السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

بابام میگه امام رضا (ع) مریضا رو شفا می ده دوای درد مردمو از طرف خدا می ده

مشخصات بلاگ
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دستور زبان عشق

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۸۹، ۰۴:۵۵ ب.ظ

داستان یک "پر"


سلام به همگی

بعده مدتها اومدم اونم با یه خواهش! ازتون میخوام که به لینک بالا یه سر بزنید... نه لینک مذهبیه نه تبلیغاتی نه کسی از من خواسته که لینکشو اینجا بذارم... خودتون یه سر بزنید، خواهید فهمید که چی میگم!... سپــــــــــــــــــــــاس

  • کبوتر سپید

نظرات  (۱۸)

سلام
داستان جالب و طول و درازی بود
همه زندگی ها داستان است
زندگی به این چیزهاش زیباست
روال ثابت داشته باشد که نمیشه
چرا باید بچه ها تاوان اشتباه ژدر ومادراشونو بدهند؟ چرا هان چرا اخه چرا؟
  • صفر عاشقی مهدی
  • سلام
    یکی از دوستان به کمکمون نیاز داره
    منتظر حضورتون تو وبلاگم هستم

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر
    زندگی به اندازه تحمل ما بهمون سخت می گیره.
    هر چی سختتر باشه می فهمی قدرتت بیشتره
    سلام .ازقدیم گفتن هرکی خونه ش جدا، دردش جدا.
    داستان طولانیی بودولی خوندمش.یه سری ناهنجاری ها و بی بندوباریها.نمیدونم چرا ایمان و یا حداقل اخلاق باعث نشدپدرومادر این پسر توی محیط زندگی خودشون باشن و پارو ازدایره خود درازتر کردن .هیچ دلیلی اونارو محدود به حدخودشون نکرد.بچه ها این وسط چه گناهی کردن که مثل عروسک خیمه شب بازی بازیچه ی دست اونا بشن؟ خدایاشکرت .
  • عبدالرضا جوافشانی (هوای تو)
  • سلام دوست عزیز

    من عبدالرضا هستم یعنی نوکر امام رضا و به این افتخار میکنم

    اگر خواستی میتونی به من سری بزنی و اسکرین سیورهای ساخته ی خودمو دانلود کنی.

    منتظرت هستم.

    موفق باشی
  • نــــــانــــــاز
  • سلام!

    وب خوبی دارید!من به اون آدرسی هم گذاشته بود سر زدم! نمیدونم در موردش چی

    بگم!من شما رو لینک کردم اگه لایق دونستید منو با اسم پرواز نور لینک کنید! ممنون!

    به امید دیدار...
    سلام ...
    به فــــــــــــــــــرهنگخانه بیاید ...
    سامانه خبری --- فرهنگی --- هنری ....
    salam
    webloge bahali dari
    khaste nabaaaaaaaaaaaaashiiiiiiiiiiii
    o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
    o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
    o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
    o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
    o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o

  • محفل خصوصی یک خبرنگار
  • سلام

    به روزم . . .
    داستان زیبایی بود
    سلام
    خدا قوت

    سرفصل هاش ظاهرا خوندنی هست
    حتما سر فرصت میخونمش
  • جدیدترین اسپمر موجود در ایران
  • سلام دوستان:

    حتما از جستجوی برای یک اسپمر خوب خسته شده اید.حتما خودتون مطلع هستید که تمامی اسپمرهای موجود که به فروش میروند خراب میباشند به جز1 موردکه اون هم به قیمت بسیار بالا بفروش میرسد.

    من و دوستانم اقدام به ساخت یک اسپمر بسیار قوی و با کارایی بالا کردیم که به وسیله اون میتونید به 4 وبلاگ بلاگفاومیهن بلاگ و... نظر ارسال کنید.

    این اسپمر با ضمانت به فروش میرسد و 100%سالم میباشد.
    http://sjadid.blogfa.com/
    میخوام دلمو ببندم به پنجره فولادت... بهت بگم یا امام رضا این دل من مریضه خیلی مریضه...
    اونقدر اونجا وایسم که شفاش بدی...بعد من داد بزنم آخ دلم...دلم...بعد بیان خدامت منو ببرن ببینن دلم شفا گرفته یا نه...
    اونوقت من بهشون میگم نه...شفا گرفته میدونم...
    دلم میخواد بعدش وایسم به نماز....اشکهام بریزه...
    بخونم قل هو الله احد...
    بلرزم...از خوشی بلرزم...
    اوج خوشبختی من همینه...
    سلام بر رمضان سلام بر ماه قشنگ خدا






    سلام

    وبلاگ ˙·▪● سرفراز باشی میهن من ●▪· برگزار می کند


    ختم دسته جمعی قرآن کریم به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان
    برای تعجیل در فرج آقا و عاقبت به خیری خودمون .

    عزیزانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند جزء انتخابی خود را در قسمت نظرات مشخص نمایند .
    زمان اتمام ختم قرآن پایان ماه مبارک رمضان
    یا علی
    یاد او در عمق دلها می شکوفد همچو نور
    نام او در کام جانها می تراود همچو قند
    ای حضور هشتمین، افتادگان غربتیم
    دست ما را هم بگیر از لطف، ای بالابلند!

    التماس دعا
  • همکلاسی آسمانی
  • _____████ ____________
    _____██████ ___________
    ____████████__________ ▌
    ___███____███_________ █
    ___██_______██__________▌
    __███________█__________▌
    __▌●█________█_________█
    __███_______ █_________█
    ___██_______█________██
    ____________██_______██__▌
    ____█______██______███_ █
    _____▌_____██_____████_█
    __________███___█████_█_█
    ________███__██████__█_█
    ______███__████____██_█
    _____███_█████_████_█
    ____████_██████_███_█__▌
    ___████_█ █__███ _█__██_▌
    __█████_████_▌_█_███_▌
    _█████_██___██___██_█
    _█████_███████_███__█__██
    _███_▌███___██____██_███
    _███_▌█████___███__█__█
    _████_▌▌___█__█_██████
    __██████_████__▌_████
    ___█████_____████████
    ._=--███████████████
    _=--=_-████████████
    =--_=-_=-█████████
    سلام دوست بزرگوار من
    احسنت
    وبلاگتون حرف نداره
    همچنین مطالبش...

    خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید. منتظر نظر خوبتون هستم.!!!

    مایل به تبادل لینک هستید؟ اگه موافق هستید من رو به نام (دفاع همچنان باقی‌ست... ) لینک کنید بعد بگید شما رو با چه اسمی لینک کنم.

    التماس دعا... خیلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی