السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

أین الرجبیون؟

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۱۸ ق.ظ

چه قدر باید اکنون

سپاسگذار لحظه انس با تو باشم

اما چه غفلتی سیاه بود...

این نداری بیداری

از امام صادق بود:

هشدار! این تو نیستی که

خدا را به خانه دلت دعوت کرده ای

بلکه محبوب؛

آری! او صدا زده

و خود را بر تو عرضه کرده است

و من از سر عجز می نالم

آنک اگر از در خانه ات برانی

پناه از که جویم؟

و اگر دست رد بر سینه ام گذاری

کدام ره پویم

پس آن چه مرا از تو جدا کرده است

این نفس بی ادب و زیاده خواه است

باز هم اما تو مرا بر علیه او تجهیز کن

که "این کافر بد کیش،

مسلمان شدنی نیست"

می دانی آن چه مرا همیشه به تو پیوند می دهد

یاد اطاعت بی مقدارم نیست

که هیچ حرکتی بی عنایت تو نبوده و نیست

پس باز می گویم، گرچه

قبل از آنکه بگویم می دانی

اما چه می شود کرد

بهانه میجویم و باز هم می دانی

یاد گناهانم و قصورها

که بر شانه ام مانده است

از دور ها

مرا به تو پیوند می دهد

چه قدر جسارت!

اگر آن روز سقوط

کودکی مرا نظاره می کرد

از شرم، جغرافیای گناه را ترک می کردم

اما آزرمی از تو نداشتم

چه قدر کم و کوچکم من

و تو آن قدر خوبی و راز پوش

که نه تنها در چشم ها نشاندی ام

بلکه یاد خوبی های نداشته ام را

بر زبان ها راندی

و من نمی توانم بگویم

از خجالت آب می شوم

می خواهم آب باشم

و بر خاک سجده بلغزم،

راستی آن ها که تو را برای تو خواسته اند

چقدر بزرگ اند و متعالی

من که هنوز

حتی در ترس جهنم و شوق بهشت مانده ام

در هر حال با همه آشفتگی ها و درماندگی ها

حرف آن مسافر خوش سلیقه را

با تو می گویم

مردی که برف سفید تجربه بر سرش نشسته بود

او می گفت:

من بد کرده ام

من اشتباه کرده ام

اما عقوبت مرا

این قرار نده که

خودت را از من بگیری!

که این جاده سیاه، به ناکجاست

پس با یاد سبز تو تمام می کنم

که تمامی نداری

که بی نهایتی

ای خدااااااااااااااااا!

پ.ن: سلام بر ماه رجب و سلام بر رجبیون!

فقط خواستم بگم ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید... مخصوصا اونایی که قراره برن مراسم اعتکاف...

واسه همه دعا کنین... همه...

این پست رو هم از اون یکی وبلاگم برداشتم... ر.ک: جوون ایرونی

  • کبوتر سپید

نظرات  (۲۲)

سلامی از روی مهر به تو وبلاگ نویس ایرانی
میدونم که به دنبال این هستی که علاوه بر بالا بردن رنکینگت در گوگل
، تعداد زیادی از دوستانت رو دعوت به خوندن مطالب وبلوگت کنی
کلید این ماجرا در دستهای من است
نرم افزار اسپمر 100% تضمینی ساخت مهندسین ایرانی
با قیمت اندک و قابلیت های بالا و سرعتی فوق العاده
ارسال این نظرات توسط این نرم افزار صورت گرفته
صبر کن میخواستم بگم فرصتو از دست نده حتما به وبلاگ ما سری بزن
الی طنز-برترین وبلاگ عکس طنز ایرانی
در الی طنز جدید ترین عکس های طنز را قبل از دیگران ببینید و همیشه یک قدم از دیگران جلوتر باشید.عکس های طنزی که بعد از انتشار اون ها در الی طنز دو هفته بعد در سایت های بزرگ نمایش داده میشه!
الی طنز را به دوستان خود معرفی کنید و یا اگر ممکنه اون رو در یکی از پست های وبلاگتون معرفی کنید
سلام دوست عزیز ......
یه طرح صلوات برا امام زمان ......
برای شرکت تو طرح کافیه کدش رو تو وبلاگتون بزارین .....از حالا هر کس بیاد تو وبلاگ شما میتونه تو فرستادن صلوات سهیم باشه
تا حالا 110 وبلاگ عضو شدن و بیش از 3.5 میلیون صلوات فرستاده شده .....
امیدوارم شما هم با وبلاگتون شرکت کنید ....
منتظرم....
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام

منم محتاج دعایم
منم گدای خدا و به این گدایی افتخار میکنم
کسی در مقابل خدا بر زمین بیافتم تا اخر عمر سرپا میماند(از خودم)
دومین همایش هشت ماه نبرد سایبری با موضوع بصیرت برگزار می شود برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک های زیر مراجعه نمایید
http://www.netiran.info/group.php?group_id=70&v=discussions
http://afsaran-jn.com/
http://www.irinn.ir/Default.aspx?TabID=15&nid=185559
سلام علیکم ...
سلام.التماس دعا
سلام!

به منظور ترویج سنت رسول اکرم (ص) و خاندان طیبه اش، پایگاه اینترنتی شهر حدیث ایجاد شد!

اولین حدیث این پایگاه مزیّن است به نام مبارک حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام!

به منظور دسترسی آسانتر شما کاربران محترم، لیست موضوعات احادیث در پست اول قرار گرفته است که با انتخاب موضوع مورد نظر، احادیث آن موضوع نمایش داده خواهند شد، البته فعلاً موضوع اول فعال می باشد و به مرور زمان، موضوعات دیگر هم فعال خواهند شد!

لطفاً تشریف بیاورید و حتماً نظر خود را در مورد آنچه از اولین حدیث فهمیده اید، بیان کنید!

همچنین از پیشنهادات احتمالی شما در مورد این پایگاه استقبال می شود!

...
سلام دوست عزیزم

یه نرم افزار اسپمر بلاگفا رسیده دستم منم به طوررایگان گذاشتم
تووبم حتما بیاییداین اسپمررایگانو دانلود کنیدولذت یک
اسپمررایگان
راببرید[گل
][گل
]نظریادتون نره
سلام
خوش به سعادتت که پیش امام رضا هستی.
لطفا هر دفعه سلام ما رو هم برسون.
بگو خیلی شرمندشم که هنوز اونی نشدم که آقا میخواد.
بگو برام دعا کنه.
دعا کن قسمت بشه خودم بیام خدمت آقا.
شاید فردا عازم شدم.
یاحق.
سلام ...
از اینکه به وبم سر زدید ممنون بازهم تشریف بیارید خوشحال میشم...
التماس دعا ....



دلداده
  • مامان نی نی تپل
  • التماس دعا
  • بچه هیاتی
  • پــــــــــیـــــام شــــــهـــــدا از مـــــحـــــفل مـــحـــبــیـن الــــشـــــــــهــــــــــداء


    سید مرتضی آوینی: باید در این مملکت برای نفوذ گسترده تر رای ولایت تلاش کرد و
    نباید گذاشت که اوامر آقا در پیچ و خم توجیهات و تفسیرهای غلط، معطل بماند.




    ___$$_________$$$
    __$$$$_______$$$___$$$$$
    _$$$$$$_____$$$___$$$$$$$
    $$$_$$$$___$$$__$$$$____$
    $____$$$$_$$$$_$$$
    _______$$-$$$$$-$$----$$$$$
    ____$$$$ بچه هیاتی $$$$_$$$$$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
    __$$$__$$$$$$$$$$$$________$
    _$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
    $___$$$$___$$__$$$$___$$$
    ____$$$_____$$___$$$____$$
    ____$$______$$$___$$$____$
    ____$$_______$$____$$$
    ____$________$$$____$$
    ____ _________$$$____$
    _____________$$$
    _____________$$$ ســـــــلام عزیزبه روزیم با مطالب جدید
    ____________ $$$
    ____________$$$
    ___________$$$
    _________$$$$$
    ________$$$$$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


    الـــــــلــــــــه اکــــــــــبـــــــــر
    پـــایـــــنــده رهـــــــــبـــــــــر
  • مردی در خط رهبری
  • مطالب خوبی داری.
    به من هم سر بزن.
  • لطفا دقت کنید
  • سلام..........موفقیت نزدیک است
    امار وبلاگتون رو تضمینی بالا ببرید
    مطالب خوبی داری.
    به من هم سر بزن.
  • کبوتر حرم
  • سلام
    ------------------------------
    _________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
    __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
    _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
    _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ما آپیم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
    __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
    _____________________¤¤¤¤¤¤
    ______________________¤¤¤¤
    _______________________¤¤
    ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است
    جان من، جانان من، روح و روان من علی است
    تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی
    شکر لله حاصل عمر گران من علی است
    میلاد مولود کعبه بر شما مبارک
  • بهار نارنج
  • سلام
    فکر کردم ما رو فراموش کردی؟!

    زیبا بود

    دعا یادت نره.......
  • فیروزه ای
  • سلام علیکم
    !!!!
    !!
    !
    سلام
    به روزیم برادر.خوشحال میشم حضورتون تو وبلاگمو بار دیگه ببینم.
  • http://www.1.kif30d.ir
  • بببببببببببببببه!!! سلام و علیکم و رحمت الله!!!
    بابا وبلاگ!!! پوکوندی که! دمت گرم!
    ما هم یه کلبه ی درویشی داریم آ!خوشحال میشم یه سر بهمون بزنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی