این وسط مشکل کجاست؟؟؟

مشکل کجاست؟؟؟

اگه بخواهیم واقعیت جامعه رو بسنجیم ،متاسفانه باید بگم که آدمای این زمان یه جورایی از خود راضی هستن و با یه سری از کاراشون دیگه حال و حوصله دین رو ندارن چرا؟؟؟ چون دوست دارن یه زندگی در رفاه با یه آزادی کذایی داشته باشن.... و کدوم آزادی؟؟؟ آزادی که تو اون با هر کس خواستن معاشرت کنن هر کاری خواستن بکنن ...معاشرت رو که میگم نه با هر آدمی که متاسفانه با هر جنس مخالفی !!!! و اینو دین اسلام و مخصوصا تو ایران نمیشه به عمل انجام داد که همین میشه که ما دین گریز میشیم و برا اینکه راحت نمی تونیم با هر کس!!! رابطه برقرار کنیم یا هر پولی رو بخوریم یا هر گند کاری رو انجام بدیم که همیشه چیزی به اسم دین ما رو اذیت میکنه واسه همینم هست که دین گریز میشیم و حالمون از دین و هر چی مبلغ اون به هم میخوره و یا به بچه هامون یاد میدیم به آخوند بگن ملا!!!! یا هر کس دروغی رو پشت سر این قشر میگه سریعا
اونو قبول میکنیم و هزارتا فحش...............

http://www.d1358.blogfa.com/

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۳)

سلام.وب بسیار زیبایی دارید.اگر مایل به شرکت در ختم دسته جمعی قرآن هدیه به شهدای کربلا هستید در قسمت نظرات تعداد جزءهای درخواستی را اعلام بفرمایید.التماس دعا.
.
  • محبان الحسین عشاق العباس
  • هرچه میخواهی طلب کن از شهنشاه نجف

    منتی گر میکشی از مرد می باید کشید
    راستش این واسه من هم سواله که نه تنها به یه قشر خاص بلکه ما آدما در مورد همه اینجوری هستیم حالا چرا خدا میدونه
    سلام

    اینهمه مشکلات حالا شما چسبیدید به این اخوندافقط میتونم بگم که اونا هم مثه ما انسانند نه کمتر نه بیشتر
  • و خدایی که در این نزدیکی است
  • سلام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
    مدتی هست میخواستم بحث نشانه های ظهور را در وبلاگم بنویسم اما دودل بودم تا اینکه با استخاره از قرآن شروع کردم و چندپست آینده را به همین موضوع اختصاص میدهم .

    دوست دارم دوستان را هم درجریان این پستها بذارید تا با قوت و نظرات بهتری بتوانم به این وظیفه سنگین ادامه بدهیم منتظر پیشنهادات و نظرات و راهنمایی هاتون هستم.

    سید قمی مردی ازقم مردم رابه حق فرا می خواند.

    امام کاظم (ع):مردی از قم مردم رابه حق فرا می خواند وگروهی استوار

    چون پاره های آهن پیرامون او گرد می آیند.


    سید خراسانی

    جابر از امام باقر (ع)روایت می کند: ((یخرج شاب من بنی هاشم بکفه الیمنی و باتی من خراسان برایات سود بین یدیه شعیب بن صالح یقاتل اصحاب السفیانی فیهز مهم)) الملاحم و الفتن ص52 باب

    جوانی از بنی هاشم (سید) از خراسان با پرچم های سیاه قیام می کندکه در کف دست راست او خالی(علامتی)است و پیشاپیش او مردی بنام شعیب بن صالح است که با لشکریان سفیانی می جنگد و آنها را شکست میدهد

    آخرین دانه ی تسبیح آقا سید علی است

    او که هم نام امیرالمونین مولا علی است

    او همان است که گوید که دلبسته ی یاران خراسانی خویشم

    منم آن یارو گویم که دلبسته ی آقای خراسانی خویشم


    سید علی خامنه ای ،سید خراسانی

    لبیک یا خراسانی لبیک یا خامنه ای

    نایبان مهدی موعود جمعا 61نفراند درعمل رفتار گفتار پیرویک نفرندهمگی عمامه مشکی ،زیبا چهره ،شاعرپیشه اندهم چو تسبیح دانه ها وصل به یک ریشه اند.

    منتظر پستهای بعدی باشیدلطفا اطلاع رسانی کنیدومنتظرنظرات وراهنمایی های شماهستم

    به امید ظهور



    ----------------------
    -------------
    ---------
    -----
    -


    پرمودا باترا : مشکلات خود را بر ماسه ها بنویسید
    و موفقیت هایتان را بر سنگ مرمر




    ----------------------
    -------------
    ---------
    -----
    -








    سلام خوبی؟

    چه خبر؟


    منم خوبم مرسی.
    سلام بر شما
    وقتتان بخیر
    عجب بحثی یادم باشه یه نفر تو این مملکت به خودش جرات داد از آخوند جماعت دفاع کرد یادم باشه توصیه کنم اسم شما رو تو کتاب گینس بنویسن
    از صراحت لهجه ای که به خرج دادین خوشحالم ولی یکم همچین بوی تندروی میده البته فکر کنم بخاطر شتاب در نوشتن متن بوده لازم به یادآوری که علاوه بر خطبه عقد و محرمیت نماز میت رو هم همین قشر بالای سرمون می خونن کلا دنیا و آخرتمون دست همینهاست کلا اگه خدای نکرده روم به دیوار گلاب به روتون دنیامون رو خراب کنند (که بعیده) اخرتمون رو هم خراب می کنن(که البته حیلی بعیده) البته چون جایی که من هستم این قشر از انسانها زیادن به خودم جرات می دم باهاشون شوخی کنم وگرنه عمرا
    یادمه یه بار که رفته بودم مشهد وقتی یک شیخ رو سوار موتور دیدم با خودم گفتم استغفرالله مگه شخ هم سوار موتور می شه ندیده بودم خوب یادمه یه بار داداشم صدام کرد گفت اون یکی شیخه سوار دوچرخس نه که ندیده بودم برام تازگی داشت و یه مسائل دیگه شاید اون روز یکم دوزاریم افتاد که شیخها هم آدمن
    سلام
    دعوت میشوید از مطالب زیر دیدن کنید و نظرات ارزشمند خود رابیان فرمایید

    1-فیلم لحظه شهادت جانباز شیمیایی
    2-خاتمی:به موسوی و کروبی تلفنی گفتم ...
    3-ای خدا! چه می شد این حقیقت باورمان می شد
    4-کروبی پاسخگوی نیازشان نبود/ فعالیت سیاسی را کنارمی گذارم
    5-«در رژیم مطلوب من ولایت فقیه مطلقا نقشی ندارد !!!
    6-چرا اصلاح طلبان دیگر از تقلب نمی گویند؟
    7-انتقاد احمدی نژاد از مشایی
    8-مهندس بسیجی حمید باقری
    9-عشق‌ چیست‌ ؟؟
    10-:::::خبرهای داغ داغ:::::
    11-کلیپهای تصویری/حتما ببینید
    12-جنایات منافقین:متن و تصاویر بسیاردردناک است
    13-برای دیدن کلیپ آموزشی روی متن کنید
    14-عکس:: تغییر موضع رسمی یک اصلاح طلب
    16-زنی که 17سال سر قبر پسر شهیدش زندگی کرد
    موفق وکربلایی باشید
  • www.shahidnews.com
  • www.shahidnews.com
    بیائید با حضور در سایت شهید نیوز ما را در نظر سنجی یاری کنید.
    آیااهداف وآرمانهای شهدا به مردم معرفی شده است؟
  • ما نیز هستیم ، سربازان مهدی عج
  • ما رهرو ولایتیم ، هر روزمون کربلاست
    دست خدا روی سر ، خامنه ای رهبر ماست
    سلام
    وبلاگ بسیار زیبا و جالبی داری
    اگه با تبادل لینک موافقی اول نو با عنوان (مدل لباس 2010) لینک کن بعد خبرم کن
    حتما به من سر بزن جدیدترین مدل لباس رو می تونی تو وب من ببینی همین طور می تونی فال هر روز خودت رو اینجا ببینی
    منتظرتم بابای
    مولای من

    دارد جوان سینه زنت پیر میشود . . .
    "::گفتند از دوست چه دیدی که چنین مسروری

    گفتم از دوست همین بس که زما یاد کند::"

    سلام /دایی محسن هستم بچه شهر کویری بافق خوشحال میشم نظرات وانتقاداتتان را در مورد سایتم بدانم درضمن برای تبادل لینک میتونید در نظرتون بهم اعلام نمایید ضمنا اگر به میلتان بود بنده را با نام بافق موزیک لینک بفرمایید.ممنون.
    سلام

    دوست من اومدم وبلاگتون رو دیدم گفتم بهترین راه ، آسان ترین راه و ارزان ترین راه افزایش آمار بازدید وبلاگتون رو بهتون معرفی کنم ...

    با استفاده از نرم افزار اسپمر بلاگفا میتوانید به سادگی آمار وب خود را بالا ببرید و وبلاگ خود را به دیگران معرفی کنید ...
    اول تحویل بگیرید تست کنید سپس پرداخت نمایید
    برای کسب اصلاعات بیشتر میتونید به این لینک سر بزنید
    http://asemoni.ir/static-2.html
    و یا با آی دی من تماس بگیرید :
    sell.spamer
    خوشحال شدم از آشناییتون
    فعلا بابای
    سلام
    حرف شما عین واقعیته ، و از شما به خاطر این طرز فکر قدر دانی می کنم ، اهل علم ما بوی امام زمان می دهند ، ما نباید اشتباه بعضی از آنها را کلی نگاه کنیم ، خیلی از آنها پیش خدا و امام زمان جایگاه و قرب دارند
    اللهم اجعل عاقبتا امورنا خیرا
    شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان عند ربهم یرزقونند....

    امام خمینی (ره)
    سلام
    وبلاگ بسیار زیبا و جالبی داری
    اگه با تبادل لینک موافقی اول نو با عنوان (مدل لباس 2010) لینک کن بعد خبرم کن
    حتما به من سر بزن جدیدترین مدل لباس رو می تونی تو وب من ببینی همین طور می تونی فال هر روز خودت رو اینجا ببینی
    منتظرتم بابای
    سلام خوبی دوست عزیز خیلی خوشحالم وبلاگتون رو پیدا کردم.خسته نباشی.

    داستان شفای اون دختر که خوندم انگار تو حرم اقا نشسته بودم

    ممنون بابت سفری که منو مهمون کری

    بهم سر بزن.یا حق

    ختم جمعی قرآن کریم به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهدای کربلا و رحلت جانگداز پیامبر اکرم (ص) و شهادت مظلومانه ی امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)
    دوستانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند و در ثواب معنوی آن سهیم باشند به وبلاگ شهید حسن طاهری مراجعه نموده و جزء انتخابی خود را مشخص نمایند.
    ضمننا پایان ختم قرآن همزمان با اتمام ماه صفر می باشد.
    اجرتان با سید الشهدا(ع)
    http://shahid-hasan-taheri.blogfa.com/
    یش از آن که من زندگی را هدایت کرده باشم زندگی مرا هدایت کرده است

    بیش از آن که من تصمیم گرفته باشم زندگی برایم تصمیم گرفته است

    بیش از آن که فکر می کردم قضا و قدر زندگی ام را رقم زده است
    خجسته باد سالروز پیروزی انقلاب مبارک اسلامی ایران وکوتاه وبریده باد دستهای نفاق کوفیان وبرافراشته باد
    پرچم نور به زعامت رهبرعشق سیدعلی خامنه ای(حفظه الله)
    نه داداش به کل دلم سوختاینم بخشی از ابتلائاتشونه
    منفور شدن
    بالادستی ها خراب کردن غربال اینا ماله اون دنیاس
    من از بازوی خود دارم بسی شکر که زور مردم آزاری ندارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی